Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun snakker om eksen hele tiden


Anbefalte innlegg

Har datet en nydelig dame i noen uker nå, men en ting plager meg... I det siste har hun snakket om eksen sin omtrent hver kveld vi har vært sammen.

 

Vi kan sitte og se på film, holde rundt hverandre og kose oss. Plutselig begynner hun å snakke om eksen sin. Da sier hun f.eks: "Eksen min elsket denne filmen" - greit nok...

 

Men en ting jeg reagerte MER på... Her om dagen sa jeg helt tilfeldig: "Denne sofaen er så god å sitte på!", og da svarte hun: "Håper du fortsatt synes at sofaen er god selv om jeg og eksen min har pult flere ganger på den". Deretter flirer hun av det fordi hun tar det som en spøk. Mens hun flirer sier hun: "Du blir så sur duuu!" - Jeg synes rett og slett ikke at det er noe morsomt. Jeg har ingen interesse av å høre hvor hun og ex'en har pult. 

 

Her om dagen begynte vi å snakke om forskjellige feriesteder som vi har vært på. Da jeg fortalte om de forskjellige feriestedene jeg har vært på, fortalte hun at hun og eksen har vært på samme sted, og hun forklarte detaljert hva de gjorde der.

 

Det skal sies at hun fortsatt har kontakt med eksen. Jeg spurte av ren nysgjerrighet når det ble slutt mellom dem. Da svarte hun: "Det har vært slutt i 2 år, men vi har ikke hatt sex på 3 måneder"... Som om 3 måneder er lenge? Greit, dette var FØR hun møtte meg. Men jeg aner ikke om jeg klarer å stole på denne jenta. Virker ikke som at hun er over eksen. Hadde taklet om hun ved en ren tilfeldighet snakket om hvor hun og eksen var på ferie, men det irriterer meg grenseløst at eksen har dukket opp i mange av samtalene våre de siste dagene. Spesielt når hun forteller hvor de pleide å ha sex...

 

Skal jeg virkelig brukere mer tid på denne dama? Kan virker som at jeg dater en 18-åring. Men hun er rundt 30... Eller er det jeg som overreagerer?

 

 


Anonymous poster hash: 2d64c...70c



Anonymous poster hash: 2d64c...70c
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Har datet en nydelig dame i noen uker nå, men en ting plager meg... I det siste har hun snakket om eksen sin omtrent hver kveld vi har vært sammen.

 

Men en ting jeg reagerte MER på... Her om dagen sa jeg helt tilfeldig: "Denne sofaen er så god å sitte på!", og da svarte hun: "Håper du fortsatt synes at sofaen er god selv om jeg og eksen min har pult flere ganger på den". Deretter flirer hun av det fordi hun tar det som en spøk. Mens hun flirer sier hun: "Du blir så sur duuu!" - Jeg synes rett og slett ikke at det er noe morsomt. Jeg har ingen interesse av å høre hvor hun og ex'en har pult. 

 

 

Eg hadde gått og aldri snudd meg tilbake.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hun der er helt tom i hodet!

 

Hennes sosial intelligens er under null!

 

Jeg ville sagt følgende til henne: "Jeg liker deg veldig godt, men du tenker tydeligvis for mye på eksen din ennå, og det er vondt å vanskelig å høre om hvor, hva, hvor mange ganger og hvor lenge siden, med eksen, annenhver dag! Så, finn deg en som synes slikt er god underholdning, for jeg synes bare det er sårende å høre av en som liksom skal prøve å bygge et forhold til MEG!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Tror Ts er "forhekset" av egne forestillinger om hvor nydelig denne personen er. Hun virker på ingen måte nydelig når man får henne beskrevet kun med ord. Se nøye på det du mener er så "nydelig", se for deg henne uten maskering og bekledning, se henne med snørra rennende ut av nesen, klumper av ørevoks rester i øregangene, modne kviser på nesen, og ellers "fritt valg" - hvordan tåler hun en sånn test av "nydeligheten"?

 

Hvis hun består også den, skyt deg selv, da er nemlig alt håp ute ..!

 

;)

Lenke til kommentar

Ut i frå det du skriv så virkar det nesten som ho ikkje er komt over eksen eller så er ho desperat etter han. Å snakke om eksen dagleg ville eg ha tolka som eit fareteikn. Om du TS faktisk meinar at ho er verdt det bør dykk sette dykk ned å snakke ut om det. Sjølv ville eg nok ha vurdert å gjere det slutt. Eg finne ikkje slikt morsomt i det heile tatt..

Endret av VikingenHeimdall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...