Gå til innhold

Dreads!

adawen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den vakke dum (siden det var min idee ;))

Sett opp et kontonummer så får du litt (straks jeg får penger :O)

Ikke dumt i det heletatt, hon! :)

Det flotte nr'et er : 9710.31.68035

GO WILD! :D

Hakket meg nett innom kontoen din og dette ser dårlig ut..... :lol:

Skrevet

kjenner en som hadde skikkelige dreds ned til midt på ryggen. så måtte han i militæret og der ble han tvinget til å bruke hårnett. da krympa håret og når han kom hjem igjen nådde dredsene hans ned til nakken

merkelig :roll:

Skrevet
Hvordan går det med kronerullingen? Fått inn noen grunker?

Njeei - ikke som jeg har lagt merke til iaffal. Men jeg dro inn nesten 700kr i tips på torsdag og fredag! :D

Tror det blir dreads til uka. Kunsten er å rasjonalisere pengebruken. Noe som jeg er veldig flink til, spesielt når det er noe tullete.. :p

Skrevet

Snowdog: Tåpelig forslag egentlig.... hadde pusen ordnet seg noen av de der da vet jeg ikke hva jeg ville gjort med verden egentlig?

bolletje.gif

valantines.gif

Skrevet

Tenkte også litt på dreads før jeg klippet meg (orket ikke hårnett i militæret pluss at det er upraktisk i felten), men var for usikker på om det ville vært noe for meg. Har planer om å legge ann langt hår når jeg er ferdig i militsen, så om noen hadde hatt svar på et par spm så hadde det vært fint:

-Hvordan gjør man det med renhold av håret?

-Hvor godt sitter dreads? (Tenker da på hvordan det går med mye fysisk aktivitet som muligens kan "riste løs" dreads).

-Hvor lenge er realistisk at de holder seg?

-Hva kan man gjøre om man ombestemmer seg og vil fjærne dreads? Er eneste mulighet å klippe seg?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...