Gå til innhold

SQUAD - Diskuter rundt spillet Squad


Gjest Bruker-68389

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-68389

Fant ingen andre tråder.

 

Er det noen andre der ute som spiller dette og trenger en å spille med så henger jeg gjerne med. Jeg er helt fersk så kom gjerne med tips om det er noe jeg og andre kanskje trenger å vite om spillet.

 

Steamid: AntiCry™

Endret av Bruker-68389
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-68389

Var ikke helt den "store" oppslutningen her, men om noen skulle gå lei cs(som jo alle desverre spiller) så har jeg hvertfall en ts server for de som har lyst å joine Squad:

 

tsa.norskhosting.no:10072

Passord: Send meg en pm.

 

PS: Jeg spiller også andre spill...

Endret av Bruker-68389
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Er det noen som vet noe om upcoming features? Jeg digger spillet og har endel timer, men føler ikke at våpenutvalget er det helt store. Som eksempelvis USA har man jo kun tilgang på M4a1 som rifleman. På lik linje med at hver klasse kun har ett primævåpen å velge mellom.

 

Også noen som vet om det vil komme en sniper klasse etterhvert. Dette burde være obligatorisk i et spill som squad med de gigantiske avstandene som ligger der. Man har riktignok marksman men scopen begrenser seg til 4x zoom. Dette egner seg kun delvis til å for eksempel observere.

Lenke til kommentar

M4 vil nok være det eneste geværmann våpen valget du får til US army. Siktet til skarpskytter våpnene skal mest sannsynlig endres etterhvert. Tror ikke det kommer dedikerte snipers med det første.

Men du kan glede deg til Britiske styrker med L85A2.

Helikoptere skal også komme etterhvert. Husk at spillet er i alpha.

Lenke til kommentar

M4 vil nok være det eneste geværmann våpen valget du får til US army. Siktet til skarpskytter våpnene skal mest sannsynlig endres etterhvert. Tror ikke det kommer dedikerte snipers med det første.

Men du kan glede deg til Britiske styrker med L85A2.

Helikoptere skal også komme etterhvert. Husk at spillet er i alpha.

 

Nei, og realistisk sett er det jo riktig at som geværmann i US bruker man M4. Allikevel hadde det ikke gjort noe for brukeropplevelsen (min i alle fall) å ha et kneppe utvalg. Dette kunne vært M16 og AR15. For militsen og insurgents er det jo bare fantasien som setter grenser.

 

Alt i alt er spillet bra til å være i alpha. Jeg opplever sjeldent bugs og allerede nå virker spillet svært gjennomført (i motsetning til Arma spillene og dets problemer). Blir spennende å følge med fremover :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...