Fotoskrulla Skrevet 31. mars 2016 Skrevet 31. mars 2016 Så vakkert! Fantastisk fint lys og en fin komp. Jeg vet i grunnen ikke helt hvor dette blir, blir det å kjøre mot Surnadalen et stykke kanskje?
Fredrik N. Skrevet 31. mars 2016 Forfatter Skrevet 31. mars 2016 Hei, ja du har rett (som vanlig ), bare kjøre den nye tunnelen og ta av til venstre før du kjører opp bakkene til Ålvundeid. Fint å oppleve våren utpå der, det forrige bildet mitt er tatt der pluss en del andre. Takker og bukker for at du kommenterer bildene mine!! Mvh Fredrik
Rolf Kristensen Skrevet 31. mars 2016 Skrevet 31. mars 2016 Nok ett fint stemningsbilde fra deg. Lys og koloritt ble veldig bra. Mvh. Rolf
Fredrik N. Skrevet 31. mars 2016 Forfatter Skrevet 31. mars 2016 Takker for hyggelig kommentar, Rolf! Mvh Fredrik
Fredrik N. Skrevet 31. mars 2016 Forfatter Skrevet 31. mars 2016 Mange takk til deg også, Leif ! Mvh Fredrik
Roar Kneppen Skrevet 1. april 2016 Skrevet 1. april 2016 Herlig lys og farger. Skarpheten blir det også vanskelig å klage på. At huset som blir blikkfang er midtstilt betyr vel ikke så mye her for den halve bygningen i høyrekanten balanserer det opp. Roar
Fredrik N. Skrevet 1. april 2016 Forfatter Skrevet 1. april 2016 Herlig lys og farger. Skarpheten blir det også vanskelig å klage på. At huset som blir blikkfang er midtstilt betyr vel ikke så mye her for den halve bygningen i høyrekanten balanserer det opp. Roar Takk Roar! Bestandig hyggelig å få tilbakemelding fra deg. Jeg hadde de samme tanker om det midtstilte huset som deg... Mvh Fredrik
Ragnar Skj Skrevet 4. april 2016 Skrevet 4. april 2016 Stemning i dette bildet. Skyformasjonene forsterker det gode inntrykk. Mvh Ragnar
Fredrik N. Skrevet 4. april 2016 Forfatter Skrevet 4. april 2016 Takker for din kommentar også, Ragnar! Mvh Fredrik
Anbefalte innlegg