Newman Skrevet 24. februar 2002 Skrevet 24. februar 2002 Helt enig! Etter å ha fomla noen timer nede i noen grotter med monstre så sletta jeg hele spillet. Hadde vert mye morsomere hvis spillet hadde utspillt seg i litt mer realistiske omgivelser. Har hørt at spillet er drit bra etter at du har kommet deg opp av "hølet", men så lenge gadd jeg ikke å spille!
erikstein Skrevet 25. februar 2002 Skrevet 25. februar 2002 Spillet er helt genialt. I multiplayer var det jo direkte morsomt. Poenget nede i grottene (hvis jeg ikke husker feil), var vel å komme seg ned vannet, gjennom et hull, så ned i båten som er nede i der. Etterhvert i spellet, så blir det bare kulere og kulere spør du meg...(og jeg liker ikke mange spill mer :razz: )
the_ruthless Skrevet 25. februar 2002 Skrevet 25. februar 2002 RunE er et kongebra spill! Nice grafikk, nice story, MEGET heftig multiplayer-del... Spilte det fem-seks timer sammenhengende på lørdagsmorra. Multiplayer. Var fysisk utslitt etter det. Så til de grader! (Nevnte jeg at jeg var generelt best på LAN'et i RunE? Jeg og en kompis knuste alt og alle! Muwahahah!) Men, såklart... RunE suger for folk som ikke liker 3rd person view, fete økser, digre sverd, barske vikinger og pen vold!
trulseth Skrevet 26. februar 2002 Skrevet 26. februar 2002 Rune er fett!! Etter at du er ute av hølet (the underwater caverns + noe mer) blir det kjempearti. Hvis noen ikke er kommet så langt ennå, gled dere til å bli mutant med Dwarven Battlesword, det er bare kongerått! Har noen prøvd å ha strides ved å kaste våpena i multiplayer? det er morro!
croWman Skrevet 27. februar 2002 Skrevet 27. februar 2002 Roman Sword + Iron viking shield + Rune Halls of valhalla(arena match, multiplayer only) = BEST
the_ruthless Skrevet 27. februar 2002 Skrevet 27. februar 2002 Har hatt multiplayer-kriger der det var KUN!! våpenkasting! Det hersker!
b-real Skrevet 27. februar 2002 Skrevet 27. februar 2002 Quote: Newman skrev (2002-02-25 00:40):Helt enig! Etter å ha fomla noen timer nede i noen grotter med monstre så sletta jeg hele spillet. Hadde vert mye morsomere hvis spillet hadde utspillt seg i litt mer realistiske omgivelser. Har hørt at spillet er drit bra etter at du har kommet deg opp av "hølet", men så lenge gadd jeg ikke å spille! Blah..det er bare du som ikke klarer å spille Rune...det trenger skills vet du Trur ikke det finnes mere artig spill å spille LAN...Cs og UT blir litt kjedelig i lengden .
CurSe Skrevet 27. februar 2002 Skrevet 27. februar 2002 Hva er egentlig RUNE? Hva gjør man i spillet? Er det nytt?
trulseth Skrevet 28. februar 2002 Skrevet 28. februar 2002 Jeg bare digger twohanded vikingsword (hva det egentlig heter husker jeg ikke) digger den måten man går å defender hele tiden (hvis man har skjold dah såklart. helst dwarven battleshield ) Har noen prøvd CoOperative RunE? Er det morro?
the_ruthless Skrevet 28. februar 2002 Skrevet 28. februar 2002 RunE: Gammelt spill. Ett par år. Finnes til Windows of Linux. Omhandler vikingen Ragnar og hans bolde ferd. Sett i tredje-person, og går ut på å hakke sund monstre og udøde og sliktno... Meget morsomt. Masse viking-våpen. Og det beste av alt; Det sparker rumpe i LAN! (Lærer min tolv år gamle søster å spille & bruke data generelt. Har tenkt å dra henne med meg på LAN. Hun greide å knuse meg litt i RunE i går. Suger ikke jeg max, kanskje? )
b-real Skrevet 28. februar 2002 Skrevet 28. februar 2002 Quote: the_ruthless skrev (2002-02-28 10:13):(Lærer min tolv år gamle søster å spille & bruke data generelt. Har tenkt å dra henne med meg på LAN. Hun greide å knuse meg litt i RunE i går. Suger ikke jeg max, kanskje? ) Kan jo kanskje trøste deg med å si at det kanskje går i arv eller.no
siDDis Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 eg spillte rune i 2 timer så sletta eg det ett av dei verste spilla som eg har spillt
the_ruthless Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 Takk, B|Real... Jeg trengte det. :wink: Dere andre, som syns RunE suger, MÅ prøve det mer en to timer før dere sletter det. Det blir jo ikke spennende før dere har kommet dere et stykke, og fått litt "verre" fiender...
Suicid3 Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 Jeg synes det er idiotisk å "poste" et sånt innlegg. Noen er tydeligvis så tjukk i hodet at de ikke fatter oppi hjerna si at vi har forskjellige smaker. Det kan gjerne bli sagt at .. "Hey ..jeg liker ikke Rune noe særlig" ..det er greit. ..men å si at et spill suger uten at dere kanskje har prøvd det mer enn 2 timer er litt vel idiotisk spør du meg, for deretter å si at spillet suger. VI HAR FORSKJELLIGE SMAKER!!
ZkedaR Skrevet 1. mars 2002 Skrevet 1. mars 2002 Ja... men single playeren er jo dritlett da... Men bra allikevel... Klarte det etter 4-5 timer, litt skuffa... trudde det skulle være mye lenger...
illenium Skrevet 3. mars 2002 Skrevet 3. mars 2002 spillet ruuuler!! men er det noen norske claner eller servere?
the_ruthless Skrevet 4. mars 2002 Skrevet 4. mars 2002 Vel, klanen min liker RunE... Men vi er litt vel lokale... Og siten vår er litt utdatert... http://maalselvalliance.cjb.net/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå