Gå til innhold

13-22% av unge arabere støtter Islamsk Stat


Anbefalte innlegg

 

Neida, jeg bare påpeker ironien over at du tror du kommer til å beholde det trygge og gode gamle samfunnet du slipper forfølgelse i samtidig som millioner av muslimer blir importert til Europa.

 

Om du ett øyeblikk trodde at jeg hadde noe mer til overs for noen prest enn jeg har en mulla, så har du misforstått. Det trygge gode samfunnet vi hadde før i tiden skolert og indoktrinert i kristendommen som vår statsreligion mener du? Hvor alle andre enn voksne kristne hvite menn var undertrykket? Jeg vil ikke tilbake dit nei, det blir akkurat like uinteressant som de andre abrahamittiske religionene som herjer verden over. Men her i Norge så er en veldig mye mer relevant enn disse andre, selv om jeg skjønner hele verden stort sett handler om Islam for deg.

 

 

Ja det er bare å dreie fokuset over på kristendommen du. ;)

 

Det forandrer ikke realiteten rundt migrantene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

 

 

Det er jo fakta, du sier muslimenes problem er IS og vårt problem er OS. Om du ikke mener disse kan sidestilles bør du få det med i skriveriene dine. Tips til neste gang.

 

Nei, jeg imøtegår ts som fokuserer på at vi her til lands må være spesielt oppmerksomme på is-sympatisører, ved at jeg viser til at ifølge tallene bør vi heller være oppmerksomme på sånne borgervernsgrupper som os er starten på, og sørge for at den trenden ikke utarter seg i ekstremistiske retninger. Is bekjempes der de oppstår og utfolder seg, og de få sympatisørene vi har her til lands tror jeg vår rett og sikkerhetssystemer klarer å holde godt nok øye med. Altså, vi behøver ikke mistenke enhver muslim vi treffer på her til lands

Så det er mer du som leser det jeg skriver som fanden leser bibelen

 

13% Er ett ganske urovekkende tall. Det vil si at rundt 1/10 unge muslimer du møter ikke har noe imot IS fra ett ideologisk ståsted. 

75% Er ett ganske normalt tall. Det vil si at rundt 3/4 av nordmenn ønsker at flere borgervernsgrupper enn Natteravnene går rundt i norske gater, frivillig for å begrense kriminaliteten som muslimer bringer med seg. Du må innse, og jeg tror nesten ikke mine øyne når jeg skriver dette, at Odins Soldater og IS ikke kommer i nærheten av å være like på noe som helst plan. OS er fredelige, IS er voldelige.

Jeg tenker at hvis vi ikke følger med hva som skjer på hjemmeplanet vet ingen hva slike holdninger kan ende med. OS er ikke IS, men de har vel nokså likt syn på kvinner, og det er en "god start"

 

"Kaller kvinner horer

Et annet bilde viser et kvinneansikt dekket i sæd, med teksten: «Når han sa at han ville at jeg skulle møte barna hans ansikt til ansikt.»

 

De heier fram hverandres meldinger og bilder. I den private chatten omtaler de kvinner som ekle feminister, horer og «venstrefitter». Både medlemmer og ledere publiserer grove, kjønnsdiskriminerende bilder.

 

På et tidspunkt diskuterer de også en kvinnelig reporter, og en av lederne oppfordrer medlemmene til å være forsiktig med hva de sier til henne. «Altså ikke som i chatten :)», skriver han."

 

http://www.nrk.no/urix/odins-soldater-fra-innsiden_-kjonnsdiskriminering-og-grov-rasisme-1.12923564

Lenke til kommentar

 

 

 

Det er jo fakta, du sier muslimenes problem er IS og vårt problem er OS. Om du ikke mener disse kan sidestilles bør du få det med i skriveriene dine. Tips til neste gang.

