Gå til innhold

Muslimer er terrorister.


Anbefalte innlegg

 

Skal man dra det den veien så er det aldri mennesker sin skyld, det er alltid andre ting som ligger bak og hvis de ikke hadde lest feil bok (bare en måte å forklare på ikke bokstavelig ment) så hadde alle vært snille......

Selvsagt er man selv skyld i hvordan man ønsker å behandle andre mennesker. Men det blir ikke noe BEDRE av å lese enkelte bøker, det er helt sikkert...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor jeg sier slikt? Fordi det er plenty av ateister som mener homofile er ekle, og det er plenty av ateister som mener homofili er unaturlig, og dermed feil.

Har ikke møtt en eneste en enda jeg... Så enten må jeg ha møtt kun opplyste ateister eller så glemte de å vise hatet de har til noen som har en helt naturlig legning... Uopplyst er det uansett å syntes det om homofili..

 

Homosexualitet er faktisk ikke en helt naturlig legning, det er mye forskning rundt dette og homofile har tydelige forskjeller i hjernen fra hetrofile http://content.time.com/time/health/article/0,8599,1815538,00.html reproduksjon er innstinktivt og en naturlig hjerne vil alltid ha det innstinktet i form av tiltrekning til det motsatte kjønn.

 

At de ikke skal behandles likt som andre er en helt annen sak :)

Lenke til kommentar

@lmlekk; At det ikke er slik en hjerne til en som har vagina eller en som har penis skal være koblet. Men så kan vi jo kalle alle hjernefeil naturlige egentlig siden de blir født slik. Kan jo også kalle alt praktiske hjelpemiddler unaturlig :p

 

Greia er at i forhold til vitenskapen så er ikke en homofil koblet "riktig" og det blir feil av en ateist som støtter seg på vitenskap å kalle det naturlig.

 

Edit; For å ikke spore av for mye så må jeg legge til; MUSLIMER ER TERRORISTER!!!!!! :lol:

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

Terrorister er muslimer. Er kanskje en litt hard overskrift? Jeg kaster bare ut en ganske hard påstand som kanskje må bevises til å være sann? men det er jo nogelunde sann påstand? som jeg har forstått, så er rundt 80-90% av alle terror handliger gjort av en muslim.

 

Men jeg ønsket ikke å diskutere bevisene om muslimer er terrorrister eller ikke. Så under denne debatten ønsker jeg å diskutere hvorfor en kultur, et miljø, et samfunn (muslimer) kan bli drevet til å utføre terrorisme.

 

Jeg har hørt veldig mange argumentasjoner på at "religion" dreper mennesker, og isolasjon skaper radikalisme. Men jeg kjøper ikke akuratt det her. For meg så føles dette bare som et "overfladisk" problem, og ikke grunn problemet.

 

Edit: Jeg fyrer løs noen tanker når jeg har mer tid i kveld :) og bare et raskt tips, prøv å skille mellom når du prater om et dags dato problem, og hvorfor et generelt "objektivt" samfunn skulle utført terrorisme. Så unngår vi missforståelser og respektløs debatt!

 

Så hva må til for at du som individ skal utøve terrorisme?

population-of-world-by-religion-comparis

 

*host host*

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Homosexualitet er faktisk ikke en helt naturlig legning

OK, så er alle pattedyr unormale da... Da homofili finnes hos alle pattedyr (ca 10%)

 

Når det er så utbredt hos alle pattedyr vill ihvertfll jeg kalle det helt normalt... :)

 

Tja. https://snl.no/normal . Så en dokumentar for en god stund siden og forskeren som presenterte homofili som unormalt og anså det delvis som en hjernefeil var homofil selv. Hvis 90% hadde vært homofile så hadde jeg kalt hetrofile unormale. Hvorfor er det så farlig å være unormal? Tror enhver homofil med litt vett ikke bryr seg om at hjernen dems er koblet anerledes eller at de ikke er normale fordi de ikke er født som de fleste andre.

Lenke til kommentar

Ikke alle muslimer er terrorister, men alle terrorister er muslimer, er det et gammelt jungelord som heter.

 

 

Alle muslimer er ikke terrorister, men nesten alle terrorister er muslimer.

 

Det er ikke helt sant. Etter den gjengse definisjonen er de fleste terroraksjoner begått av separatister. Men islamistene utmerker seg negativt ved å være de defintivt mest blodige for tiden.  Separatister skyter på politibiler og sprenger offentlige kontorer, islamister sprenger flyplasser og skyter på sivile.

 

Og "for tiden" er et nøkkelord her, i min barndom/ungdom var det katolikkene i IRA som var de dødeligte, sammen med marxistene i RAF i Tyskland og Røde brigader i Italia, med flere. Det ble drept i snitt hundre mennesker hvert år i slik terror på 70- og 80-tallet. Og alle blekner mot den virkelig store terroren, som folkemordene i Kambodsja og Rwanda, med kanskje tre millioner døde til sammen. Eller jødeforfølgelsene i Tyskland, om vi går noen tiår tilbake i tid. 

 

Ideen om at all terror er islamsk skydes i stor grad en USA-synsvinkel, og da primært 9/11.

