Gå til innhold

Billig PS4 kontroll?


Proxy123

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg er på utkikk etter en billig PS4 kontroll helst laget av third party. Er ikke så interessert i å gå ut med 500 - 600 kroner for en ekte Sony Kontroll. Jeg vet at det var en del third parties bedrifter der ute, som har laget forskjellige versjoner av PS3 kontroll. Men jeg klarer ikke å finne slike kontroller til en PS4 konsoll.

Legg i igjen en kommentar hvis dere skulle vite hvor de selger billige PS4 kontroller, samme om dem er laget av Sony eller ikke. 

Takk :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter min erfaring er det kun Sony sine, eller like dyre fra tredjepart som duger. Har prøvd mange billige alternativer til PS2, PS3, Xbox etc. men ingen er i nærheten en gang.

 

http://www.prisjakt.no/product.php?p=1715427

 

Samme erfaring her. Har en nevø som har hatt diverse billige uoriginale kontrollere til både PS3 og PS4. Samtlige har vært såpass mye dårligere at jeg kjøpte en original til ham i julegave nå i år.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er klar over at tredjeparts kontroller kan være dårlige. Men jeg kjøper nettopp dette for å kunne ha et ekstra kontroll liggende hvis jeg får besøk av søskenbarna mine.. Litt dumt å dele kun på en kontroll. 
Hvis dere skulle vite hvor de kan selge slike kontroller så er det bare å hyle ut! 

PS. Har sjekket for noen billige kontroller på Finn.no. Fant dessverre ingen.

Lenke til kommentar

Spar heller opp til en original. Det å kjøpe for billig blir fort dyrt i lengden.

Da jeg kjøpte AC: Syndicate kjøpte jeg like greit en ny, original kontroller også. Problemet er bare at jeg spilte AC så mye at jeg klarte å slite ut kontrolleren på étt spill. :p Dvs kontrolleren funker fortsatt, men knappene er svært slitte. Men så skal det nevnes at jeg spilte AC mildt sagt veldig mye på veldig kort tid. En uoriginal kontroller hadde kanskje vært billigere, hvis den varte like lenge. Men etter egne erfaringer og denne tråden kommer jeg bare til å kjøpe originale kontrollere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...