Gå til innhold

Netflix skal vise nye Top Gear


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7

Den sjarmen som de tre originale greide å få fram, det tror jeg andre skal få det litt tøft med å gjenskape. Men, alle kan vel forsøke å fake det. Men, vil det virke ekte, eller påfallende tilgjort da!?

 

Ja du mener like tilgjort og repetitativt sitcom-møl som Top Gear endte opp med de siste to sesongene? Virket ikke mye ekte det heller, og TG trengte uansett virkelig ett nytt friskt pust.

 

For all del, jeg har stor tro på hva den nye trioen kan gjøre på Amazon, men folk misforstår, men skal jo ikke lage en blåkopi av det gamle programmet og håpe at det funker like bra? Hele poenget må jo være å endre formelen, tilpasse det nye programledere. Kun da kan det fungere, og det tror jeg nok at produsent teamet også er klar over. Og da kan det virkelig funke. Top Gear har jo også gjort dette før med *stor* suksess, eller har folk dårlig hukommelse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

 

Den sjarmen som de tre originale greide å få fram, det tror jeg andre skal få det litt tøft med å gjenskape. Men, alle kan vel forsøke å fake det. Men, vil det virke ekte, eller påfallende tilgjort da!?

Ja du mener like tilgjort og repetitativt sitcom-møl som Top Gear endte opp med de siste to sesongene? Virket ikke mye ekte det heller, og TG trengte uansett virkelig ett nytt friskt pust.

 

For all del, jeg har stor tro på hva den nye trioen kan gjøre på Amazon, men folk misforstår, men skal jo ikke lage en blåkopi av det gamle programmet og håpe at det funker like bra? Hele poenget må jo være å endre formelen, tilpasse det nye programledere. Kun da kan det fungere, og det tror jeg nok at produsent teamet også er klar over. Og da kan det virkelig funke. Top Gear har jo også gjort dette før med *stor* suksess, eller har folk dårlig hukommelse?

 

Det var vel strengt tatt Clarkson og Wilman som gjorde dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

 

 

Den sjarmen som de tre originale greide å få fram, det tror jeg andre skal få det litt tøft med å gjenskape. Men, alle kan vel forsøke å fake det. Men, vil det virke ekte, eller påfallende tilgjort da!?

Ja du mener like tilgjort og repetitativt sitcom-møl som Top Gear endte opp med de siste to sesongene? Virket ikke mye ekte det heller, og TG trengte uansett virkelig ett nytt friskt pust.

 

For all del, jeg har stor tro på hva den nye trioen kan gjøre på Amazon, men folk misforstår, men skal jo ikke lage en blåkopi av det gamle programmet og håpe at det funker like bra? Hele poenget må jo være å endre formelen, tilpasse det nye programledere. Kun da kan det fungere, og det tror jeg nok at produsent teamet også er klar over. Og da kan det virkelig funke. Top Gear har jo også gjort dette før med *stor* suksess, eller har folk dårlig hukommelse?

 

Det var vel strengt tatt Clarkson og Wilman som gjorde dette.

 

 

Joda, for all del, men poenget var fortsatt at Top Gear har skiftet både programledere og format før, med stort suksess. Ingenting skulle tilsi at de ikke skulle klare det igjen, såfremt publikum er åpen for forandring. At formatet endrer seg betyr ikke at det blir dårligere, og jeg holder ihvertfall et åpent sinn :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

 

 

 

Den sjarmen som de tre originale greide å få fram, det tror jeg andre skal få det litt tøft med å gjenskape. Men, alle kan vel forsøke å fake det. Men, vil det virke ekte, eller påfallende tilgjort da!?

Ja du mener like tilgjort og repetitativt sitcom-møl som Top Gear endte opp med de siste to sesongene? Virket ikke mye ekte det heller, og TG trengte uansett virkelig ett nytt friskt pust.

 

For all del, jeg har stor tro på hva den nye trioen kan gjøre på Amazon, men folk misforstår, men skal jo ikke lage en blåkopi av det gamle programmet og håpe at det funker like bra? Hele poenget må jo være å endre formelen, tilpasse det nye programledere. Kun da kan det fungere, og det tror jeg nok at produsent teamet også er klar over. Og da kan det virkelig funke. Top Gear har jo også gjort dette før med *stor* suksess, eller har folk dårlig hukommelse?

 

Det var vel strengt tatt Clarkson og Wilman som gjorde dette.

 

 

Joda, for all del, men poenget var fortsatt at Top Gear har skiftet både programledere og format før, med stort suksess. Ingenting skulle tilsi at de ikke skulle klare det igjen, såfremt publikum er åpen for forandring. At formatet endrer seg betyr ikke at det blir dårligere, og jeg holder ihvertfall et åpent sinn :)

 

Vet ikke helt om jeg er enig i det poenget. Clarkson og Wilman var i all hovedsak personene bak relanseringen av top gear etter at Clarkson og Tiff ledet programmet i en evighet. Gigantsuksessen Top Gear ble skapt gjennom Clarkson og Wilman.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

 

 

Joda, for all del, men poenget var fortsatt at Top Gear har skiftet både programledere og format før, med stort suksess. Ingenting skulle tilsi at de ikke skulle klare det igjen, såfremt publikum er åpen for forandring. At formatet endrer seg betyr ikke at det blir dårligere, og jeg holder ihvertfall et åpent sinn :)

 

 

Vet ikke helt om jeg er enig i det poenget. Clarkson og Wilman var i all hovedsak personene bak relanseringen av top gear etter at Clarkson og Tiff ledet programmet i en evighet. Gigantsuksessen Top Gear ble skapt gjennom Clarkson og Wilman.

 

Ingeting varer evig, heller ikke Top Gear konseptet som etter min mening trengte en relansering uansett. De siste to sesongene var nå begynt å grofast på repeat, og et godt bevis på at å bare pumpe inn mer penger (les: større og villere "stunts") ikke gjør programmet automatisk bedre. Det finnes da også andre folk der ute med gode ideer, så jeg holder ihvertfall et åpent sinn. Klart at jeg kan bli skuffa og, men med skylappene på så kan nå ingenting bli bra..

 

Slik jeg ser det, så ender jeg nå opp med ett "useriøst" program med trioen i beste velgående, og ett litt mer "seriøst" bilprogram (alt etter hvordan de legger opp formelen) i "gamle top gear".

 

Så 2 knallgode bilprogrammer, istedenfor bare ett. Vinn-vinn! :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

En ganske tam åpning på nye Top Gear. Matt Le Blanc gjør faktisk en ganske brukbar jobb når han er på tur (på egenhånd), men Chris Evans er dessverre meget skuffende, spesielt i studio der han av en eller annen grunn satser på roping (med sin lyse stemme) i stedet for å prate normalt.

 

Nå skal nye Top Gear få muligheten til å sette seg før jeg dømmer det nord og ned, men det er en del som mangler så langt.

 

Samtidig så må jeg si at selv om jeg har fulgt gamle Top Gear i mange år, så var den gamle gjengen i ferd med å tape seg der Clarkson holdt seg til sine gamle vitser og hans to "medhjelpere" ble mer og mer noen karrikaturer av seg selv. 

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
×
×
  • Opprett ny...