Enceladus Skrevet mandag kl 18:57 Skrevet mandag kl 18:57 ja jeg venter paa patch. Disse utviklerne ass... er det mulig aa feile saa mye! Og det rare er jo at de ikke gir opp heller, jeg vet ikke om det er beundringsverdig eller ei.
Gunfreak Skrevet mandag kl 19:12 Skrevet mandag kl 19:12 13 minutes ago, Enceladus said: ja jeg venter paa patch. Disse utviklerne ass... er det mulig aa feile saa mye! Og det rare er jo at de ikke gir opp heller, jeg vet ikke om det er beundringsverdig eller ei. Grunnleggende VR fps system har eksistert siden 2017. Og at spill med hundrevis av millioner i budsjett ikke får det til er helt utrolig
Gunfreak Skrevet tirsdag kl 19:47 Skrevet tirsdag kl 19:47 Tydeligvis var kasting for ømfintlig, men de har i hvertfall gitt deg settings til å tilpasse. Så nå er hitman oppe og går. Full pupp på grafikken. Å skyte folk og kaste ting på folk er tilfredsstillende saker 8mb.video-Obr-oxND3kne.mp4 Her er fulle videoen. Sliter med at micen min blir tatt opp 2 ganger og blir blandet med game audio 1
Gunfreak Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden For de som liker skytespill i VR har vi div ting å se frem til, Reach ser jo ok ut, er ikke så imponert av vidoene jeg har sett, men div previews er veldig postive, det kommer om sånn 2 uker. Zero Caliber 2 kommer endelig til PC 30 october og heter Zero Caliber 2 Remastered, og kommer med 4 player coop of PVP. Og for litt over en uke siden, ble en ny video av Hitman Contracts Standalone vist frem, og fy så bra det spillet ser ut 1
Enceladus Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 15 hours ago, Gunfreak said: For de som liker skytespill i VR har vi div ting å se frem til, Reach ser jo ok ut, er ikke så imponert av vidoene jeg har sett, men div previews er veldig postive, det kommer om sånn 2 uker. Zero Caliber 2 kommer endelig til PC 30 october og heter Zero Caliber 2 Remastered, og kommer med 4 player coop of PVP. Og for litt over en uke siden, ble en ny video av Hitman Contracts Standalone vist frem, og fy så bra det spillet ser ut Shiiit! Gunman Contracts så jo utrolig ut! Bruker det source 2 motoren? Samme som Alyx? Ser litt slik ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå