Gå til innhold

10-åring voldtatt analt -kan han bli ok igjen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OP. Det finnes jo ikke noe svar på det spørsmålet ditt. Så hva forventer du egentlig?

 

Det er nok ikke noe godt svar på dette spørsmålet da det vil være veldig individuelt hvordan konsekvenser det vil få for hans helse både fysisk og psykisk. Moren til gutten hadde forresten sagt til sine barn at "vi må hjelpe flyktningene", hun angret selvfølgelig på dette i ettertid.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3436988/Mother-ten-year-old-boy-raped-Austrian-swimming-pool-Iraqi-said-sexual-emergency-says-regrets-telling-children-migrants-need-help.html

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det slik at voldtektsmenn fra Midtøsten er mindre hensynsfulle når de voldtar enn f.eks. etnisk norske voldtektsmenn? Det virker som at mange av voldtektene begått av menn fra Midtøsten/Afrika tråkker over en etisk grense. Jeg reagerte også på at gutten og overgriperen var plassert i samme rom da moren kom. Det virker da merkelig? Jeg lurer også på om irakeren tenkte på homoseksualitet da han sa at han visste dette var galt. Det kommer ikke fram nøyaktig hva han mente var galt. 

 

Det har vel før vært foreslått å gi asylsøkere dispensasjon fra loven om sex-kjøp her i Norge, samt sponsing fra staten for å kanalisere den libidoen som produserer seksuelle nødsituasjoner, i en mer tradisjonell retning. Hvis det kan redde ett barn, så er det verdt forsøket. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden dette er Helsedelen av forumet, og ikke Politikkdelen, tror jeg vi trygt kan slå fast at å bli voldtatt som tiåring klart har helserisiko, mest sannsynlig i form av psykiske seinskader. En rekke faktorer vil påvirke skadeutfallet og prognosen, men det har liten hensikt å spekulere rundt disse siden vi vet så lite om den konkrete skaden.

 

Det ikke påvirker skadeutfallet er voldtektsmannens opprinnelsesland; traumene er like samme hvor han kommer fra. Det er voldtekten, måten den ble utført på og forhold hos barnet før og etter voldtekten som kan si noe om prognose. 

 

Hvordan vi forholder oss til flyktningesituasjonen i Europa er en helt annen diskusjon; som er legitim å ta, men ikke her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det har vel før vært foreslått å gi asylsøkere dispensasjon fra loven om sex-kjøp her i Norge, samt sponsing fra staten for å kanalisere den libidoen som produserer seksuelle nødsituasjoner, i en mer tradisjonell retning. Hvis det kan redde ett barn, så er det verdt forsøket. 

 

Sier du at denne hendelsen faktisk var en nødsituasjon for gjerningsmannen?

Lenke til kommentar

 

 

Nå synes jeg du er veldig streng. Hvis du leser begynnelsen på første post, ser du at trådstarter eksplisitt åpner opp for dette som et sekundært tema. 

 

 

Der er vi nok uenige. En skade er en skade; om den er utført av em muslim eller kristen, flykting eller har fast opphold er uvesentlig for skadeutfallet.

Det ville derimot ikke vært uvesentlig om det var familiær tilknytning mellom voldtektsmann og offer. Hadde det vært faren eller moren som voldtok barnet, ville skadepotensialet vært større.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden dette er Helsedelen av forumet, og ikke Politikkdelen, tror jeg vi trygt kan slå fast at å bli voldtatt som tiåring klart har helserisiko, mest sannsynlig i form av psykiske seinskader. En rekke faktorer vil påvirke skadeutfallet og prognosen, men det har liten hensikt å spekulere rundt disse siden vi vet så lite om den konkrete skaden.

 

Det ikke påvirker skadeutfallet er voldtektsmannens opprinnelsesland; traumene er like samme hvor han kommer fra. Det er voldtekten, måten den ble utført på og forhold hos barnet før og etter voldtekten som kan si noe om prognose. 

 

Hvordan vi forholder oss til flyktningesituasjonen i Europa er en helt annen diskusjon; som er legitim å ta, men ikke her.

 

Nå er jo tråden blitt flyttet til politikk så da forsvinner det poenget ditt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Siden dette er Helsedelen av forumet, og ikke Politikkdelen, tror jeg vi trygt kan slå fast at å bli voldtatt som tiåring klart har helserisiko, mest sannsynlig i form av psykiske seinskader. En rekke faktorer vil påvirke skadeutfallet og prognosen, men det har liten hensikt å spekulere rundt disse siden vi vet så lite om den konkrete skaden.

 

Det ikke påvirker skadeutfallet er voldtektsmannens opprinnelsesland; traumene er like samme hvor han kommer fra. Det er voldtekten, måten den ble utført på og forhold hos barnet før og etter voldtekten som kan si noe om prognose. 

 

Hvordan vi forholder oss til flyktningesituasjonen i Europa er en helt annen diskusjon; som er legitim å ta, men ikke her.

 

Nå er jo tråden blitt flyttet til politikk så da forsvinner det poenget ditt.