 

Så skal det sies at perioden med "muslimsk" terror har vart lenge nå. Dette er ikke noe forsøk på å bagatellisere den. Tvert om. Men den er altså ikke unik for muslimer.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Vel, grunnen til forhøyet frykt er vel fordi sterke fraksjoner hos oss er flinke til å minne oss på hvor usikkert alt er, samt følge det opp med vekselvis å knuge oss ned med strengere kontrollregimer, samt fortsette å røre rundt i vepsebolet nede i midtøsten

 

Hos oss springer fremdeles politiet rundt med skytevåpen og er mest til fare for seg selv, og det uten fornuftig grunn

Lenke til kommentar

@lmlekk; At det ikke er slik en hjerne til en som har vagina eller en som har penis skal være koblet. Men så kan vi jo kalle alle hjernefeil naturlige egentlig siden de blir født slik. Kan jo også kalle alt praktiske hjelpemiddler unaturlig :p

 

Greia er at i forhold til vitenskapen så er ikke en homofil koblet "riktig" og det blir feil av en ateist som støtter seg på vitenskap å kalle det naturlig.

 

Edit; For å ikke spore av for mye så må jeg legge til; MUSLIMER ER TERRORISTER!!!!!! :lol:

Nei.

 

Det artikkelen du henviste til ovenfor demonstrerer er at hjernestrukturen og seksuell tiltrekning er sammenkoblet. Dette er ikke direkte uventet. Det impliserer ikke at homofili er unaturlig - kun at det skiller seg fra vanlige. Som uansett er en litt kunstig skille, da seksuell tiltrekning er et spekter, og ikke av eller . Å kalle det en hjernefeil av den grunn er bare regelrett galt. Med mindre man også vil anse f.eks. høy intelligens som unormalt, eller andre ting som gjenspeiles i hjernen.

 

Vi kan gjerne la dette ligge i den tråden. Men er du interessert i å diskutere dette videre så kan vi ta det på PM eller i en annen tråd.

Lenke til kommentar

51% av verdens befolkning er kvinner, noe som betyr at alle menn er unormale.

Mesteparten av verdens biomasse er planter, noe som betyr at alle dyr, insekter og bakterier er unormale. 

Mesteparten av universet består av hydrogen, noe som betyr at hydrogenbiler er en skikkelig god ide.

Endret av Shruggie
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

virker som alle vil ignonrere posten min med diagrammet :hmm:  innse fakta, mange av dere er bare sure hvite rasister :)

Ignorerer? Nei. Skjønte poenget? Fortsatt nei.

 

 

Poenget var at han sa at 90% av terrorister er muslimer, noe som ikke er sant. ville bare oppklare fakta :) 

Lenke til kommentar

Poenget var at han sa at 90% av terrorister er muslimer, noe som ikke er sant. ville bare oppklare fakta :)

Diagrammet ditt viser at ~20 % av jordas befolkning er muslimer. Det viser ikke at 90 % av terrorister ikke er muslimer[1].

 

[1]Med mindre 23 % eller mer av jordas befolkning er terrorister.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Nesten 100% av terrorister er menn. 

Nesten 100% er under 30. 

Nesten 100% har lav skolegang. 

Nesten 100% har lav eller ingen inntekt, og kommer fra familier med lav inntekt. 

 

Men jada, la oss fokusere på religionen, det er en god ide. Det er jo ingen andre som har lagt sammen 2 og 2 der og fått 4. Genialt, TS, du har analysert data som ingen andre før deg.

 

Nå som vi endelig har løst gåten bør den globale krigen mot terrorisme være over før lunsj i morra.

 

Jeg vet ikke om tallene dine stemmer, selv om det høres fornuftig ut, men husk at de som endelig utøver terroren ofte bare er som marionetter å regne i et større spill. 

 

Hvem finansierer terror? Hvem er de karismatiske lederne som forfører disse menneskene du snakker om til de faktisk går så langt at de tar sitt eget liv i troen om at de gjør det riktige og til og med ender opp i himmelriket?

 

Muhammed selv var en voldelig hærfører og så vidt jeg vet er det ingen andre av de store religionene som så direkte oppfordrer til vold eller i det minste kan legitimere vold som det Koranen gjør.

Lenke til kommentar

 

Nesten 100% av terrorister er menn. 

Nesten 100% er under 30. 

Nesten 100% har lav skolegang. 

Nesten 100% har lav eller ingen inntekt, og kommer fra familier med lav inntekt. 

 

Men jada, la oss fokusere på religionen, det er en god ide. Det er jo ingen andre som har lagt sammen 2 og 2 der og fått 4. Genialt, TS, du har analysert data som ingen andre før deg.

 

Nå som vi endelig har løst gåten bør den globale krigen mot terrorisme være over før lunsj i morra.

 

Jeg vet ikke om tallene dine stemmer, selv om det høres fornuftig ut, men husk at de som endelig utøver terroren ofte bare er som marionetter å regne i et større spill. 

 

Hvem finansierer terror? Hvem er de karismatiske lederne som forfører disse menneskene du snakker om til de faktisk går så langt at de tar sitt eget liv i troen om at de gjør det riktige og til og med ender opp i himmelriket?

 

Muhammed selv var en voldelig hærfører og så vidt jeg vet er det ingen andre av de store religionene som så direkte oppfordrer til vold eller i det minste kan legitimere vold som det Koranen gjør.

 

Og tror du at de som finansierer terroren gjør det fordi de er religiøse, eller fordi de prøver å oppnå geopolitiske mål og tjene penger?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

 

 

Og tror du at de som finansierer terroren gjør det fordi de er religiøse, eller fordi de prøver å oppnå geopolitiske mål og tjene penger?

 

 

Det ene utelukker vel ikke det andre?

Lenke til kommentar

 

Poenget var at han sa at 90% av terrorister er muslimer, noe som ikke er sant. ville bare oppklare fakta :)

Diagrammet ditt viser at ~20 % av jordas befolkning er muslimer. Det viser ikke at 90 % av terrorister ikke er muslimer[1].

 

[1]Med mindre 23 % eller mer av jordas befolkning er terrorister.

 

 

lol flaut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...