Thitorkin2 Skrevet 15. januar 2016 Skrevet 15. januar 2016 Jeg ønsker i denne tråden å avklare en effektiv avgift på el-bil. Denne må inneholde flere ting. På grunnlag av en maritim klimareaksjon koordineres skremmeeffekten i relasjon til naturens tålegrense. Etter en totalvurdering av en ukonvensjonell klimaavtale koordineres miljøbidraget på tvers av utslippsreduksjonen. I arbeidet med en strategisk klimareaksjon reduseres kompromissene rundt utslippsreduksjonen. I og med en taktisk klimadebatt identifiseres oppvarmingen i forlengelsen av fremtidstrusselen. Spørsmål? 1
Salvesen. Skrevet 15. januar 2016 Skrevet 15. januar 2016 Hva med å starte med å komme med ett forslag selv?
StormEagle Skrevet 15. januar 2016 Skrevet 15. januar 2016 Jeg ønsker i denne tråden å avklare en effektiv avgift på el-bil. Denne må inneholde flere ting. På grunnlag av en maritim klimareaksjon koordineres skremmeeffekten i relasjon til naturens tålegrense. Etter en totalvurdering av en ukonvensjonell klimaavtale koordineres miljøbidraget på tvers av utslippsreduksjonen. I arbeidet med en strategisk klimareaksjon reduseres kompromissene rundt utslippsreduksjonen. I og med en taktisk klimadebatt identifiseres oppvarmingen i forlengelsen av fremtidstrusselen. Spørsmål? Er du en bot?
Vice Skrevet 15. januar 2016 Skrevet 15. januar 2016 Tipper det bare er et spark til "Miljøpartiet de Grønne" og tullpreiket deres. 1
untouch4ble Skrevet 15. januar 2016 Skrevet 15. januar 2016 Ser ut som det er skrevet i svadageneratoren? Skjønte ingenting, men så har jeg bare vgs utdanning... 3
Thitorkin2 Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Skrevet 15. januar 2016 Jeg ønsker i denne tråden å avklare en effektiv avgift på el-bil. Denne må inneholde flere ting. På grunnlag av en maritim klimareaksjon koordineres skremmeeffekten i relasjon til naturens tålegrense. Etter en totalvurdering av en ukonvensjonell klimaavtale koordineres miljøbidraget på tvers av utslippsreduksjonen. I arbeidet med en strategisk klimareaksjon reduseres kompromissene rundt utslippsreduksjonen. I og med en taktisk klimadebatt identifiseres oppvarmingen i forlengelsen av fremtidstrusselen. Spørsmål? Er du en bot? Nei. Tipper det bare er et spark til "Miljøpartiet de Grønne" og tullpreiket deres. Give this man a medal.
OlaOlablakken Skrevet 15. januar 2016 Skrevet 15. januar 2016 Har du satt en fremmedordbok i halsen ? 1
StormEagle Skrevet 15. januar 2016 Skrevet 15. januar 2016 Jeg ønsker i denne tråden å avklare en effektiv avgift på el-bil. Denne må inneholde flere ting. På grunnlag av en maritim klimareaksjon koordineres skremmeeffekten i relasjon til naturens tålegrense. Etter en totalvurdering av en ukonvensjonell klimaavtale koordineres miljøbidraget på tvers av utslippsreduksjonen. I arbeidet med en strategisk klimareaksjon reduseres kompromissene rundt utslippsreduksjonen. I og med en taktisk klimadebatt identifiseres oppvarmingen i forlengelsen av fremtidstrusselen. Spørsmål? Er du en bot? Nei. Det er nesten vanskelig å tru at en levende person faktisk har lært seg å skrive, men likevel kan være så totalt uforståelig usammenhengende. Det ser ut som en dårlig laget bot som har slengt sammen noen ord ganske tilfeldig. 2
Thitorkin2 Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Skrevet 15. januar 2016 Jeg ønsker i denne tråden å avklare en effektiv avgift på el-bil. Denne må inneholde flere ting. På grunnlag av en maritim klimareaksjon koordineres skremmeeffekten i relasjon til naturens tålegrense. Etter en totalvurdering av en ukonvensjonell klimaavtale koordineres miljøbidraget på tvers av utslippsreduksjonen. I arbeidet med en strategisk klimareaksjon reduseres kompromissene rundt utslippsreduksjonen. I og med en taktisk klimadebatt identifiseres oppvarmingen i forlengelsen av fremtidstrusselen. Spørsmål? Er du en bot? Nei. Det er nesten vanskelig å tru at en levende person faktisk har lært seg å skrive, men likevel kan være så totalt uforståelig usammenhengende. Det ser ut som en dårlig laget bot som har slengt sammen noen ord ganske tilfeldig. Velkommen til politikken. 1
Vice Skrevet 15. januar 2016 Skrevet 15. januar 2016 Om man leser hele tråden burde det vel nå være *veldig* mulig å se hva som var hensikten med den?
StormEagle Skrevet 16. januar 2016 Skrevet 16. januar 2016 Velkommen til politikken. Det er du som har skrevet åpningsinnlegget. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå