Gå til innhold

Formula 1 2016!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

Alle kan gjøre litt feil av og til, og dette er ikke den verste starten som har blitt gjort, men selvfølgelig trenger vi ikke at Kvyat skal kjøre på Vettel i hvert løp. Men, noen som tror at Sauber overlever frem til Abu Dhabi?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kor god er egentlig Grosjean blitt?

 

Han gruser jo Guiterrez monumentalt, enorm forskjell på de to, men kor god hadde Grosjean vore mot en av de virkelig gode førerene?

 

Hadde vore spennende å fått se ham i Ferrari mot Vettel slik ryktene sier kan skje til neste år.

Lenke til kommentar

Mange av de som forstår seg på slikt mener han er VELDIG god og uten tvil verdensmestermateriale. Det har han vært hele tiden, sett bort ifra at han var litt uslepen og uvøren de første årene når han kræsjet Alonso ut av mesterskapet. Nå har han vokst opp og modnet veldig.

 

Jeg er ikke veldig fan av Grosjean, men han fortjener å komme til et team hvor han kan fighte i toppen. Synd det i praksis bare er 3-4 team som kan gjøre det, og bare ett eller to i år som er gode nok.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her har Dennis fra Østfold vunnet over formel 1-stjernen

 

– Det er selvfølgelig overraskende at han vinner i sitt første løp for Red Bull, men det sier kanskje også noe om nivået at han kan vinne med så lite erfaring, spør Olsen :ermm:

 

– Er det pengene som gjør at han har endt i formel 1 og du er i Porsche Carrera-mesterskapet?

– Penger har noe å si, men det hjelper også å ha navnet. Faren hans , Jos Verstappen, kjørte formel 1 og har de riktige kontaktene. Takket være navnet får han nok mer oppmerksomhet enn Olsen fra Våler i Østfold

 

Ca: 2.55 og 14.55 kjører han imot Verstappen i denne fem år gamle dokumentaren:

https://tv.nrk.no/serie/min-idrett/mspo31100411/sesong-1/episode-4

 

Tror nok jeg ville ha uttrykt meg lttt annerledes. Navnet og nettverket til faren har selvfølgelig hjulpet Max Verstappen, men han hadde aldri kommet så langt uten et stort talent. At Olsen slo han i gokart for fem år siden har liten relevans i dag. Minner meg litt om da Di Resta sutret over Vettels suksess og mimret tilbake til 2006 da ha slo tyskeren i F3 Euroseries.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...