Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjemmedate med en tidligere "flamme", feil ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du synes det blir feil å treffes hjemme, treffer du han ikke hjemme.. Det finnes kaféer.

Jeg kjenner han veldig godt da, men jeg føler at det blir altfor tett på å treffes hjemme første gangen. Jepp, jeg håper ikke at jeg blir kjip ;) men jeg foreslår å treffes ute. Hjemme er ikke min greie. :)

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Er du sikker på at du er klar for dette?

Er du sikker på at han ikke bare er ute etter et kjapp tøm og røm og du blir sittende skuffet og trist etterpå?

 

Om du er klar for det og kan greie å komme deg gjennom spørsmål nr 2 uten å bli såret så er det bare å kjøre på...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er du sikker på at du er klar for dette?

Er du sikker på at han ikke bare er ute etter et kjapp tøm og røm og du blir sittende skuffet og trist etterpå?

 

Om du er klar for det og kan greie å komme deg gjennom spørsmål nr 2 uten å bli såret så er det bare å kjøre på...

Jeg vet.. Egentlig vil jeg ikke gå ut å treffe folk, men jeg ønsker å presse meg til det, og gjøre ting jeg liker sammen med andre, og så se. Behøver jo ikke å ha sex selv om jeg treffer folk. 

 

Jeg kan ikke oppleve mer motgang enn jeg allerede har innen kjærligheten, så derfor tenker jeg "hvorfor ikke?". 

 

Har ganske mange som vil treffe meg, så jeg tenkte bare å treffe en og en og en, og så se hva som skjer, uten å tenke kjærlighet eller forpliktelser i det. Bare for morro skyld, og så se om det kan være noe. 

 

Jeg har "høye murer" rundt meg, så jeg verner meg selv slik at jeg ikke bli såret igjen. Det er mannfolkene nå som må mase på meg, og ta all intiativ omtrent.  Jeg er veldig fraværende, og det som skjer da er at de maser, og jeg sitter på gjerdet ;) . Ganske behagelig og greit. :) Jeg kommer til å opptre mer likegyldig.  Alt dette for å verne om meg selv. 

 

Men hjemmedate på første date : Nei!. Og jeg vil ikke la meg føle meg dumsnill , utnyttet og alt det. Jeg setter strengere krav enn noensinne, og er bestemt! 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke oppleve mer motgang enn jeg allerede har innen kjærligheten, så derfor tenker jeg "hvorfor ikke?".

Har ganske mange som vil treffe meg, så jeg tenkte bare å treffe en og en og en og en og en og en og en og en, og så se hva som skjer, uten å tenke kjærlighet eller forpliktelser i det. Bare for morro skyld, og så se om det kan være noe.

 

Jeg har "høye murer" rundt meg, så jeg verner meg selv slik at jeg ikke bli såret igjen. Det er mannfolkene nå som må mase på meg, og ta all intiativ omtrent. Jeg er veldig fraværende, og det som skjer da er at de maser, og jeg sitter på gjerdet ;) . Ganske behagelig og greit. :) Jeg kommer til å opptre mer likegyldig. Alt dette for å verne om meg selv

 

Rettet den for deg, du som har 9-10 mannetilbud hver dag. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg vedder en tier påat han vil ha det hjemme hos deg fordi han vil ha muligheten for sex og ha en lettvint rømmnigsmulighet etterpå. 

 

Jeg kjenner han fra før av. Jeg mistenker at han vil ha sex, for han har skrevet til meg at det ville være topp å gjennoppta noe av det gamle vi hadde ;). Vi har altså hatt en forbindelse før. Det er derfor jeg vil skippe hjemmedate. Sex er deilig. Kunne jo bare gjort det for å få meg litt sex selv ;). Men jeg har ikke lyst på sex uten at jeg vet at det er en som jeg føler er riktig. Så derfor vil jeg ikke treffe noen hjemme. Enig med deg i at det er dumt å treffes hjemme. Det gjør jeg ikke!. Jeg setter KRAV! 

Jeg har nok av mannfolk å velge i. Dersom han ikke vil gå ut å treffes, så treffer jeg bare en annen.

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

 

Jeg kan ikke oppleve mer motgang enn jeg allerede har innen kjærligheten, så derfor tenker jeg "hvorfor ikke?".

Har ganske mange som vil treffe meg, så jeg tenkte bare å treffe en og en og en og en og en og en og en og en, og så se hva som skjer, uten å tenke kjærlighet eller forpliktelser i det. Bare for morro skyld, og så se om det kan være noe.

 

Jeg har "høye murer" rundt meg, så jeg verner meg selv slik at jeg ikke bli såret igjen. Det er mannfolkene nå som må mase på meg, og ta all intiativ omtrent. Jeg er veldig fraværende, og det som skjer da er at de maser, og jeg sitter på gjerdet ;) . Ganske behagelig og greit. :) Jeg kommer til å opptre mer likegyldig. Alt dette for å verne om meg selv

 

Rettet den for deg, du som har 9-10 mannetilbud hver dag. ;)

 

Jeg har ikke tellet over hvor mange tilbud jeg har, men ja utrolig nok... jeg som blir såret hele tiden i kjærligheten, har nok av beilere som ber meg ut på date faktisk daglig

 

Det er jo bare å holde seg kald følelsesmessig, og møte en ny helt til det er noe. Og sette krav. Gjelder å være litt "robot" ;). Det er ikke mangel på mannfolk. Har altfor mange tilbud. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Hehe ;)

 

Hehe ;) Så ingen fare om jeg tenker likt som gutta ;) Tenk om jeg også bare vil ha sex hahaha. 

 

Nei jeg er ganske kostbar nå, og kresen. Ingen får komme i buksa mi med det første. Jeg vil heller møte folk og føle meg frem. Jeg må føle på forelskelsen før jeg har sex. 

 

Hvordan er det med dere andre? Får dere så mye datetilbud at det blir mye å holde styr på og vanskelig å velge? 

Å ta tilbake gamle "flammer" er gjerne feil.. Men jeg har 2 interessante "gamle flammer fra fortiden" som jeg kanskje kunne gi en ny sjanse. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Er jo en grunn til at det ikke fungerte eller?

 

Ja , det er det jeg tenker på. Det var årsaker til at jeg følte det ikke fungerte, men jeg følte en trygghet med personen, vi kranglet aldri, ble aldri såret av han, vi hadde veldig fine stunder sammen, men det var noe jeg er betenkt på. Og det er årsaken til at jeg følte det ikke fungerte sist.

 

Det kan bli feil å møte han, fordi jeg føler at han vil ha samboerforhold, mens jeg føler meg ferdig med samboerforhold, og har helst lyst å ha kjæresteforhold, men har ikke et ønske om å bli samboer nå. Men det kan forandre seg dersom jeg møter en det blir full klaff med. Jeg vet ikke. 

 

Jeg er ikke redd for å bli såret igjen, for det har jeg blitt nok av ganger, men jeg er redd for å såre andre, og jeg er redd for å skape forventninger. Derfor har jeg heller lyst å trekke meg unna. 

 

Det er nok viktig å ta tiden til hjelp. Vet ikke helt om jeg vil treffe noen allikevel. Er deilig å være alene og. :) 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

 

..................

Med alle de fantastiske tilbudene du har i den endeløse kjærlighetssorgen din burde det jo ikke være vanskelig å gjøre de rette valgene. Særlig ikke nå når du har bestemt deg for å være kresen.

 

Om de eneste kriteriene er utseende og snabellengde blir det jo lettere å gjøre en vurdering hvis du kjenner de fra før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

..................

Med alle de fantastiske tilbudene du har i den endeløse kjærlighetssorgen din burde det jo ikke være vanskelig å gjøre de rette valgene. Særlig ikke nå når du har bestemt deg for å være kresen.

 

Om de eneste kriteriene er utseende og snabellengde blir det jo lettere å gjøre en vurdering hvis du kjenner de fra før.

 

Nei tilbudene er ikke så fantastiske. Jeg liker ikke helt personligheten på de som jeg liker utseende på. Og det er et eller annet med de alle sammen som jeg reagerer på. 

På en måte så har jeg det så fint alene :) . Jeg trekker meg ganske unna. Klarer ikke helt tanken på å begynne på nytt igjen. Mulig jeg er blitt gammal ;) haha

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Første daten burde ikke være hjemme når du ikke har møtt personen før, slik at du enkelt kan komme deg vekk om du ikke liker personen. 

 

Siden du har møtt han før kan det fungerer hvis du er klar over intensjonene hans. Høres litt ut som en tøm og røm det her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

..................

Med alle de fantastiske tilbudene du har i den endeløse kjærlighetssorgen din burde det jo ikke være vanskelig å gjøre de rette valgene. Særlig ikke nå når du har bestemt deg for å være kresen.

 

Om de eneste kriteriene er utseende og snabellengde blir det jo lettere å gjøre en vurdering hvis du kjenner de fra før.

 

Nei tilbudene er ikke så fantastiske. Jeg liker ikke helt personligheten på de som jeg liker utseende på. Og det er et eller annet med de alle sammen som jeg reagerer på. 

På en måte så har jeg det så fint alene :) . Jeg trekker meg ganske unna. Klarer ikke helt tanken på å begynne på nytt igjen. Mulig jeg er blitt gammal ;) haha

 

 

Kondomeriet og andre "leketøysbutikker" gir deg den perfekte partneren som kan dekke dine behov uten at du blir skuffet og aller best, du kan lett legge de til side...

Lenke til kommentar

 

.......

 

 

Jeg har "høye murer" rundt meg, så jeg verner meg selv slik at jeg ikke bli såret igjen. Det er mannfolkene nå som må mase på meg, og ta all intiativ omtrent.  Jeg er veldig fraværende, og det som skjer da er at de maser, og jeg sitter på gjerdet ;) . Ganske behagelig og greit. :) Jeg kommer til å opptre mer likegyldig.  Alt dette for å verne om meg selv. 

 

Husk på at det trengs to for at ting skal fungere. Om du kategorisk opptrer på måten du beskriver her ville jeg definitivt funnet meg en annen å fokusere på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...