Papirkurven Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Jakte på pirater i asteroidebelte er ekstremt gøy i VR i Elite Dangerous. Også mining. Tror jeg har rundt 300 timer i dette, men 98% av tiden ble spilt før jeg fikk VR-briller. Ble veldig lei av all grindinga til slutt 😅. Frister å fyre opp spillet igjen, men nå husker jeg ingenting om hvordan ting fungerte..
Trene Arnholdt Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni 4 hours ago, Papirkurven said: Jakte på pirater i asteroidebelte er ekstremt gøy i VR i Elite Dangerous. Også mining. Tror jeg har rundt 300 timer i dette, men 98% av tiden ble spilt før jeg fikk VR-briller. Ble veldig lei av all grindinga til slutt 😅. Frister å fyre opp spillet igjen, men nå husker jeg ingenting om hvordan ting fungerte.. Jeg hadde et opphold på ca 2 år før jeg hoppa inn igjen. Husket utrolig fort hvordan kontrollere fungerer. Jeg syns grindinga er en del av sjarmen og at man virkelig har gjort seg fortjent til gradene. Det sagt, så har Frontier gjort en god del ting enklere nå i det siste. Det er bla enklere å få penger og Engineering materialer. Det skal komme noen store oppdateringer snart som virker spennende. Like greit å hoppe i det og bli vant til kontrollene først som sist. 1
Gunfreak Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni 1 hour ago, Trene Arnholdt said: Jeg hadde et opphold på ca 2 år før jeg hoppa inn igjen. Husket utrolig fort hvordan kontrollere fungerer. Jeg syns grindinga er en del av sjarmen og at man virkelig har gjort seg fortjent til gradene. Det sagt, så har Frontier gjort en god del ting enklere nå i det siste. Det er bla enklere å få penger og Engineering materialer. Det skal komme noen store oppdateringer snart som virker spennende. Like greit å hoppe i det og bli vant til kontrollene først som sist. Jeg brukt en time på å prøve å stoppe på mission signal. Var jo umulig å time når man skulle stoppe. Helt til jeg fant ut at man kunne klikke på menyen og få assistance til å stoppe på riktig sted.
Trene Arnholdt Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni 4 hours ago, Gunfreak said: Jeg brukt en time på å prøve å stoppe på mission signal. Var jo umulig å time når man skulle stoppe. Helt til jeg fant ut at man kunne klikke på menyen og få assistance til å stoppe på riktig sted. Samme regel som for stasjoner gjelder for Signal sources. Hold deg på eller over 7 sekunder helt til Speed er innenfor der den skal være. Da kan du kjøre Throttle frem igjen, helt til hastighet og distanse er innenfor. Da kan du droppe ut av supercruice.
Dr.Peedee Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni ATi9800Pro skrev (7 timer siden): @Dr.Peedee Fått Supern din enda? 😊 Nope. Ikke hørt noe mer.
Dr.Peedee Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Fikk ny dato for Pimax Crystal Super nå. Flyttet fra 17-19/6 til 20/6. Men tviler på det også.
Gunfreak Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Onward er offisielt dødt. Etter å ha hvert mostly dead i 3 år. Det som var det beste taktiske skytespillet i vr. Ble kjøpt opp av Meta og ble aldri det samme. Den beryktede 1.8 downgraden ødla spillet og det kom aldri tilbake. Tilførselen av hobbiter(mini soldater på 10-13 fra quest) ødla coop opplevelsen. I løpet av de 3 årene siden downgrade. Har få og ubrukelige patcher blitt sluppet. Lagt til game modes ingen ville ha. I stede for å fikse det viktigste (AI) gjorde det alt annet i stedet. Siste patch som kom for bare noen uker siden la til fortnite type skins på soldater. Fjernet flere populære våpen. Og nå er da spillet dødt. Utviklerne flyttes til de som lagde batman spillet på quest. Og Onward vil ikke få noe mer utvikling. En av de mest idiotiske vr historiene så langt. Og kan vel sammenlignes med ting som skjedde med bioware etter de ble kjøpt opp av EA og sånne historier. Dette viser hvor skadelig meta kan være for VR spill. 1
ps5 Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni (endret) 16 minutes ago, Gunfreak said: Dette viser hvor skadelig meta kan være for VR spill. Samme story som suksessfulle Echo Arena for et års tid siden. Selv Google kan knapt begrave diamanter så raskt. (Prøvde et par runder på slutten men det var på det tidspunktet helt overtatt av unger som ødela enhver potensielt morsom fight) Endret 18. juni av ps5 1
Gunfreak Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Road to vr er ganske happy med alliance peace fighter. https://www.uploadvr.com/alliance-peacefighter-vr-impressions/ Men for meg ser spillet sånn ut.
ps5 Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni (endret) 8 hours ago, Gunfreak said: Road to vr er ganske happy med alliance peace fighter. https://www.uploadvr.com/alliance-peacefighter-vr-impressions/ Men for meg ser spillet sånn ut. Tilbakemeldinger fra steam brukerne ser rimelige positive ut. Kjekt med et litt mer lavterskel alternativ til Elite når man vil fly litt mellom stjernene, skal nok teste denne etterhvert. Du opplever kanskje noen barnesykdommer med grafikken? Endret 19. juni av ps5
Gunfreak Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni 2 hours ago, ps5 said: Tilbakemeldinger fra steam brukerne ser rimelige positive ut. Kjekt med et litt mer lavterskel alternativ til Elite når man vil fly litt mellom stjernene, skal nok teste denne etterhvert. Du opplever kanskje noen barnesykdommer med grafikken? Det er litt rart jeg får får denne. Samtidig som jeg har de rare neon lys effektene i WRC. Begynner å lure på om 5090 Begynner å streike. Ytelsen virker normal og så langt er det bare disse to spillene det gjelder. Det eneste bruker unreal 4 det andre er unity. DCS, F1 24 virker normale. Ready or not syns jeg at jeg så tegn til rare neon lys saker på main menu. Men ikke i selve spillet. Jeg har rota med alle innstillingene i WRC. og de neon greiene går ikke bort
ps5 Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Minne overload synes typisk som tilfeldig støy (prikker) men du kan jo prøve å underklokke minne maks bare for å utelukke dette.
Gunfreak Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni 45 minutes ago, ps5 said: Minne overload synes typisk som tilfeldig støy (prikker) men du kan jo prøve å underklokke minne maks bare for å utelukke dette. Jeg tror jeg har "fikset" WRC, jeg gikk inn på nvidia control panel og slo av alt av AA og slikt, jeg misstenker at det kanskje var "gamma correction" som kan ha hvert problemet, ser ut som deter fikset, på de korte testene jeg har gjort nå 1
Dr.Peedee Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Siste nytt fra “Når får jeg min Pimax Crystal Super» - fronten… Hver natt kl 00:03 mottar jeg mail - åpenbart automatisk generert og sendt - fra Proshop om at leveransen av Crystal Super er forsinket. Med ett døgn senere dato for hver mail. Med andre ord - jeg tror ikke Proshop har fått noen sikker dato for leveranse fra Pimax. Drar på sommerferie straks så blir ingen Crystal test fra meg før kanskje uti august.
Dr.Peedee Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Gunfreak skrev (19 timer siden): Jeg tror jeg har "fikset" WRC, jeg gikk inn på nvidia control panel og slo av alt av AA og slikt, jeg misstenker at det kanskje var "gamma correction" som kan ha hvert problemet, ser ut som deter fikset, på de korte testene jeg har gjort nå Tenker ikke på WRC som sådan, men mer generelt for spill og VR: Eneste endringen jeg har gjort i nvidia control panel siste tiden er å «skru på» Prefer maximum performance. Prøvd masse annet, men synes jeg aldri ser noen reel forskjell eller endring i fps. Godt mulig det er ting å hente der, men jeg føler i blant at jeg kludrer ting til mer enn jeg fikser ting. Jeg har til og med Hags On, Game mode On og Game bar On også. 😱😱 Er vel å banne i kjerka kanskje… Men ting funker. Enn så lenge 😂
ATi9800Pro Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni 2 hours ago, Dr.Peedee said: Siste nytt fra “Når får jeg min Pimax Crystal Super» - fronten… Hver natt kl 00:03 mottar jeg mail - åpenbart automatisk generert og sendt - fra Proshop om at leveransen av Crystal Super er forsinket. Med ett døgn senere dato for hver mail. Med andre ord - jeg tror ikke Proshop har fått noen sikker dato for leveranse fra Pimax. Drar på sommerferie straks så blir ingen Crystal test fra meg før kanskje uti august. Det er kjipt... Får se hvor bra enheten din blir. Pimax har hatt veldig store utfordringer med QC på disse og mura er det største problemet i tillegg til høye fans. Jeg brukte angrerett da jeg fant ut at jeg hadde mura som var mye verre enn min Quest 3 (dobbelt omtrent). Kunne ikke fly i MSFS uten at det plagde meg noe helt enormt 😣 I andre spill som Alyx var det fantastisk.
ps5 Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni (endret) 2 hours ago, ATi9800Pro said: Det er kjipt... Får se hvor bra enheten din blir. Pimax har hatt veldig store utfordringer med QC på disse og mura er det største problemet i tillegg til høye fans. Jeg brukte angrerett da jeg fant ut at jeg hadde mura som var mye verre enn min Quest 3 (dobbelt omtrent). Kunne ikke fly i MSFS uten at det plagde meg noe helt enormt 😣 I andre spill som Alyx var det fantastisk. Trodde Pimax skrøt av manuell qc på disse som bl.a skulle sikre lav mura? Nå skal det sies at q3 i praksis er mura fri og slik sett en dårlig referanse. Psvr2 er selve mura kongen med maks støy. Endret 20. juni av ps5
ATi9800Pro Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni 2 hours ago, ps5 said: Trodde Pimax skrøt av manuell qc på disse som bl.a skulle sikre lav mura? Nå skal det sies at q3 i praksis er mura fri og slik sett en dårlig referanse. Psvr2 er selve mura kongen med maks støy. Ja, jeg har Quest 3. Dette var et annet nivå. Førsteinntrykket var likt som Quest men plagde meg mer og mer så jeg sammenligna og da så jeg hvor mye verre det var... MSFS var ikke spillbart med så mye Mura. Jeg venter. Hvor mye Mura er det på din Light?
ps5 Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni 34 minutes ago, ATi9800Pro said: Ja, jeg har Quest 3. Dette var et annet nivå. Førsteinntrykket var likt som Quest men plagde meg mer og mer så jeg sammenligna og da så jeg hvor mye verre det var... MSFS var ikke spillbart med så mye Mura. Jeg venter. Hvor mye Mura er det på din Light? Null mura. Savner litt mer oppløsning og fov men det skal holde en generasjon (som vel er 7 pimax generasjoner)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå