Gå til innhold

Xbox elite controller


Loke2024

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spørs hvordan du spiller.

 

er du casual spiller nei absolut ikke.

 

skal du kjøbe xbox er d vert og kjøpe elite versjonen som du får denne kontrollen med.

 

spiller du mye og har lyst på en bedre kontroll med scuf paddles. og for og customize kontrollen til din spillestil så kommer det ann på om du har råd til det. 

 

kontroller er bra, nesten bedre enn scuf, siden den kommer med app til xbox og prisen er 1/2 av en custom scuf er det appsolut en kontroll vert kjøpe.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte ikke denne, i påvente av å ta en avgjørelse på andre kontroller i samme område. Har nå testet en SCUF Infinity og Xbox Elite, og jeg må si at Scuf overgår Elite på veldig mye av selve "følelsen", mens MS Elite tar igjen mye av dette på innstillingene via app. Forskjellen i paddles var nevneverdig liten.

 

Skal også teste Razers kontroll, selv om den har fått slakt når jeg stilte samme spørsmål som deg i "kafeen" før jeg går til innkjøp av noe. Men per i dag leder Microsofts alternativ knepent foran Scuf. Så det handler til sjuende og sist om pris og tilgjengelighet. 

Lenke til kommentar

 

Bestilte i desember jeg også med forventet levering i februar.

 

fikk epost om at ordren min var sendt få dager etter bestilling, så de fikk vel gjerne inn et ekstra parti eller noe.

 

Så du eier ikke kontrolleren?

 

AtW

 

 

Jo, hvordan det?

 

Poenget var at selv om det står forventet levering langt frem i tid så kan de få inn ekstra forsendelse som de sender ut tidligere, slik som skjedde i mitt tilfelle.

 

Jeg bestilte 27 november, forventet levering 28 desember - ubekreftet

Fikk epost 1 desember om at den ikke kunne bli levert før 20 februar 

3 desember fikk jeg epost om at den var sendt. 

Endret av PhilosopherSe7en
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...