 

 

Forsvinner ikke, men viser at poenget mitt var riktig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Nå synes jeg du er veldig streng. Hvis du leser begynnelsen på første post, ser du at trådstarter eksplisitt åpner opp for dette som et sekundært tema. 

 

 

Der er vi nok uenige. En skade er en skade; om den er utført av em muslim eller kristen, flykting eller har fast opphold er uvesentlig for skadeutfallet.

Det ville derimot ikke vært uvesentlig om det var familiær tilknytning mellom voldtektsmann og offer. Hadde det vært faren eller moren som voldtok barnet, ville skadepotensialet vært større.

 

 

Det er da i aller høyeste grad vesentlig. For det første ville ikke denne gutten ha blitt utsatt for denne grusomme voldtekten, dersom muslimsk innvandring til Europa hadde blitt stoppet for lenge siden. For det andre er graden av vold og tvang mye sterkere når overgriperen er ikke-vestlig og offeret vestlig. Var en undersøkelse av BRÅ i Sverige som viste dette. Det er sannsynligvis slik fordi disse voldtektene (med muslimsk overgriper og vestlig offer) i tillegg er hatkriminalitet/rasistisk motiverte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det slik at voldtektsmenn fra Midtøsten er mindre hensynsfulle når de voldtar enn f.eks. etnisk norske voldtektsmenn? Det virker som at mange av voldtektene begått av menn fra Midtøsten/Afrika tråkker over en etisk grense. Jeg reagerte også på at gutten og overgriperen var plassert i samme rom da moren kom. Det virker da merkelig? Jeg lurer også på om irakeren tenkte på homoseksualitet da han sa at han visste dette var galt. Det kommer ikke fram nøyaktig hva han mente var galt. 

 

Det har vel før vært foreslått å gi asylsøkere dispensasjon fra loven om sex-kjøp her i Norge, samt sponsing fra staten for å kanalisere den libidoen som produserer seksuelle nødsituasjoner, i en mer tradisjonell retning. Hvis det kan redde ett barn, så er det verdt forsøket. 

 

Ja, det er mer vold (pga. hat og rasisme mot offeret)  når voldtektsmennene er muslimske og ofrene vestlige. Undersøkelser fra Sverige har vist at graden av vold er mer alvorlig i slike tilfeller.

 

Europeiske politikere flest fører en gjennomført anti-europeisk politikk som ikke beskytter egne borgere fra slik avskyelig, rasistisk kriminalitet som muslimske overgripere utsetter Europas urbefolkning for.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Husk at man er voksen fra 9-års alderen i følge Islam. I følge den muslimske flyktningen så hadde han samleie med en voksen gutt. Å ha samleie med unge gutter fra 9års alderen er vanlig i muslimske land, og hvorvidt det er en del av religionen er jeg usikker på.

 

For å være ærlig har jeg ikke noe imot å ta imot ikke-vestlige innvandrere så lenge de ikke er muslimer. Du hørte sjelden "skrekkeksempel" da Europa tok imot flyktninger fra Vietnam, Sri Lanka og andre ikke-vestlig land som ikke er muslimer på slutten av 1980-tallet.

 

Dette er noe med den muslimske kulturen å gjøre, om ikke selve religionen.

Endret av Det gode liv
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Nå synes jeg du er veldig streng. Hvis du leser begynnelsen på første post, ser du at trådstarter eksplisitt åpner opp for dette som et sekundært tema. 

 

 

Der er vi nok uenige. En skade er en skade; om den er utført av em muslim eller kristen, flykting eller har fast opphold er uvesentlig for skadeutfallet.

Det ville derimot ikke vært uvesentlig om det var familiær tilknytning mellom voldtektsmann og offer. Hadde det vært faren eller moren som voldtok barnet, ville skadepotensialet vært større.

 

 

Det er da i aller høyeste grad vesentlig. For det første ville ikke denne gutten ha blitt utsatt for denne grusomme voldtekten, dersom muslimsk innvandring til Europa hadde blitt stoppet for lenge siden. For det andre er graden av vold og tvang mye sterkere når overgriperen er ikke-vestlig og offeret vestlig. Var en undersøkelse av BRÅ i Sverige som viste dette. Det er sannsynligvis slik fordi disse voldtektene (med muslimsk overgriper og vestlig offer) i tillegg er hatkriminalitet/rasistisk motiverte.

 

 

Okei, så barnets rektum spør altså voldtekstmannens penis om trostilhørighet og opprinnelsesland, og svaret anus får avgjør grad av skade. I see...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Nå synes jeg du er veldig streng. Hvis du leser begynnelsen på første post, ser du at trådstarter eksplisitt åpner opp for dette som et sekundært tema. 

 

 

Der er vi nok uenige. En skade er en skade; om den er utført av em muslim eller kristen, flykting eller har fast opphold er uvesentlig for skadeutfallet.

Det ville derimot ikke vært uvesentlig om det var familiær tilknytning mellom voldtektsmann og offer. Hadde det vært faren eller moren som voldtok barnet, ville skadepotensialet vært større.

 

 

Det er da i aller høyeste grad vesentlig. For det første ville ikke denne gutten ha blitt utsatt for denne grusomme voldtekten, dersom muslimsk innvandring til Europa hadde blitt stoppet for lenge siden. For det andre er graden av vold og tvang mye sterkere når overgriperen er ikke-vestlig og offeret vestlig. Var en undersøkelse av BRÅ i Sverige som viste dette. Det er sannsynligvis slik fordi disse voldtektene (med muslimsk overgriper og vestlig offer) i tillegg er hatkriminalitet/rasistisk motiverte.

 

 

Okei, så barnets rektum spør altså voldtekstmannens penis om trostilhørighet og opprinnelsesland, og svaret anus får avgjør grad av skade. I see...

 

 

 

Her gjør du deg bare dum og latterliggjør samtidig offeret. Støtende.

 

Eller kanskje du ikke forstår at muslimske overgripere er mer voldelige mot vestlige ofre enn hva tilfellet er når offer og overgriper begge har vestlig bakgrunn. At du er kunnskapsløs er en ting, men ikke latterliggjør ofre for slike rasistiske overgrep. Det er å tråkke over en grense.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Leste den grusomme saken i Dagbladet om den 10-år gamle østerrikske gutten som ble voldtatt av en rasistisk muslimsk "flyktning."

 

http://www.dagbladet.no/2016/02/07/nyheter/utenriks/voldtekt/politi/wien/43055814/

 

Er det flere enn meg som blir dypt berørt av de stadig økende historiene om grusomme overgrep mot europeiske barn av rasistiske flyktninger?

 

Og, det viktigste: Kan noen fortelle meg at denne lille gutten kommer til å bli ok igjen? Snakker fysisk i første rekke nå, siden artikkelen sier at han ble lagt inn på sykehus med alvorlige skader.

 

Kommer han til å få varige men, eller blir han operert og med sår som kan heles etter hvert?

 

Jeg har en sønn på ca. samme alder, og jeg ble skikkelig kvalm av å lese denne artikkelen.

 

Anonymous poster hash: 9cd93...3bc

 

Se bort fra etnisitet. Det er saken uvedkommende!

 

Ja, guttungen kan bli OK igjen - dersom han får være i fred.

Fy for skam, de som benytter ham til å mele sin egen kake (agenda).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Husk at man er voksen fra 9-års alderen i følge Islam. I følge den muslimske flyktningen så hadde han samleie med en voksen gutt. Å ha samleie med unge gutter fra 9års alderen er vanlig i muslimske land, og hvorvidt det er en del av religionen er jeg usikker på.

 

For å være ærlig har jeg ikke noe imot å ta imot ikke-vestlige innvandrere så lenge de ikke er muslimer. Du hørte sjelden "skrekkeksempel" da Europa tok imot flyktninger fra Vietnam, Sri Lanka og andre ikke-vestlig land som ikke er muslimer på slutten av 1980-tallet.

 

Dette er noe med den muslimske kulturen å gjøre, om ikke selve religionen.

 

Nettopp. Ikke-vestlige innvandrere som ikke er muslimer, integrerer seg stort sett ganske bra. Svært mange muslimer er rasistiske overfor vestlige, og dette ser vi altfor ofte i form av voldtekter, overfall, ran, drap og ekstrem mobbing på skoler.

 

Muslimer har ikke noe i Europa å gjøre, selv om det vil finnes noen få unntak.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

Leste den grusomme saken i Dagbladet om den 10-år gamle østerrikske gutten som ble voldtatt av en rasistisk muslimsk "flyktning."

 

http://www.dagbladet.no/2016/02/07/nyheter/utenriks/voldtekt/politi/wien/43055814/

 

Er det flere enn meg som blir dypt berørt av de stadig økende historiene om grusomme overgrep mot europeiske barn av rasistiske flyktninger?

 

Og, det viktigste: Kan noen fortelle meg at denne lille gutten kommer til å bli ok igjen? Snakker fysisk i første rekke nå, siden artikkelen sier at han ble lagt inn på sykehus med alvorlige skader.

 

Kommer han til å få varige men, eller blir han operert og med sår som kan heles etter hvert?

 

Jeg har en sønn på ca. samme alder, og jeg ble skikkelig kvalm av å lese denne artikkelen.

 

Anonymous poster hash: 9cd93...3bc

 

Se bort fra etnisitet. Det er saken uvedkommende!

 

Ja, guttungen kan bli OK igjen - dersom han får være i fred.

Fy for skam, de som benytter ham til å mele sin egen kake (agenda).

 

 

Hvorfor er det uvedkommende? Du benekter altså virkeligheten? Denne gutten ville ikke blitt voldtatt om muslimske "flyktninger" ikke fikk komme til Europa. Fakta.

 

Og, hva sa du og gjorde du da f.eks. Benjamin Hermansen ble drept og så og si hele det politisk korrekte Norge brukte saken rått for å mele sin egen kake? Sa du imot?

Endret av Hekate81
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...