Gå til innhold

Dette er våre favorittilbud


Anbefalte innlegg

Samsung UE65JS9505 kostet i oktober kr 29995. Nå koster den kr 29994. Løp og kjøp folkens, dere kan spare 1 krone!

 

Kanskje en ide å sjekke prisutviklingen, før dere lager deres neste artikkel om knallkjøp.

 

Det her ligner mer på en betalt annonse, enn redaksjonelt stoff, og burde merkes deretter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung UE65JS9505 kostet i oktober kr 29995. Nå koster den kr 29994. Løp og kjøp folkens, dere kan spare 1 krone!

 

Kanskje en ide å sjekke prisutviklingen, før dere lager deres neste artikkel om knallkjøp.

 

Det her ligner mer på en betalt annonse, enn redaksjonelt stoff, og burde merkes deretter.

 

Spar meg. Jeg er så lei av at folk ikke kan kritisere en artikkel uten å komme med "Kjøpt og betalt"-tøvet.

 

AtW

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg plukket opp en Onkyo TX-NR747 på komplett.no til 4995, som er halv pris. Den skal erstatte min gamle TX-SR607, som jeg også er kjempefornøyd med. Lydogbilde har alltid gitt gode kritikker til Onkyo's receivere, og nylig var lillebroren TX-NR646 den eneste som fikk en 6'er i lydkvalitet i konkurranse med tilsvarende prisede receivere fra Denon, Sony, Pioneer og Yamaha.

Lenke til kommentar

Samsung UE65JS9505 kostet i oktober kr 29995. Nå koster den kr 29994. Løp og kjøp folkens, dere kan spare 1 krone!

 

Kanskje en ide å sjekke prisutviklingen, før dere lager deres neste artikkel om knallkjøp.

 

Det her ligner mer på en betalt annonse, enn redaksjonelt stoff, og burde merkes deretter.

 

Når vi har plukket ut tilbudene i artikkelen, har vi tatt for oss en del av de beste produktene vi har testet i løpet av året – og så har vi sjekket prisutviklingen fra da produktet var nytt og frem til i dag. Denne TV-en har stort sett kostet rundt 60 000 kroner frem til nå, men har vært på tilbud til rundt halve prisen et par ganger – inkludert i dag. Ref. prisutviklingen her (sjekk graf): https://prisguiden.no/produkt/samsung-ue65js9505-224331#anchor-price-follow

 

Selv om det har vært tilbud på et produkt tidligere, betyr ikke det at et tilbud i dag er dårlig. :-)

 

Kurt Lekanger, testsjef

Lenke til kommentar

Bedre tilbud på 78 tommeren av Samsung JS9505.

Nedsatt fra 109.000 til 50000 :O

http://www.prisjakt.no/product.php?p=3064322

Nesten så jeg har vondt, men samme om tilbudet er fantastisk, veggen min skriker etter en 78 tommer (har 64 nå) så er 50 laken for mye for en tv uansett.

 

Når jeg så den satt opp inne hos oss på Lefdal, var det rett før jeg kjøpte den selv, og jeg er fattig student :p Den har et helt sykt, sykt bilde i hvert fall!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var Asus PG279Q et lure tilbud fra Netonnet? Var inne å for å kjøpe, men fikk bare "overvåk produktet" som alternativ. Ikke så jeg noe om at det var kun i et "begrenset opplag"...?   :(

 

Skjermen var mulig å bestille tidligere i dag. Men mange av produktene det har vært Black Friday-tilbud på har blitt raskt utsolgt. Så produkter som var tilgjengelig på tilbud da artikkelen ble skrevet ved lunsjtider fredag kan ha blitt utsolgt utover dagen.

Lenke til kommentar

Sony Xperia Z5 Compact. Er utsolgt hos de både Elkjøp og Expert. De var utsolgt før denne artikkelen ble lagt ut. Kun Cdon som har den på tilbud, men ikke så bra som de to nevnte.

 

Vurderer å kjøpe den på Cdon.com. Hva er det som var bedre på Elkjøp og Expert? Tilbud? mobilene er de samme ikke sant?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...