Gå til innhold

Problemer med lyd fra netflix på smart tv


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Her må du bidra vesentlig mer med hvordan ting er koblet opp...

 

Tvilsomt noe med Netflix.. Du forteller om ett ekstern anlegg uten å gi noen beskrivelse over hvilke lydformater den støtter og om du kjører alt fra TV til en reciver eller om du bruker TVn som en switch.... Om du kjører lyd ut optisk fra TVn til en Hjemmekinoforsterker må du som regel manuelt sette dette på TVn på den aktuelle utgangen...  Om TVn har bare en optisk utgang kan den være programert til å bare kjøre ut lyd til forsterkeren bare om den er på den kanalen/utgangen.. Om det eksterne anlegget du kaller det kan også være satt til å mota lyd bare fra en av inngangene etc...

 

For å få noe vesentlig fornuftig svar må du bidra med mer informasjon...

Lenke til kommentar

Man skulle tro det var noe med netflix-appen siden andre apper virker helt fint. som viasat, youtube osv.  Den er koblet fra optisk til en rca converter til en stereo forsterker. Finner ingen forskjellige utgang og velge står bare : auto og PCM . har prøvd begge.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har samme problemet. Alle apper virker som de skal unntatt Netflix appen. Jeg kjøpte et sett aktive høyttalere for å få en bedre lyd på Netflix filmer. Høyttalerne er koplet opp via fiberoptisk kabel (PCM / Dolby Digital.) Jeg kunne spart meg dette da det ikke er mulig å få frem lyd.  Netflix beklager og Panasonic sier at Netflix ikke støtter optisk kabel. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...