Gå til innhold

TILBAKEBLIKK: Overflødighetshorn av skaperglede og kreative ideer


Anbefalte innlegg

Dette ble(blir?) jo gitt ut gratis på Origin.

 

Jeg kan ikke tenke meg hvor mange timer jeg har på det, og jeg vil gjerne ha fler, men veldig få av min vennekrets som spiller det og i det hele tatt vet hva det er.

 

Mimrer tilbake til de gode LAN'a i kjellern hvor folk spilte RA2, CS, Serious Sam, Heroes of Might and Magic III, Age of Empires 2 sammen.

 

Spillet er dessverre ikke gratis lenger, interessen har blitt stor igjen at de tjener penger igjen på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et av det beste spillene som noen gang er laget, etter min mening. Spiller det forsatt den dag i dag, HD versjonen er ute for dem som ikke vet det.

HD? Hvem hva hvor, og hvordan er støtten for nettverk i nye OS?

 

Edit: mener du simpelthen å legge høyere oppløsning i ini-fila? Det gjør alt bedre, men vil ikke kalle det "HD-versjon" (som westwood lanserte - 1 april 2013).

Endret av toth
Lenke til kommentar

Herlig, spiller selv RA2 med venner en gang i mnd eller så - men det bør advares om at det med win8 og ikke minst 10 har blitt vanskeligere og vanskeligere å få til fungerende nettverksversjoner - man må til med litt av hvert av triks og modding for å komme forbi ikkestøttede kopisperrer og IPX-protokoller.

Noen burde lage en "ultimate fix" som fungerer på alle spillversjoner og OS og selge den for 20kr.

 

Søk opp Red Alert 2 TCP IP patch på google du :)

Har brukt dette i flere år, hatt ingen probler med nettverk så langt, både på windows 7,8 og 10.

Lenke til kommentar

Red alert og red alert 2 er nok 2 av mine favorittspill igjennom tidene. Spiller 2eren fortsatt.

Så kjøpte jeg også red alert 3 når det kom ut. Aldri vært så skuffa, har ikke fullført alle kampanjene engang der. Westwood kunne det der. PS om folk her starta rts med red alert så føler iallfall jeg meg gammel for jeg starta med Westwood perlen Dune 2.

Lenke til kommentar

 

Herlig, spiller selv RA2 med venner en gang i mnd eller så - men det bør advares om at det med win8 og ikke minst 10 har blitt vanskeligere og vanskeligere å få til fungerende nettverksversjoner - man må til med litt av hvert av triks og modding for å komme forbi ikkestøttede kopisperrer og IPX-protokoller.

Noen burde lage en "ultimate fix" som fungerer på alle spillversjoner og OS og selge den for 20kr.

 

Søk opp Red Alert 2 TCP IP patch på google du :)

Har brukt dette i flere år, hatt ingen probler med nettverk så langt, både på windows 7,8 og 10.

Bruker IPX-Wrapper for nettverk, det fungerer ypperlig - men win10 støtter ikke drm'n på ra2-cder, og origin-versjonen får buggy menyer på win10, så man må bruke en ulovlig nocd-crack, som igjen fører til manglende fallskjerm, man må kjøre i window-mode - tro meg, vi har prøvd alt som kan prøves :)

For enkelthets skyld har de fleste av oss nå bare en gammel xp-laptop som dedikert ra2-maskin.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Red alert og red alert 2 er nok 2 av mine favorittspill igjennom tidene. Spiller 2eren fortsatt.

Så kjøpte jeg også red alert 3 når det kom ut. Aldri vært så skuffa, har ikke fullført alle kampanjene engang der. Westwood kunne det der. PS om folk her starta rts med red alert så føler iallfall jeg meg gammel for jeg starta med Westwood perlen Dune 2.

 

RA3 var søppel. C&C3 derimot var topp :)

 

Lenke til kommentar

Dette ble(blir?) jo gitt ut gratis på Origin.

 

Jeg kan ikke tenke meg hvor mange timer jeg har på det, og jeg vil gjerne ha fler, men veldig få av min vennekrets som spiller det og i det hele tatt vet hva det er.

 

Mimrer tilbake til de gode LAN'a i kjellern hvor folk spilte RA2, CS, Serious Sam, Heroes of Might and Magic III, Age of Empires 2 sammen.

 

Du kan få hele pakka med alle spillene for ca 200 kr på Origin jeg kjøpte det der , elsket Juris Revenge heheh og Einstein osv ;) men Zero Hour slår alt :p

Driver fortsatt å spiller det!

Drittlei av alle de nye spillen i dag bar fjas å mas!

Lenke til kommentar

Helt klart et av de beste LAN spillene helt til noen finner ut at det er umulig å forhindre Korea Black Eagle Construction yard bombing rush.....

Tja, du skal ha mer enn 12 BE for å stå imot et skikkelig luftforsvar - En god gjeng godt plasserte (og billige) IFV knerter fort de dyre BE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...