Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skal en kvinnes underliv, bryster og kropp se ut for at du skal ville ha henne?


heartlife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du henger deg altfor mye opp i utseende.  

Slike overfladiske ting kan være greit til ONS, men dersom man vil ha et stabilt forhold over lengre tid må kjemien mellom dere stemme, og det kan du IKKE se utfra et bilde på en datingside.

 

Ja, jeg kan ikke helt forstå at jeg er blitt dumpet fordi at fitta er ikke trang eller fin nok. Eller at puppene mine ikke er fyllt med silikon eller hva... Men det som jeg tror er at noen av de mennene jeg har vært med ikke har vært helt seriøs i søken. Noen av dem så sto det ikke at de søkte etter kjæreste på profilen, men kun venner. Og er en mann kun ute etter sex, så er det ikke forhold han søker uansett. 

Lenke til kommentar

Huh, sex eller utsende har aldri vært noe som jeg har hatt noe problem med. Jeg har litt problem med høyde however. Jeg er 190cm må si det er vanskelig å skysse noen som er 170cm eller mindre. Det er ikke vanskelig å bare gi et lite skyss, men heller det å stå og skysse over tid. Tho de er helt perfekte å skysse på mens du har de på fanget. Men så liker jeg at en kan bytte litt på hvem som skal være på topp eller ikke. Litt upratisk å ha noen som er så lav og sitte på fanget deres og det er litt kjipt og aldri kunne henge litt på skuldern til kjæresten når du er trist eller lignende. Det er også veldig vanskelig å ta noen bakfra oppi fitta vist de er for høye eller for lave.... ^^" Men det går! :)

Men nå som jeg tenker på det, så tenker jeg at det er enkelte ting jeg ikke liker når det kommer til utsende, eller ting folk gjør med seg selv som får de til å se ganske, ehm... fæle ut. At noen røyker og får gule fingre, Lukten av tobakk, eller det at du ser at noen har drikki seg ordentlig dritings i flere år og spist litt for mye feil mat over lengre tid. Når du ser at kvinnen/mannen ikke tar vare på seg selv. Det syns jeg er ekkelt. Du kan se på en person om de ikke tar vare på seg selv, jeg ville nok aldri gått inn i et forhold der personen ser syk ut. Da føler jeg at du spørr etter problemer. Det samme gjelder vel fitter også, jeg hadde nok ikke vært veldig kresen på noen som helst fitte så lenge den ikke ser pestbefengt ut, og jeg vet at hun jeg har sex med er fylt av sex sykdommer. Det å ikke ta vare på seg selv, er ikke veldig tennende. 

Nå vet jeg at du går på turer, og det høres ut som du tar vare på degselv fra tidligere prater. Så jeg skal absolutt tro at jeg hadde likt utsende ditt om jeg hadde sett deg. Jeg vet ikke om jeg hadde syns du var drit sexy, men jeg hadde nok syntes at du er "bra nok" iallefall :) Det er vel bra nok? med mindre du har lyst å være drit sexy? ^^

Endret av Andysowhatgg
Lenke til kommentar

@Heartlife: Ut ifra innleggene dine her på forumet så har du et enormt behov for ekstern bekreftelse. Spesielt når det gjelder å vurdere dine egne valg.

 

Hvis du er i nærheten av slik utenfor forumet så ville jeg vurdert å jobbe mer med å bli trygg på deg selv, enn på utseende ditt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Huh, sex eller utsende har aldri vært noe som jeg har hatt noe problem med. Jeg har litt problem med høyde however. Jeg er 190cm må si det er vanskelig å skysse noen som er 170cm eller mindre. Det er ikke vanskelig å bare gi et lite skyss, men heller det å stå og skysse over tid. Tho de er helt perfekte å skysse på mens du har de på fanget. Men så liker jeg at en kan bytte litt på hvem som skal være på topp eller ikke. Litt upratisk å ha noen som er så lav og sitte på fanget deres og det er litt kjipt og aldri kunne henge litt på skuldern til kjæresten når du er trist eller lignende. Det er også veldig vanskelig å ta noen bakfra oppi fitta vist de er for høye eller for lave.... ^^" Men det går! :)

 

Men nå som jeg tenker på det, så tenker jeg at det er enkelte ting jeg ikke liker når det kommer til utsende, eller ting folk gjør med seg selv som får de til å se ganske, ehm... fæle ut. At noen røyker og får gule fingre, Lukten av tobakk, eller det at du ser at noen har drikki seg ordentlig dritings i flere år og spist litt for mye feil mat over lengre tid. Når du ser at kvinnen/mannen ikke tar vare på seg selv. Det syns jeg er ekkelt. Du kan se på en person om de ikke tar vare på seg selv, jeg ville nok aldri gått inn i et forhold der personen ser syk ut. Da føler jeg at du spørr etter problemer. Det samme gjelder vel fitter også, jeg hadde nok ikke vært veldig kresen på noen som helst fitte så lenge den ikke ser pestbefengt ut, og jeg vet at hun jeg har sex med er fylt av sex sykdommer. Det å ikke ta vare på seg selv, er ikke veldig tennende. 

 

Nå vet jeg at du går på turer, og det høres ut som du tar vare på degselv fra tidligere prater. Så jeg skal absolutt tro at jeg hadde likt utsende ditt om jeg hadde sett deg. Jeg vet ikke om jeg hadde syns du var drit sexy, men jeg hadde nok syntes at du er "bra nok" iallefall :) Det er vel bra nok? med mindre du har lyst å være drit sexy? ^^

 

hehe... jeg forsøker å holde kroppen i form. Nei mannfolk får like meg som jeg er. Synes de at ikke jeg er bra nok sexuellt så får de gå. Jeg har sett mye bilder på nettet av damers kropp, og faktisk... når jeg ser sånne amatørfoto, så synes jeg at kroppen min ikke er så værst jeg. Mange er for tynne og radmager, eller for feite... Jeg er passelig. Men uansett, feit, tynn eller mager eller passelig... alle har sin sjarm dersom personligheten og hygenen er i orden :) 

Lenke til kommentar

 

Personligheten din er mye viktigere enn det du nevner...

 

Liker å leve i min egen boble jeg også, kjekt å tro ting som ikke stemmer for å føle seg bedre :)

 

 

Så lenge dama tar den i stumpen og suger etterpå så er det samma hvordan hun ser ut :ph34r: 

 

 

hahaha den boble er jeg i innimellom. Nå om dagen så vil jeg ikke date for jeg liker å tro så godt om meg selv, at jeg har funnet ut at det er herlig å leve i sin egen boble og gi seg selv selvtiliten ;) 

Lenke til kommentar

Lurt litt på dette jeg også. :p Tenk om jeg møter en mann som elsker kroppen min men syns puppene mine er stygge for eksempel. Jeg er så uheldig at jeg har ganske fæle bryster og jeg vet at det ikke er noe menn tenner på (de henger og slenger, blæ), så redd for at det kan bli en dealbreaker så snart klærne faller av.. For min del hjelper det ikke med de typiske "personlighet er viktigst!!" svarene, det har jo ingenting med puppene mine å gjøre jo 



Anonymous poster hash: d1505...2ef
Lenke til kommentar

 

Lurt litt på dette jeg også. :p Tenk om jeg møter en mann som elsker kroppen min men syns puppene mine er stygge for eksempel. Jeg er så uheldig at jeg har ganske fæle bryster og jeg vet at det ikke er noe menn tenner på (de henger og slenger, blæ), så redd for at det kan bli en dealbreaker så snart klærne faller av.. For min del hjelper det ikke med de typiske "personlighet er viktigst!!" svarene, det har jo ingenting med puppene mine å gjøre jo 

 

Anonymous poster hash: d1505...2ef

 

 

Jeg hadde kjempefaste store bryster stramme før jeg fikk barn... Men da jeg fikk barn ble de mer hengete ja.. så jeg har samme problemet. Men jeg har valgt å akseptere puppene mine som de er. Men har av og til tenkt på å operere de men det koster ganske mye å gjøre det tror jeg. 

Lenke til kommentar

 

 

Lurt litt på dette jeg også. :p Tenk om jeg møter en mann som elsker kroppen min men syns puppene mine er stygge for eksempel. Jeg er så uheldig at jeg har ganske fæle bryster og jeg vet at det ikke er noe menn tenner på (de henger og slenger, blæ), så redd for at det kan bli en dealbreaker så snart klærne faller av.. For min del hjelper det ikke med de typiske "personlighet er viktigst!!" svarene, det har jo ingenting med puppene mine å gjøre jo 

 

Anonymous poster hash: d1505...2ef

 

 

Jeg hadde kjempefaste store bryster stramme før jeg fikk barn... Men da jeg fikk barn ble de mer hengete ja.. så jeg har samme problemet. Men jeg har valgt å akseptere puppene mine som de er. Men har av og til tenkt på å operere de men det koster ganske mye å gjøre det tror jeg. 

 

Men nå har du født barn da. Jeg har ingen "unnskyldning" eller begrunnelse for mine som henger. Jeg er i tillegg ikke mer enn 20 år og å ha hengepupper i en slik alder er ikke noe gøy når alle forventer de skal være stramme og små/en håndfull.. 

 

Anonymous poster hash: d1505...2ef

Lenke til kommentar

Hva med mental bagasje? Har du kofferten full av havarerte forhold og pshyco-ekser? Underarmene fulle av gammel selvskading? Normalt forhold til mat og trening? Kan du gå naken på stranda? Drite med åpen dør? Utseende er kanskje viktig for at jeg skal få interesse i utgangspunktet, men for at det skal bli noe over tid er det veldig mye annet som må stemme...

Lenke til kommentar

 

Jeg er sinnsykt kresen.

Nei, du er ikke det.

 

 

haha, er jeg ikke det du?  Jeg er kresen på at mannen skal se bra ut og virke interessant, men jeg har lært meg nå at jeg bør sette mer krav på andre fellt! Jeg har akseptert alt for mye i tidligere i forhold om ting som jeg aldri skulle akseptert!. 

Lenke til kommentar

Menn er vilt forskjellige og de har så ulike preferanser at der finnes ingen fasit. Det skal visst være best om dama elsker seg selv. Du finner noen som liker deg for den du er en dag. Enkelt og greit, noe du sikkert har hørt hundre ganger før, men kanskje det hjelper å høre det litt flere ganger. ;) Tror ikke utseendet på underlivet har så mye å si i det lange løp og vil nok ikke ha store innvirkningen på forholdet ellers heller. 

Lenke til kommentar

Menn er vilt forskjellige og de har så ulike preferanser at der finnes ingen fasit. Det skal visst være best om dama elsker seg selv. Du finner noen som liker deg for den du er en dag. Enkelt og greit, noe du sikkert har hørt hundre ganger før, men kanskje det hjelper å høre det litt flere ganger. ;) Tror ikke utseendet på underlivet har så mye å si i det lange løp og vil nok ikke ha store innvirkningen på forholdet ellers heller. 

ja, dersom en person blir virkelig glad i damen sin i det lange løp så betyr ikke utseende på kroppen noe. Men i første omgang i datefasen så kan noen ha visse krav. Men jeg mener at blir man forelsket i en person, så betyr jo ikke det så mye hvordan foreks han ser ut naken. 

Lenke til kommentar

 

Menn er vilt forskjellige og de har så ulike preferanser at der finnes ingen fasit. Det skal visst være best om dama elsker seg selv. Du finner noen som liker deg for den du er en dag. Enkelt og greit, noe du sikkert har hørt hundre ganger før, men kanskje det hjelper å høre det litt flere ganger. ;) Tror ikke utseendet på underlivet har så mye å si i det lange løp og vil nok ikke ha store innvirkningen på forholdet ellers heller. 

ja, dersom en person blir virkelig glad i damen sin i det lange løp så betyr ikke utseende på kroppen noe. Men i første omgang i datefasen så kan noen ha visse krav. Men jeg mener at blir man forelsket i en person, så betyr jo ikke det så mye hvordan foreks han ser ut naken. 

 

Enkel løsning, ikke gå til sengs med vedkommende før han er forelsket i deg. :p 

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker at hun ser ut som et skaplig eksemplar av arten homo sapiens. 

 

Du glemte forresten ansikt, da jeg foretrekker den litt ullne og udefinerbare kvaliteten "søt." For å gjøre det hele ekstra komplisert så kan ei dame glatt være det de fleste på den vestlige halvkulen ville kalt pen, uten å være søt, og siden søthet er en utseendemessig kvalitet jeg setter høyt så gidder jeg sjelden bry meg med de som ikke er det. 

 

Underliv - Så lenge jeg får'n inn bryr det meg fantastisk lite.

 

Bryster - Ideelt sett foretrekker jeg små til middels, sånn maks c-cup, men proporsjoner er viktigere enn størrelse sånn sett. For å illustrere litt så jeg en gang ei lita flis av ei dame med gigantiske silikonjur, type maks 50 kg og BH-størrelse ganske langt ut i alfabetet, og det så bare komisk ut for min del. Legg til ganske tung bruk av hydrogenperoksid (yep, hun var platinablond og vel så det) og jeg måtte gå ut for ikke å begynne å råflire. Som en motvekt syns jeg ene naboen min er råfin, og hun kan knapt fylle en b-cup, såeh ...

 

Kropp - Jeg er rumpemann, så ei fin, veltrimmet rumpe er å foretrekke. Skal jeg ta'n helt ut så er det 0,7 som gjelder. For de som nå ser ut som spørsmålstegn var det noen forskere som fant ut at en midje-til-hofte-ratio på 0,7 var å foretrekke, dvs at midjen er ca 70% av bredden over hoftene. Nå snakker vi dog idealdame, så noe absolutt krav er det ikke. Jeg foretrekker også jenter med litt kjøtt på beina, så spikertynne damer kan finne andre enn meg. 

 

Når dette er sagt så må vi matche personlighetsmessig også, og hvis vi ikke har kjemi så stikker jeg heller hjem og runker istedenfor å ha sex med ei jeg finner like interessant som å se gress gro. 

Endret av Raven_Heart
  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Heartlife: Ut ifra innleggene dine her på forumet så har du et enormt behov for ekstern bekreftelse. Spesielt når det gjelder å vurdere dine egne valg.

 

Hvis du er i nærheten av slik utenfor forumet så ville jeg vurdert å jobbe mer med å bli trygg på deg selv, enn på utseende ditt.

 

Jeg forsøker å jobbe nå med å bli tryggere på mine egne tanker istedet for utseende. 

 

Jeg aksepterte i et tidligere forhold at han sa at eksen var nummer 1, vennene nummer 2 og forholdet det siste han prioriterte. Når jeg tenker i ettertid så tenker jeg at : hjernen min sa at det var slett ikke okey!. Og at da var han ikke noe å satse på. Jeg burde dumpe han. Men jeg tillot alt sammen...og tenkte at ja... det ville sikkert de fleste tillatt for eksen sa at han tror de fleste ville tillatt det, og at jeg bør tenke at det er noe galt med meg om jeg ikke gjør. Nå tenker jeg anderledes: JEG STÅR FOR DET JEG mener. Det var galt at eksen og vennene kom foran. Da burde jeg ha kuttet han ut!. 

 

Gjort er gjort, men nå i ettertid så tenker jeg at sånnt type forhold vil jeg ikke leve i igjen!. Det gjelder å bli tryggere på sine egne tanker. Da blir alt mye lettere. Enig med deg i det :) 

 

Man vet innerst inne hva som er rett selv. :) Takker for svar ! Og mener at det du skriver er faktisk fornuftig sagt! Var en som skrev det til meg på privat melding og. Og det er noe jeg jobber med nå. Det er å akseptere mine egne meninger, og følge dem for de er faktisk fornuftige :) 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...