Nei, jeg imøtegår ts som fokuserer på at vi her til lands må være spesielt oppmerksomme på is-sympatisører, ved at jeg viser til at ifølge tallene bør vi heller være oppmerksomme på sånne borgervernsgrupper som os er starten på, og sørge for at den trenden ikke utarter seg i ekstremistiske retninger. Is bekjempes der de oppstår og utfolder seg, og de få sympatisørene vi har her til lands tror jeg vår rett og sikkerhetssystemer klarer å holde godt nok øye med. Altså, vi behøver ikke mistenke enhver muslim vi treffer på her til lands

Så det er mer du som leser det jeg skriver som fanden leser bibelen

 

13% Er ett ganske urovekkende tall. Det vil si at rundt 1/10 unge muslimer du møter ikke har noe imot IS fra ett ideologisk ståsted. 

75% Er ett ganske normalt tall. Det vil si at rundt 3/4 av nordmenn ønsker at flere borgervernsgrupper enn Natteravnene går rundt i norske gater, frivillig for å begrense kriminaliteten som muslimer bringer med seg. Du må innse, og jeg tror nesten ikke mine øyne når jeg skriver dette, at Odins Soldater og IS ikke kommer i nærheten av å være like på noe som helst plan. OS er fredelige, IS er voldelige.

Jeg tenker at hvis vi ikke følger med hva som skjer på hjemmeplanet vet ingen hva slike holdninger kan ende med. OS er ikke IS, men de har vel nokså likt syn på kvinner, og det er en "god start"

 

"Kaller kvinner horer

Et annet bilde viser et kvinneansikt dekket i sæd, med teksten: «Når han sa at han ville at jeg skulle møte barna hans ansikt til ansikt.»

 

De heier fram hverandres meldinger og bilder. I den private chatten omtaler de kvinner som ekle feminister, horer og «venstrefitter». Både medlemmer og ledere publiserer grove, kjønnsdiskriminerende bilder.

 

På et tidspunkt diskuterer de også en kvinnelig reporter, og en av lederne oppfordrer medlemmene til å være forsiktig med hva de sier til henne. «Altså ikke som i chatten :)», skriver han."

 

http://www.nrk.no/urix/odins-soldater-fra-innsiden_-kjonnsdiskriminering-og-grov-rasisme-1.12923564

 

Om du mener det er like traumatisk å bli kalt hore som å være sex-slave fra du er 13 år så trenger du hjelp.

 

 

At feminister i dag er ekle villsvin kan jeg stille meg 100% bak, at noen kvinner også kan omtales som horer medfører nok også riktighet, og er det en type kvinne man bør passe seg voldsomt for så er det kvinner som ligger til venstre i det politiske spekteret. Dette er alle ytringer som er dekket av ytringsfriheten vi er så glad i. Mange av disse beskrivelsene kan ovelappe hverandre.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg ville bare oppdatere deg litt på hva os er i det skjulte, og at du finner dette helt på sin plass, sier ikke annet enn at du er en vanlig sympatisør, og dermed ikke til å lytte for mye til

 

Synes det er vakkert når folk får nok slakk til å rekke å henge seg .. ;)

Lenke til kommentar

Jeg ville bare oppdatere deg litt på hva os er i det skjulte, og at du finner dette helt på sin plass, sier ikke annet enn at du er en vanlig sympatisør, og dermed ikke til å lytte for mye til

 

Synes det er vakkert når folk får nok slakk til å rekke å henge seg .. ;)

 

Du, i likhet med alle sosialdemokratene og andre venstreekstreme har store problemer med ytringsfriheten og dette skinner gjennom. Klart, jeg kan ikke gå inn i hvert eneste tilfelle hvor en av OS medlemmer har sagt ting om kvinner eller andre og forsvare vært eneste tilfelle. Derimot støtter jeg at alle skal ha rett til å si hva de mener uansett hvor hatefullt eller fiendtlig det er. Ytringsfriheten omfatter også ting du ikke liker, som muslimhat, fremmedhat, pedofile vitser og nå nylig AUF lederens utspill anngående Listhaug. Mye av dette har man ikke lov til å si i Norge og det er grunnet slike som deg. Pyser og pingler som vil kaste folk i fengsel for å ha fæle meninger. Det bunner ut i at dere er for feige til å kunne ta ett oppgjør med det på en saklig måte. Det burde være lett for enhver person med en halv hjerne å knuse disse verbalt, men neida. Dere eier ikke engang ferdighetene som skal til for å ta en mannsjåvenist i debatt. Det er en skamplett på menneskeheten. Hvordan slike svake mennesker skal takle noe så aggressivt som Islam er en gåte for alle andre. 

Lenke til kommentar

Ytringsfriheten gir deg ikke rett til å komme med hatefulle ytringer derimot, og det er stort sett der man møter den krasse motstanden.

 

Jeg er helt enig at det ikke skal være forbudt å ha kontroversielle meninger, og desto mer åpen debatt man har rundt emnet, desto enklere er det å ta fatt i disse påstandene. Men nå vil jeg ikke blande inn FrP/AP-sirkuset som går i media, da det er ingen regler mot å håne andre sine kontroversielle utsagn.

 

Jeg er ikke enig i din oss-og-dem mentalitet. Du kjemper ikke mot en venstreside, men heller alt nord for din brunsvarte ideologi. Selv jeg anser meg selv for å være veldig uenig i venstresiden, delvis skeptisk til overdrevet innvandring og motstander av kjønnskvotering, og likevel så er jeg uenig i 99,9% av det du skriver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ytringsfriheten dekker også hatefulle ytringer. I Norge har vi riktignok begrenset ytringsfrihet og ytringer slik som "Jeg hater japser og kinesere" gjerne bedre fargelagt er ulovlig og straffes med fengsel inntil 3 år. Dette er helt feil måte å ta tak i noe så simpelt og enkelt å ta i en debatt at det er flaut å vite at folk skal kastes i fengsel grunnet det som sikkert er deres helt legitime meninger. 

 

På noen fronter kjemper jeg mot venstresiden, i andre ønsker jeg dem velkommen på laget. Ytringsfriheten er en av sakene der hvor venstresiden kan være enige med meg, men heller velger å forbli noen enorme pingler. Hvorfor får Islam free-pass for sine hatefulle ytringer av venstresiden? Med tanke på hva som står i koranen burde Islam være forbudt ved lov, men neida, stemmekveget må jo komme fra en eller annen plass. Litt kjapp fundering på dette gir oss to muligheter. Venstresiden bryr seg ikke om hva folk sier enn så lenge de stemmer i korrekt rettning. Venstresiden er livredde for voldelige Islamister og at de derfor velger å holde kjeft om Islam og slå hardt ned verbalt på alle som kritiserer denne voldelige hat ideologien. Jeg velger å tro at med tanke på Støres ytringer anngående illegitim og legitim Islamkritikk samt muslimers stemmehistorikk at det er en nydelig kombinasjon av to onder.

 

Det er en skam for menneskeheten.

Lenke til kommentar

Jeg tror dere må lese Straffeloven §185. Dere trenger ikke å ta deres frustrasjon ut på meg. Interessant diskusjon som vi kan ta i en annen tråd, da jeg forstår at det for mange er viktig med 100% ytringsfrihet av prinsipper, selv om dette måtte inkludere mobbing og trakassering.

 

 

 men neida, stemmekveget må jo komme fra en eller annen plass. Litt kjapp fundering på dette gir oss to muligheter. Venstresiden bryr seg ikke om hva folk sier enn så lenge de stemmer i korrekt rettning. Venstresiden er livredde for voldelige Islamister og at de derfor velger å holde kjeft om Islam og slå hardt ned verbalt på alle som kritiserer denne voldelige hat ideologien. 

