Ar`Kritz Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 SFP+\RJ45 = Kobber Fiber = Laser = Lys? Trenger vel ikke å gjøre det vanskeligere en det? Uansett tror jeg heller får opprette ny tråd for å få bedre fornuftig svar. https://en.wikipedia.org/wiki/Small_form-factor_pluggable_transceiver Forstår du ikke dette, nytter det ikke å opprette en million tråder. 1
Djn Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 (endret) Eventuelt, kort oppsummert: SFP og SFP+ er standarder for en plugg/socket, og for dataoverføringen gjennom denne. I en SFP+ - kontakt setter man enten en transceiver som konverterer til fiber eller kobber [1], eller en direct attach cable. Jeg tror det LMH1 mener med "SFP+" er direct attach. [1] Jeg tror ikke SFP+ spesifiserer hva transceiveren kan gjøre, så om du klarer å overføre raskt nok over elektronstråle eller brevduefarm er det antageligvis bare å kjøre på - men jeg har aldri sett noe annet enn fiber og kobber. Endret 24. januar 2016 av Djn
Lindsay Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 Tror problemet ligger i evnen til å lese svarene og ikke antall x threads om samme tema. Rom ble ikke bygget på en dag og heller ikke dette prosjektet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå