Gå til innhold

Hvorfor elsker feminister islam?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det du sier er at feminister og venstrevridde ser på seg selv som tilbakestående dersom de har brun hud?

 

Hvorfor tror du venstresiden stadig vil ha spesielle regler og særbehandling for innvandrere ifra tredje verden? Og når noe går galt, hva skylder de på? Kulturrelativisme, sosioøkonomi osv. men det er mange nordmenn som er like eller enda fattigere som ikke gjør ting innvandrere gjør. Muslimer truer vår sosiale kohesjon. Men istedet for å knuse islam slik de gjorde kristendommen og jødedommen, så påstår man at det f.eks er rasistisk å kritisere en religion eller en ideologi, fordi de har brun hud.

 

Si meg, hvem er da rasistene? Hvem er det forskjellsbehandler folk?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tull og tøys som vanlig :)

 

Enten lyver du, eller så har du virkelig ikke fulgt med. Venstresiden har et enormt problem med politisk korrekthet når det gjelder islam, og når noen av deres egne går ut og sier det opplagte tar det ikke lang tid før deres egne står frem med skjenneprekner.

 

http://www.dagbladet.no/2009/03/18/nyheter/religion/islam/politikk/arbeiderpartiet/5345889/

"Det er ikke bare stortingspresident Torbjørn Jagland som reagerer på måten Arbeiderparti-strategen Martin Kolberg snakker om radikal islam. Nå refses Kolbergs uttalelser om at Ap vil bekjempe «radikal islam»"

 

http://www.gatestoneinstitute.org/5665/uk-islamophobia-ban

"The leader of Britain's Labour Party, Ed Miliband, has vowed, if he becomes the next prime minister in general elections on May 7, to outlaw "Islamophobia.""

 

http://www.bbc.com/news/uk-28955170

"the Labour Party suspends four of its members - including Rotherham councillors and former councillors - pending an investigation. The four people suspended are named as former leader of the council Roger Stone, ex-deputy council leader Jahangir Akhtar, Gwendoline Russell, and Shaukat Ali."

 

http://www.bookwormroom.com/2013/06/21/douglas-murrays-islamophilia-a-very-metropolitian-malady-a-sharp-witty-look-at-a-western-world-in-deep-denial/

"Learn about former British PM Tony Blair, who converted to Catholicism, but nevertheless boasts that he reads the Koran daily “mainly just because it immensely instructive.”  You don’t have to go as far as England to find fatuous politics at work in the world of Islamophilia.  We’ve got plenty of Islamophilia in American politics, starting with George Bush’s oft repeated phrase about Islam being a “religion of peace”"

 

Selveste Pres. Obama turte ikke å ta det magiske ordet i sin munn når han omtalte ISIS i en tale. Aviser og nyhetskanaler tør ikke å vise frem karikaturer i frykt for å få Daesh på døra.

 

Den vestlige venstresiden og mye av den tradisjonelle høyresiden (nå populært kjent som 'cuckservatives') lider av en bisarr form for kollektiv skyldfølelse, og velger gang på gang å krype foran en totalitær voldsreligion i håp om å blidgjøre fremfor å forsvare de prinsippene og idéene som de hevder at de kjemper for.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

"If we're to succeed in defeating terrorism, we must enlist Muslim communities as some of our strongest allies, rather than push them away through suspicion and hate," Obama said. "That does not mean denying the fact that an extremist ideology has spread within some Muslim communities. It's a real problem that Muslims must confront without excuse."

 

Skulle man sett!

Lenke til kommentar

Selveste Pres. Obama turte ikke å ta det magiske ordet i sin munn når han omtalte ISIS i en tale. Aviser og nyhetskanaler tør ikke å vise frem karikaturer i frykt for å få Daesh på døra.

 

Den vestlige venstresiden og mye av den tradisjonelle høyresiden (nå populært kjent som 'cuckservatives') lider av en bisarr form for kollektiv skyldfølelse, og velger gang på gang å krype foran en totalitær voldsreligion i håp om å blidgjøre fremfor å forsvare de prinsippene og idéene som de hevder at de kjemper for.