 

Hvorfor tror du det er venstresiden som er djevelen her? Ser det ut som den blå-blå regjeringen er noe bedre? Oss-og-dem mentaliteten din svikter deg fordi du praktisk talt er en politisk nisjé og hverken moderat høyre, sentrum eller venstre er på Oss-siden. Selv FrP er totalt kastrerte når det kommer til innvandrerdebatten, og de er henholdsvis moderate de også, med unntak av en rasistisk ordfører i Gokk Kommune som har fått seg Facebook.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Jeg ville bare oppdatere deg litt på hva os er i det skjulte, og at du finner dette helt på sin plass, sier ikke annet enn at du er en vanlig sympatisør, og dermed ikke til å lytte for mye til

Synes det er vakkert når folk får nok slakk til å rekke å henge seg .. ;)

 

 

Du, i likhet med alle sosialdemokratene og andre venstreekstreme har store problemer med ytringsfriheten og dette skinner gjennom. Klart, jeg kan ikke gå inn i hvert eneste tilfelle hvor en av OS medlemmer har sagt ting om kvinner eller andre og forsvare vært eneste tilfelle. Derimot støtter jeg at alle skal ha rett til å si hva de mener uansett hvor hatefullt eller fiendtlig det er. Ytringsfriheten omfatter også ting du ikke liker, som muslimhat, fremmedhat, pedofile vitser og nå nylig AUF lederens utspill anngående Listhaug. Mye av dette har man ikke lov til å si i Norge og det er grunnet slike som deg. Pyser og pingler som vil kaste folk i fengsel for å ha fæle meninger. Det bunner ut i at dere er for feige til å kunne ta ett oppgjør med det på en saklig måte. Det burde være lett for enhver person med en halv hjerne å knuse disse verbalt, men neida. Dere eier ikke engang ferdighetene som skal til for å ta en mannsjåvenist i debatt. Det er en skamplett på menneskeheten. Hvordan slike svake mennesker skal takle noe så aggressivt som Islam er en gåte for alle andre.

Snakker du med meg eller din egen definisjon av sosialdemokrat/ekstremist-boks?

 

For min del kan folk få vrøvle akkurat så mye de vil, og det er derfor jeg synes det er mye sjarm forbundet med det å "gi slakk" slik at som i dette tilfellet noen såkalte "soldater" viser sitt sanne ansikt på en arena hvor de trodde de ikke ble oppdaget.

Og hva angår pyser/pingler, vet du slett ikke hvem du prater med heller .., men i min verden er disse "sosialistfitteopphengte soldatene" ett prakteksemplar på ekte ynkrygg, som dekker seg bak skjørtene på hverandre fremfor å være mannfolk nok til å si klart fra om hvilke holdninger de egentlig har.

 

Er forøvrig ikke sosialist, og håper det forvirrer deg ekstra mye, søten!

 

Odins Tøffelhelter

Lenke til kommentar

Du, i likhet med alle sosialdemokratene og andre venstreekstreme har store problemer med ytringsfriheten og dette skinner gjennom. Klart, jeg kan ikke gå inn i hvert eneste tilfelle hvor en av OS medlemmer har sagt ting om kvinner eller andre og forsvare vært eneste tilfelle. Derimot støtter jeg at alle skal ha rett til å si hva de mener uansett hvor hatefullt eller fiendtlig det er. Ytringsfriheten omfatter også ting du ikke liker, som muslimhat, fremmedhat, pedofile vitser og nå nylig AUF lederens utspill anngående Listhaug. Mye av dette har man ikke lov til å si i Norge og det er grunnet slike som deg. Pyser og pingler som vil kaste folk i fengsel for å ha fæle meninger. Det bunner ut i at dere er for feige til å kunne ta ett oppgjør med det på en saklig måte. Det burde være lett for enhver person med en halv hjerne å knuse disse verbalt, men neida. Dere eier ikke engang ferdighetene som skal til for å ta en mannsjåvenist i debatt. Det er en skamplett på menneskeheten. Hvordan slike svake mennesker skal takle noe så aggressivt som Islam er en gåte for alle andre. 

 

 

Ja se her, "pyser", "pingler", "feiginger" og "svake mennesker". Det kan høres ut som at du har adoptert Trumps noe banale måte å uttrykke seg på mot sine meningsmotstandere på venstresiden.

 

Du sier at det ikke kreves mer enn en halv hjerne å knuse disse pinglene verbalt, det du ikke nevner er jo at det kreves ett helt hjerte for å klare å sette seg inn i andres situasjon og for å kunne ta de riktige valgene. Og der kommer den halve hjernen din til kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...