Gå til innhold

Kamptråd - Exeter vs Liverpool


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

 

Oser Championship og nedover av de fleste spillerne her. Blir nok en stund til vi får et like stort talent som Sterling eller Ibe igjen.

Seriøst? Teixeira?

 

 

Ja? 22 år, hvor mange kamper har han fått i år i PL? Inkludert som innbytter. Imponerte ikke i dag heller. Han hadde utvilsomt fått spille mer dersom han var så god som mange fans liker å hype han opp til.

 

Langt i fra å være i nærheten talentene til Sterling og Ibe.

 

-----

 

Positivt innhopp av Ojo, håper han er på benken mot Arsenal.

Endret av Schweigaard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OJo, Smith ok, Teixeira sånn ok av og til. Benteke dårlig, Enrique ikke en stopper, Ilori imponerte ikke helt. Bogdan skal ikke lsippe inn sånne cornere selv om Exeter-spilleren ikke treffer slik igjen om han prøver 1000 ganger. Ryan Kent litt lovende takter. Egentlig kan man ikke klage med det laget som var utpå der.   Underlaget var ikke akkurat bra.

Lenke til kommentar

 

 

Oser Championship og nedover av de fleste spillerne her. Blir nok en stund til vi får et like stort talent som Sterling eller Ibe igjen.

Seriøst? Teixeira?

Han hadde utvilsomt fått spille mer dersom han var så god som mange fans liker å hype han opp til.

Dette var et jævlig dårlig argument, spesielt når det er BR som har vært ansvarlig i den aktuelle perioden. Som regel får man spille mer hvis man er bedre men i mange tilfeller bestemmer manager seg for å gi ut klippekort til halve troppen. Da hjelper det faktisk ikke nesten uansett hvor god man er. Litt det samme som å bli satt ut i kulda.
Lenke til kommentar

 

 

 

Oser Championship og nedover av de fleste spillerne her. Blir nok en stund til vi får et like stort talent som Sterling eller Ibe igjen.

Seriøst? Teixeira?
Han hadde utvilsomt fått spille mer dersom han var så god som mange fans liker å hype han opp til.
Dette var et jævlig dårlig argument, spesielt når det er BR som har vært ansvarlig i den aktuelle perioden. Som regel får man spille mer hvis man er bedre men i mange tilfeller bestemmer manager seg for å gi ut klippekort til halve troppen. Da hjelper det faktisk ikke nesten uansett hvor god man er. Litt det samme som å bli satt ut i kulda.

 

Liker at argumentet ditt for at Teixeira ikke har fått spille er "managere pleier å gi spillere klippekort". Tror du virkelig ikke Rodgers og Klopp hadde brukt Teixeira hvis han var god nok til å utgjøre en forskjell? Det er en grunn til at folk som Sterling og Ibe har fått sluppet til, men ikke Teixeira. Sistnevnte mangler fysikken og farten, og da blir det fort veldig vanskelig i PL. Suso og Pacheco er to andre eksempler på det (spillere som også var veldig overhypet av fansen, og som historien har vist at managerene hadde rett og fansen feil - akkurat som kommer til å bli tilfellet med Teixeira). Men for all del, håper jeg tar feil.

 

Gutten er 22 år, for hans egen del håper jeg han forlater oss snart. Kommer aldri til å spille fremfor folk som Coutinho, Lallana, Firmino osv. Synes i det hele tatt det er merkelig vi ikke har sendt ham ut på lån denne sesongen også, var jo en suksess i fjor (økte markedsverdien hans). Tror han fint kan være en slags offensiv playmaker type på Championship/lavt PL-nivå - men ville nok hevdet seg mer i utlandet.

Endret av Schweigaard
Lenke til kommentar

Det var da kun en alternativ teori. Er mange andre muligheter også (spillere som kommer dårlig overens med manager f.eks). Om jeg tror BR hadde brukt Teixeira om han var god nok? Nei, jeg vet faktisk ikke hva som rørte seg i hodet hans det siste året. Veldig mange rare taktiske valg, la spillere som har prestert ræva hele veien fortsette å starte (klippekort) etc. istedenfor å faktisk prøve å gjøre noen forandringer. Klopp er en annen sak men Teixeira har ikke akkurat hatt mange sjansene til å vise seg fram. Satser på at det kommer flere sjanser som idag framover og håper at han slår til ordentlig så pessimismen din får seg en skikkelig knekk. Ha en fortsatt fin kveld!

 

Kommentar til din edit: Er det ikke litt rart å si at en spiller er for veik for PL men kan bli en hit i de lavere divisjonene? Correct me if I'm wrong men har alltid fått inntrykk av at Championship er hardere fysisk enn PL?

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Haha, sier ikke i mot at jeg er pessimist nei, men i akkurat dette tilfellet føler jeg har grunnlag for det! Er ingen som hyper opp egne spillere mer enn meg hvis jeg faktisk føler de har noe stort i seg. Husker f.eks jeg for mange år siden sa at Sterling var det største engelske talentet siden Rooney (lenge før Sterling debuterte for oss), og ble latterliggjort av Utd-fansen her inne. Ser bare ikke det samme i Teixeira, som for meg hverken er sterk eller rask nok for PL.

 

Håper uansett du har rett, og jeg feil. God natt!

Endret av Schweigaard
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...