Gå til innhold

FOSM - Nytt Browserbasert online manager spill


Anbefalte innlegg

Hei!


Prøvd å sett meg inn i ett managerspill, som til tross for litt mangler (er relativt nytt) virker ganske lovende og har mangen friske ideer som skiller seg litt ut ifra andre lignende spill. Spillet er av slovakisk opprinnelse, så oversettingen er litt som så som så og har ødelagt litt av helhetsutrykket, så jeg har tatt på meg oppgaven til å oversette hele greia til norsk.


Grunnen til at jeg deler dette her er at selv om spillet er på vei til å bli ganske stort i visse land (Spania, Tjekkia, Slovakia osv) er brukerbasen i Norge fortsatt svært liten. Vi er vell 2-3 norske lag spredd utover det Internasjonale ligasystemet. Derfor synes jeg hadde det hadde vært kult viss vi kunne samla et lite miljø nordmenn slik at vi får starta vårt eget ligasystem (krever 20 aktive lag registrert fra landet). Spillet er også ganske nytt så muligheten for å være med å forme det er der.


Kult om noen hadde tatt seg tid til å prøvd det, å gitt litt tilbakemeldinger til meg sånn at jeg kan ta det videre til admin :)


http://online-sport-manager.com/football/#6326


 


 


Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...