Gå til innhold

Hva er advarsel-grafen?


EC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg har fått en urettferdig advarsel... hva gjør jeg da?

6172758[/snapback]

Klage, sjekk innlegg nr 2.. det står i der

6172787[/snapback]

Det går også an å sende en klage direkte til moderatoren før man klager til forumstyret. Seriøse henvendelser har flere ganger fått meg til å trekke en klage, da det enten beror på en misforståelse, eller fordi jeg ser at brukeren er mer seriøs enn han gir inntrykk av i det aktuelle innlegget.

Lenke til kommentar
Neida, flere advarsler kan fjernes samtidig om de ble gitt omtrent samtidig også. Blir fjernet etter seks måneder, om ingen nye advarsler er gitt i mellomtiden. Så vidt jeg har forstått ihvertfall :)

6178407[/snapback]

da kan vel du se på min advarselgraf å regne ut hvor lang tid det tar før eg er på 0 igjen.. skjønte ikkje helt forklaringen din

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Neida, flere advarsler kan fjernes samtidig om de ble gitt omtrent samtidig også. Blir fjernet etter seks måneder, om ingen nye advarsler er gitt i mellomtiden. Så vidt jeg har forstått ihvertfall :)

6178407[/snapback]

da kan vel du se på min advarselgraf å regne ut hvor lang tid det tar før eg er på 0 igjen.. skjønte ikkje helt forklaringen din

6178749[/snapback]

alt dette bekymrer jeg meg ikke om for jeg har 0 % warn jeg er en lovlydig forums bruker :innocent:

Lenke til kommentar
Neida, flere advarsler kan fjernes samtidig om de ble gitt omtrent samtidig også. Blir fjernet etter seks måneder, om ingen nye advarsler er gitt i mellomtiden. Så vidt jeg har forstått ihvertfall :)

6178407[/snapback]

da kan vel du se på min advarselgraf å regne ut hvor lang tid det tar før eg er på 0 igjen.. skjønte ikkje helt forklaringen din

6178749[/snapback]

alt dette bekymrer jeg meg ikke om for jeg har 0 % warn jeg er en lovlydig forums bruker :innocent:

6178784[/snapback]

du har bare 29 inlegg da :tease:

Lenke til kommentar
Neida, flere advarsler kan fjernes samtidig om de ble gitt omtrent samtidig også. Blir fjernet etter seks måneder, om ingen nye advarsler er gitt i mellomtiden. Så vidt jeg har forstått ihvertfall :)

6178407[/snapback]

da kan vel du se på min advarselgraf å regne ut hvor lang tid det tar før eg er på 0 igjen.. skjønte ikkje helt forklaringen din

6178749[/snapback]

Advarsel gitt 16. august ville blitt fjernet for noe måneder siden om du ikke hadde fått nye advarsler i mellomtiden. Det har du imidlertid fått.

 

Siste advarsel ble gitt deg 23. januar i år. Det vil si at du kan bli kvitt noen advarsler i juli i år om du ikke får nye advarsler innen den tid. Om du mister alle på en gang, er jeg ikke sikker på, men det tar ikke 4 år før alle er borte.

 

Dette går ganske automatisk, selv om noen med jevne mellomrom må sette i gang denne sjekken (er vel admins som gjør det). Er derfor ikke helt sikker på hvordan dette foregår, om du mister alle advarsler på en gang, eller noen få om gangen. Tror ikke du mister alle samtidig.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Hvis jeg har fått en urettferdig advarsel... hva gjør jeg da?

6172758[/snapback]

Klage, sjekk innlegg nr 2.. det står i der

6172787[/snapback]

Det går også an å sende en klage direkte til moderatoren før man klager til forumstyret. Seriøse henvendelser har flere ganger fått meg til å trekke en klage, da det enten beror på en misforståelse, eller fordi jeg ser at brukeren er mer seriøs enn han gir inntrykk av i det aktuelle innlegget.

6174608[/snapback]

Jeg sendte pm jeg.. men han gadd ikke svare meg

Lenke til kommentar
Neida, flere advarsler kan fjernes samtidig om de ble gitt omtrent samtidig også. Blir fjernet etter seks måneder, om ingen nye advarsler er gitt i mellomtiden. Så vidt jeg har forstått ihvertfall :)

6178407[/snapback]

da kan vel du se på min advarselgraf å regne ut hvor lang tid det tar før eg er på 0 igjen.. skjønte ikkje helt forklaringen din

6178749[/snapback]

Advarsel gitt 16. august ville blitt fjernet for noe måneder siden om du ikke hadde fått nye advarsler i mellomtiden. Det har du imidlertid fått.

 

Siste advarsel ble gitt deg 23. januar i år. Det vil si at du kan bli kvitt noen advarsler i juli i år om du ikke får nye advarsler innen den tid. Om du mister alle på en gang, er jeg ikke sikker på, men det tar ikke 4 år før alle er borte.

 

Dette går ganske automatisk, selv om noen med jevne mellomrom må sette i gang denne sjekken (er vel admins som gjør det). Er derfor ikke helt sikker på hvordan dette foregår, om du mister alle advarsler på en gang, eller noen få om gangen. Tror ikke du mister alle samtidig.

6179020[/snapback]

 

da fikk eg plutselig en SYK advarsel pga denne posten :ermm::cry::dontgetit:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6210711

 

 

Hvis den moderatoren trekker tilbake den advarselen, tar det då 6 mnd. fra i dag til en advarsel blir fjernet? eller fra forige advarsel som eg hadde?

Lenke til kommentar
mulig å få sletta noen av mine advarsler, har hatt de fleste i snart 2 år:p

6218719[/snapback]

Du fikk fjernet to i januar. Blir nok ikke fjernet flere før i juli eller noe sånt (er seks måneder mellom hver gang, og da kan to advarsler fjernes samtidig).

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
mulig å få sletta noen av mine advarsler, har hatt de fleste i snart 2 år:p

6218719[/snapback]

Du fikk fjernet to i januar. Blir nok ikke fjernet flere før i juli eller noe sånt (er seks måneder mellom hver gang, og da kan to advarsler fjernes samtidig).

6218969[/snapback]

 

ok fint:)

tenkte mer på de advarslene jeg fikk i 2004, og ingen ble fjernet på nesten 2 år, men men ikke noe som haster :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...