Gå til innhold

Kommentartråd: Kraftig pc i Teak


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du noen flere bilder fra hvordan du lakkerte vannblokkene? Hvordan tettet du hullet slik at det ikke kom noe ned i blokken?

 

Har lyst til å gjøre det selv med min, fra sølv til sort.  

Kan lage en miniguide til deg i løpet av kvelden ;) Skal bare lime sammen kassa først!

Endret av GreenRay
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 11 måneder senere...

 

 

Har du noen flere bilder fra hvordan du lakkerte vannblokkene? Hvordan tettet du hullet slik at det ikke kom noe ned i blokken?

 

Har lyst til å gjøre det selv med min, fra sølv til sort.

Kan lage en miniguide til deg i løpet av kvelden ;) Skal bare lime sammen kassa først!
:)

 

Kunne du ha prøvd å laget en liten miniguide raskt? Lurte litt på hvordan du gjorde det :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Har du noen flere bilder fra hvordan du lakkerte vannblokkene? Hvordan tettet du hullet slik at det ikke kom noe ned i blokken?

 

Har lyst til å gjøre det selv med min, fra sølv til sort.

Kan lage en miniguide til deg i løpet av kvelden ;) Skal bare lime sammen kassa først!
:)

 

Kunne du ha prøvd å laget en liten miniguide raskt? Lurte litt på hvordan du gjorde det :)

 

Har ikke bildene nå, men her kommer en liten tekstbasert guide ;)

 

1. Demonter blokken du vil lakkere

2. Tett alle hull med papir (jeg pakket masse dopapir (:p) ned i hullene)

3. Tape over andre flater som ikke skal lakkeres med maskeringstape. Bruk en skarp kniv for å få fine kanter

4. Puss forsiktig med middels grovt pussepapir (p300 ish) for å få lakken til å sitte bedre

5. Lakker noen lag med grunning og puss forsiktig med fint pussepapir (600p + )

6. Lakker noen lag med fargen du vil ha. Viktig å ta mange veldig tynne lag for å få best mulig resultat. Og puss med fint pussepapir igjen (gjerne mellom lagene også)

7. Avslutt med noen lag med klar lakk

8. Og selvfølgelig, fjern alt av tape og papir før du setter den sammen igjen

 

Håper dette hjelper litt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...