Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjemmedate med en tidligere "flamme", feil ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støttes, Haakon*

 

Jeg liker å se at du, Heartlife, jobber med seg selv, men akkurat nå tror jeg du tusler litt rundt i blinde ;)  Det er uansett ikke noe i veien med å gå feil vei i blant. Haster ikke å finne seg en ny partner. 

Det er sant. Jeg er ikke klar.  Tusler helt rundt i blinde ;) Jeg har bare noen kjempe-høye murer rundt meg nå. Menn skriver til meg, og ber meg ta en kaffe med dem, mens jeg svarer sjelden, og aldri omtrent. Jeg kjenner fortsatt på smerten med det jeg opplevde med forrige brudd fortsatt, og dermed så er det nok det som gjør at jeg ikke er klar. 

 

Jeg er enig. Det haster ikke å komme seg videre. 

 

Nå spurte jeg den fyren som ville hjem til meg om vi kunne finne på noe annet. Svaret hans var som jeg tenkte på forhånd : "da gidder jeg ikke. Du er useriøs dersom vi ikke kan treffes hjemme hos deg. Da gir jeg dette opp. ". Jeg skrev tilbake at jeg var ikke useriøs. Og at jeg foreslo å treffes ute. Da skrev han at da gidder han ikke dette. Fins nok av damer som er seriøse og vil treffes hjemme. Dermed så forsøkte han å styre hele showet. Det finner jeg meg ikke i !. Hadde det vært før, så hadde jeg gitt etter og gjort alt for å beholde han, men etter hva jeg har opplevd: NEI, jeg er BESTEMT og setter KRAV! . Så hva sier dere? Var ikke dette fornuftig fremskritt av meg? :)

 

Jeg har lett blitt behandlet sånn. Jeg har funnet meg i mye før. Tror det er fordi hadde det ganske tøfft i barndommen min. Og dermed så kjenner jeg den sårbarheten i meg. Jeg tror at det er konsekvensen at jeg lett kunne gi etter. Men nå skal jeg ikke gjøre det. Jeg skal ha bein i nesa, og sette krav og være bestemt. Dersom de ikke aksetperer det så får de bare gå!.

Så dette er min nye taktikk for fremtiden! Mer bestemt, og står på mine krav og regler. 

 

Tar tiden til hjelp :)

 

Tusen takk for svar. Ja jeg forsøker å jobbe med meg selv så godt jeg kan. :) . Forsøker å endre på taktikker, og lære av hva jeg kan ha gjort galt tidligere. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Kan ikke akkurat se at en mann som inviterer selg selv på date hos damen er mye å samle på, så fint at du filtrerer litt nå heartlife.

Jeg har hatt en relasjon til han fra før av. Så jeg kjenner han. Men jeg forstår ikke hvorfor han må treffes hjemme hos meg, og sier nei til å treffes ute. Jeg tror at han vil ha det enkelt. Han er lat av type. Jeg kjenner han som lat. Mens jeg er mer full av liv. Det var derfor det ikke funket sist. Han var seriøs, men ekstremt lat. Men kan virke useriøs pga latskapen. 

 

Men jeg gidder ikke hva som helst lenger. Det er bare å få bort alt som blir feil.  Man skal kunne leve med det og. Og jeg tror at han vil ha en enkel måte å kapre meg på. Men det holder ikke. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

 

Kan ikke akkurat se at en mann som inviterer selg selv på date hos damen er mye å samle på, så fint at du filtrerer litt nå heartlife.

Jeg har hatt en relasjon til han fra før av. Så jeg kjenner han. Men jeg forstår ikke hvorfor han må treffes hjemme hos meg, og sier nei til å treffes ute. Jeg tror at han vil ha det enkelt. Han er lat av type. Jeg kjenner han som lat. Mens jeg er mer full av liv. Det var derfor det ikke funket sist. Han var seriøs, men ekstremt lat. Men kan virke useriøs pga latskapen. 

 

Men jeg gidder ikke hva som helst lenger. Det er bare å få bort alt som blir feil.  Man skal kunne leve med det og. Og jeg tror at han vil ha en enkel måte å kapre meg på. Men det holder ikke. 

 

 

Det du trenger er en fyr som vil kjempe for å få deg, som vil gjøre alt han kan for å sjarmere deg. Ikke sånne folk som forventer at du gjør som de vil. Men da vil kanskje mange av disse "kjekkasene" utelukkes, fordi de er vant til å få de jentene de vil ha uten å jobbe så hardt for å få de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Kan ikke akkurat se at en mann som inviterer selg selv på date hos damen er mye å samle på, så fint at du filtrerer litt nå heartlife.

Jeg har hatt en relasjon til han fra før av. Så jeg kjenner han. Men jeg forstår ikke hvorfor han må treffes hjemme hos meg, og sier nei til å treffes ute. Jeg tror at han vil ha det enkelt. Han er lat av type. Jeg kjenner han som lat. Mens jeg er mer full av liv. Det var derfor det ikke funket sist. Han var seriøs, men ekstremt lat. Men kan virke useriøs pga latskapen. 

 

Men jeg gidder ikke hva som helst lenger. Det er bare å få bort alt som blir feil.  Man skal kunne leve med det og. Og jeg tror at han vil ha en enkel måte å kapre meg på. Men det holder ikke. 

 

 

Det du trenger er en fyr som vil kjempe for å få deg, som vil gjøre alt han kan for å sjarmere deg. Ikke sånne folk som forventer at du gjør som de vil. Men da vil kanskje mange av disse "kjekkasene" utelukkes, fordi de er vant til å få de jentene de vil ha uten å jobbe så hardt for å få de.

 

Det ser slik ut. De som jeg er tiltrukket av pleier ofte å forlange at de skal ha det som de vil. Dersom jeg trasser imot så dumper de meg. Mens de som jeg ikke er fullt så tiltrukket til:  de kan jeg styre og lede akkurat som jeg vil. Det er det som er så skremmende. 

 

Men samtidig: uansett hvor tiltrekkende en person er: så er det ikke verdt å gjøre alt for å beholde dem. For før eller siden så vil man da risikere å bli såret av dem. Og det er jo enda mer sårende dersom man vet at man gjorde alt for å beholde dem. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...