Gå til innhold

13-22% av unge arabere støtter Islamsk Stat


Anbefalte innlegg

http://www.nettavisen.no/nyheter/tre-av-fire-unge-arabere-tar-avstand-fra-is/3423212882.html

Overskrift: "Tre av fire unge arabere tar avstand fra IS"

Den egentlige nyheten her er jo at 13-22% faktisk støtter dem.

Mon tro hvor mange av de som kommer hit som også gjør det? Det er nesten like mange fundamentalister og ekstremister blandt muslimer i Europa som det er i arabiske land. Hvor mange femtekolonister og potensielle terrorister har vi tatt inn og vokser frem også i andre og tredje generasjon? Mye tyder på at andre generasjon spesielt er enda mer radikale enn sine foreldre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Ja, vi bør holde ett øye med alle disse potensielle "muldvarpene"!

 

 

 

 Det er fem år siden jeg gikk ut av Norwegian Defence League, og jeg har utvikla meg siden da. At vi knyttes til NDL viser bare hvor desperate mediene er etter å gjøre oss til noe vi ikke er. Vi er mot all form for voldsbruk, gjentar Alte. 

- Logoen deres. En maskert viking med norsk flagg. Ser du koblinger til høyreekstrem symbolikk?

- Logoen vår er som den er, og den er internasjonal. Det som er utrolig er at det finnes folk der ute som er mer opptatt av logoen vår enn å skape trygghet. Jeg forstår ikke skepsisen. En undersøkelse på Nettavisen viser at 73 prosent av de spurte støtter Odins soldater, avslutter han. 
Lenke til kommentar

 

http://www.nettavisen.no/nyheter/tre-av-fire-unge-arabere-tar-avstand-fra-is/3423212882.html

 

Overskrift: "Tre av fire unge arabere tar avstand fra IS"

 

Den egentlige nyheten her er jo at 13-22% faktisk støtter dem.

 

99 av 100 unge støtter den norske stat, hvilket tyder på at indoktrineringen i den offentlige skole fungerer utmerket. ;)

 

SÅ man kan vel forvente innføring av offentlige skoler i den Islamske Staten også.

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

En undersøkelse på Nettavisen viser at 73 prosent av de spurte støtter Odins soldater, avslutter han.

 

Du sammenligner i fullt alvor Odins Soldater med Islamsk Stat?

 

 

Du tolker akkurat som du vil, men jeg skrev faktisk "potensielle muldvarper", og det betyr noe annet slik jeg forstår språket

 

Så kan man reflektere over at der det smeller mest samler IS ca 15% støtte, mens her hos fredelige oss samler disse Odins soldater 75% støtte, og hvem er det da som viser mest fredelige hensikter ..

Lenke til kommentar

"Om IS sluttet å bruke så mye vold som de gjør nå, kunne du da tenkt deg å støtte de?"

 

 

Dette må vel sies å være rimelig relevant informasjon i forhold til undersøkelsen som ble besvart ja og skulle tro det hadde vært viktig å få fram i førstepost her også..

Endret av Thoto79
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

"Om IS sluttet å bruke så mye vold som de gjør nå, kunne du da tenkt deg å støtte de?"

 

 

Dette må sies å være rimelig relevant informasjon i forhold til undersøkelsen som ble besvart ja.. ED: og skulle tro det hadde vært viktig å få fram i førstepost her også..

 

 

Virker som at noen medier og visse forumbrukere glemmer å vise til- eller bevisst gjemmer kilde-informasjonen for å skape et misforstått negativt inntrykk som bare lager unødvendig kvalme.

 

Når denne informasjonen blir brukt til å konkludere seg frem til at 13-22% av muslimsk ungdom støtter IS så skinner motivet bak uttalelsen frem ganske tydelig. 

 

I'm not saying ...

But ...

Endret av Noxhaven
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Virker som at noen medier og visse forumbrukere glemmer å vise til- eller bevisst gjemmer kilde-informasjonen for å skape et misforstått negativt inntrykk som bare lager unødvendig kvalme.

 

Når denne informasjonen blir brukt til å konkludere seg frem til at 13-22% av muslimsk ungdom støtter IS så skinner motivet bak uttalelsen frem ganske tydelig. 

 

I'm not saying ...

But ...

78% sier at de ikke kunne tenke seg å støtte IS dersom de brukte mindre vold.

 

78% støtter altså IS bare dersom de fortsatt bruker minst like mye vold som i dag.

Endret av coffeee
Lenke til kommentar

 

 

Virker som at noen medier og visse forumbrukere glemmer å vise til- eller bevisst gjemmer kilde-informasjonen for å skape et misforstått negativt inntrykk som bare lager unødvendig kvalme.

 

Når denne informasjonen blir brukt til å konkludere seg frem til at 13-22% av muslimsk ungdom støtter IS så skinner motivet bak uttalelsen frem ganske tydelig. 

 

I'm not saying ...

But ...

78% sier at de ikke kunne tenke seg å støtte IS dersom de brukte mindre vold.

 

78% støtter altså IS bare dersom de fortsatt bruker minst like mye vold som i dag.

 

 

Hehe ja det var litt av en konklusjon, eller rettere sagt, litt av en feilkonklusjon.

 

Ikke rart det blir krig og faenskap når man ønsker å missoppfatte motparten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Virker som at noen medier og visse forumbrukere glemmer å vise til- eller bevisst gjemmer kilde-informasjonen for å skape et misforstått negativt inntrykk som bare lager unødvendig kvalme.

 

Når denne informasjonen blir brukt til å konkludere seg frem til at 13-22% av muslimsk ungdom støtter IS så skinner motivet bak uttalelsen frem ganske tydelig. 

 

Etter nye tilbakemeldinger så virker som om noen bare ikke er oppegående nok til å lese og forstå informasjon tilgjengelig på internet. De leser en ting men oppfatter det som noe helt annet eller i beste fall mistolker det til å passe egen bias og kultur hat. 

Er det utdanningsystemet vårt som svikter eller forgår det innavl i kretsene som er livredde for andre kulturer? Uansett grunn er det fryktelig trist.

 

Folk er så virkelighetsfjerne at de tror det vil komme 500.000 flyktninger i 2016, nei, en halv million er et under estimat. Det vil trolig komme 600.000 (Antagelig langt flere) 

 

Det er tross alt bare idioter som tror det vil avta.

 

post-377690-0-79415900-1460553748_thumb.png

 

https://infogr.am/registrerte_asylsoknader_2015_2016

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Etter nye tilbakemeldinger så virker som om noen bare ikke er oppegående nok til å lese og forstå informasjon tilgjengelig på internet. De leser en ting men oppfatter det som noe helt annet eller i beste fall mistolker det til å passe egen bias og kultur hat. 

Er det utdanningsystemet vårt som svikter eller forgår det innavl i kretsene som er livredde for andre kulturer? Uansett grunn er det fryktelig trist.

 

Folk er så virkelighetsfjerne at de tror det vil komme 500.000 flyktninger i 2016, nei, en halv million er et under estimat. Det vil trolig komme 600.000 (Antagelig langt flere) 

 

Det er tross alt bare idioter som tror det vil avta.

 

attachicon.gifIdioter tror det vil avta.PNG

 

https://infogr.am/registrerte_asylsoknader_2015_2016

 

 

Noe av det minst imponerende med det hele må være de syv (7) vesener som har klart å trykke "like" på coffeey`s famøse feilberegning av legendariske dimensjoner i posten du linka til der... hehe knegg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Etter nye tilbakemeldinger så virker som om noen bare ikke er oppegående nok til å lese og forstå informasjon tilgjengelig på internet. De leser en ting men oppfatter det som noe helt annet eller i beste fall mistolker det til å passe egen bias og kultur hat. 

Er det utdanningsystemet vårt som svikter eller forgår det innavl i kretsene som er livredde for andre kulturer? Uansett grunn er det fryktelig trist.

Null humor?

Lenke til kommentar

 

 

Noe av det minst imponerende med det hele må være de syv (7) vesener som har klart å trykke "like" på coffeey`s famøse feilberegning av legendariske dimensjoner i posten du linka til der... hehe knegg

Feilberegning? Vi skriver 13. april. Året 2016 er knapt tre måneder gammelt. Snakkes i desember.

Lenke til kommentar

 

 

 

Noe av det minst imponerende med det hele må være de syv (7) vesener som har klart å trykke "like" på coffeey`s famøse feilberegning av legendariske dimensjoner i posten du linka til der... hehe knegg

Feilberegning? Vi skriver 13. april. Året 2016 er knapt tre måneder gammelt. Snakkes i desember.