Konservative vil ofte ikke peke på problemet, religionen islam. Fordi det finnes mange religiøse blant de konservative.

 

Venstresiden er splittet der du har "the regressive left" og de som faktisk holder på venstresidens ideologi.

 

Den vestlige venstresiden er beinhard i sin kritikk av islam og er de eneste som kjemper en ærlig kamp mot den religionen. Det vil si, de prøver ikke kjempe mot islam med den ene hånden, mens de kjemper for en annen religion med den andre hånden. Kan finne nok av eksmpler på dette imorgen, der de som har gått feil vei på venstresiden refses av de standhaftige på venstresiden.

Lenke til kommentar

Ikke bry deg om Abigor, han har sluppet opp for argumenter mot det jeg sier, så nå skriver han bare tull og tøys som svar på alt :p

Du har ikke sagt mye det er verdt å komme med argumenter mot. Det er så åpenbart feil og det kan alle se, men kan godt motbevise det du har sagt hvis du ønsker.
Lenke til kommentar
Den vestlige venstresiden er beinhard i sin kritikk av islam

 

Da har vi to forskjellige definisjoner av 'beinhard kritikk'. Den regressive venstresiden har vært mainstream i årevis nå. De er overrepresenterte i media og akademia, spesielt i engelsktalende land, og dette utnytter de grovt. Husker du hvem som fant på det patetiske begrepet "ytringsansvar"? Husker du hva AP-politikere kom ut og sa under karikaturstriden? Jeg var ung på den tiden, men det var likevel nok til å gi meg avsmak på hele partiet.

 

Først etter Køln og Paris har folk for alvor begynt å bli resistente, og det virker endelig som at rasismekortet begynner å bli mindre effektivt å bruke hvis man vil slå ned på åpen debatt som ikke er konform med den krampaktige feberutopien om mangfold og toleranse.

 

(Nå står anklagen om "kvinnehater" for tur, heldigvis. Andelen feminister i vestlige land krymper stadig, og det er lett å se hvorfor.)

 

Det vil si, de prøver ikke kjempe mot islam med den ene hånden, mens de kjemper for en annen religion med den andre hånden.

Dette er jeg enig med deg i, men det er greit med litt perspektiv på saken: Det verste man ser kristne begi seg ut på i dag er å gå fra dør til dør og irritere folk. Alvorlighetsgraden kan ikke sammenlignes, og jeg velger heller å alliere meg med en skrulle med ryggrad, enn en tafatt tøffehelt som prøver å bortforklare islamofascisme for å se tolerant ut foran vennene sine. (enn så lenge)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 Det er mye snakket om i media det siste året, at deler av venstresiden som tidligere sto opp for de svake og undertrykte i samfunnet idag har sviktet når det kommer til islam.

 

Er det? Hvor?

Link meg til 10 Norske artikler i store riksdekkende media fra siste året takk.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig i at venstresiden = regressive venstre.

Er det? Hvor?

Link meg til 10 Norske artikler i store riksdekkende media fra siste året takk.

Gidder ikke finne linker men mange kanaler har diskutert dette, Joe Rogan, Dave Rubin, Sam Harris, Bill Maher med flere. Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig i at venstresiden = regressive venstre.

Er det? Hvor?

Link meg til 10 Norske artikler i store riksdekkende media fra siste året takk.

Gidder ikke finne linker men mange kanaler har diskutert dette, Joe Rogan, Dave Rubin, Sam Harris, Bill Maher med flere.

 

 

Youtube kanaler? Virkelig, er det hva du kaller media?

 

Som sagt hvis dette er blitt omtalt så mye i media vil det ta deg sekunder å gi med 10 linker til store norske riksdekkende media som har artikler om det. Og ingen av dem skal være fra uavhengige freelance skribenter som Kjetil Rolness.

 

Så jeg venter på svar abigor (men har ikke mye håp...)

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

Youtube kanaler er ikke media? Den var ukjent for meg. Hva er youtube om ikke media?

 

Det er blitt svært mye omtalt i media i det siste, jeg har nevnt flere eksempler og det er ikke begrenset til youtube. Linker kan du hente selv, jeg googler ikke for deg. Men du vil få millioner av treff.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...