 

 

Du har trua ja :) Hva med det andre tipset ditt da, 1,7 mill til Norge innen 2017 var det vel? Hårfine beregninger, kalkulert fram med knivskarp presisjon!

 

Tror ikke jeg personlig setter penger på dine innvandringstips, håper du har forståelse for det ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ja, vi bør holde ett øye med alle disse potensielle "muldvarpene"!

 

 

 

 Det er fem år siden jeg gikk ut av Norwegian Defence League, og jeg har utvikla meg siden da. At vi knyttes til NDL viser bare hvor desperate mediene er etter å gjøre oss til noe vi ikke er. Vi er mot all form for voldsbruk, gjentar Alte. 

 

- Logoen deres. En maskert viking med norsk flagg. Ser du koblinger til høyreekstrem symbolikk?

 

- Logoen vår er som den er, og den er internasjonal. Det som er utrolig er at det finnes folk der ute som er mer opptatt av logoen vår enn å skape trygghet. Jeg forstår ikke skepsisen. En undersøkelse på Nettavisen viser at 73 prosent av de spurte støtter Odins soldater, avslutter han. 

 

 

Du sammenligner Odins Soldater og verdens største terrororganisasjon som ønsker ett globalt kalifat? Snakk om paranoia. Tør du gå ut om kvelden?

 

 

 

 

 

Virker som at noen medier og visse forumbrukere glemmer å vise til- eller bevisst gjemmer kilde-informasjonen for å skape et misforstått negativt inntrykk som bare lager unødvendig kvalme.

 

Når denne informasjonen blir brukt til å konkludere seg frem til at 13-22% av muslimsk ungdom støtter IS så skinner motivet bak uttalelsen frem ganske tydelig. 

 

Etter nye tilbakemeldinger så virker som om noen bare ikke er oppegående nok til å lese og forstå informasjon tilgjengelig på internet. De leser en ting men oppfatter det som noe helt annet eller i beste fall mistolker det til å passe egen bias og kultur hat. 

Er det utdanningsystemet vårt som svikter eller forgår det innavl i kretsene som er livredde for andre kulturer? Uansett grunn er det fryktelig trist.

 

Folk er så virkelighetsfjerne at de tror det vil komme 500.000 flyktninger i 2016, nei, en halv million er et under estimat. Det vil trolig komme 600.000 (Antagelig langt flere) 

 

Det er tross alt bare idioter som tror det vil avta.

 

attachicon.gifIdioter tror det vil avta.PNG

 

https://infogr.am/registrerte_asylsoknader_2015_2016

 

 

Det som er urovekkende er jo å se på antallet som støtter IS og antallet som tror de vil lykkes. 13% støtter IS, 15% tror kalifatet forblir. Enhver som ser på denne statistikken burde bli skremt. Dette er alvorlige tall, og man bør ikke bagatellisere.

 

Noe av det minst imponerende med det hele må være de syv (7) vesener som har klart å trykke "like" på coffeey`s famøse feilberegning av legendariske dimensjoner i posten du linka til der... hehe knegg

 

Innleget ditt syder over av kvalitet, i kjent thotogeni stil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Ja, vi bør holde ett øye med alle disse potensielle "muldvarpene"!

 

 

 

Det er fem år siden jeg gikk ut av Norwegian Defence League, og jeg har utvikla meg siden da. At vi knyttes til NDL viser bare hvor desperate mediene er etter å gjøre oss til noe vi ikke er. Vi er mot all form for voldsbruk, gjentar Alte. - Logoen deres. En maskert viking med norsk flagg. Ser du koblinger til høyreekstrem symbolikk?- Logoen vår er som den er, og den er internasjonal. Det som er utrolig er at det finnes folk der ute som er mer opptatt av logoen vår enn å skape trygghet. Jeg forstår ikke skepsisen. En undersøkelse på Nettavisen viser at 73 prosent av de spurte støtter Odins soldater, avslutter han. [/size]

Du sammenligner Odins Soldater og verdens største terrororganisasjon som ønsker ett globalt kalifat? Snakk om paranoia. Tør du gå ut om kvelden?

 

 

Niks, jeg sammenligner tall som sier at 1 av 4 muslimer støtter Is opp mot tall som sier at hos oss støtter 3 av 4 Odins soldater. Så det betyr at for meg ser det ut som muslimene kan holde bra øye med sine egne som da er Is, så kan vi konsentrere oss om å holde øye med 75% av våre egne potensielt fordekte milits sympatisører Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...