Gå til innhold

KOMMENTAR: – Jeg ser ikke forskjell, men vil ha den beste uansett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er motsatt av beskrivelsen i artikkelen, og kjøper aldri dagens toppmodell. For meg er det mer tilfredsstillende å finne ut hvilke funksjoner jeg kan klare meg uten. Har for eksempel 32" HD-ready TV og Galaxy S3 telefon, og ikke noe ønske om å oppgradere disse per i dag. Hvis jeg deltar i sport, vil jeg helst ha vesentlig dårligere utstyr enn de jeg konkurrerer med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Og ofte er det ikke engang det beste de får tak i. Men man innbiller seg at fordi noen tall i Tekniske Spesifikasjoner-listen er litt høyere enn på andre produkter, så er den dermed best. Som å stå å se kun muskler i speilet når sannheten er en ganske annen.

Eller å tro at man kjøper det beste,siden man kjøper ett overhypet merke, til overpris. Men så er det faktisk underlegen andre alternativer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg kjøper stort sett etter lommeboka. Noen ting prioriterer man hardt, andre ikke fullt så mye.

Mobiler er blitt såpass bra nå, at man trenger ikke lengre den dyreste fra iEple eller Samsug lengre. Dessuten måler jeg ikke livet mitt etter hvilken mobil jeg har. En vanntett Xperia M4 til 2400,- var forrige kjøp, og det greier seg til den går sund eller blir steinalder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har akuratt utvidet det ufrivillig. 

 

Kjøpte 6hk av komplett, så kom de på 34% rabatt dagen etter. 

De sa jeg måtte angre kjøpet og sende inn. 

 

Angret kjøpet og kjøpte 9 til for samme pris, så fikk jeg mail om at de heller krediterte meg 34% av de første 6, så nå har jeg 15.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

- Helheten og totaliteten betyr mer enn detaljene.

- Integrasjon og løsninger betyr mer enn spesifikasjoner.

- Opplevelser betyr mer enn teknologi

 

...for meg...:-)

 

 

Hva som skal til for å oppnå sin egen subjektive opplevelse av kvalitet er selvsagt svært individuelt. Men i den verden av overflod og valgmuligheter vi lever i burde det være mulig å finne noe til enhver...:-)

Lenke til kommentar

msi er stille, men om gpu-load er høy (folding ol, ikke spill) så bråker de mer en evga sc 

Så ja evga sc støyer vel noen prosent mer, men mindre på last igjen. 

 

Msi oppgraderte viftene sine, så si alle 780ti-msi-kortene døde viftemessig. 

 

Hold deg unna denne typen kjøler 

https://www.komplett.no/product/865076/datautstyr/skjermkort/pci-express/asus-geforce-gtx-980-ti-gold-edition

 

12 rog-kort , dog amd døde viftene på. 

 

Noe annet man styer unna er phantom-kortene med 3 vifter (3slots) 

 

Man har jo rma uansett, men det tar jo fort 1-2 uker. 

evga sc er et sikkert valg, 2 kort på 100% på i5 som de maskinene kjører på trekker 275w fra vegg^^ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mye spesielle artikler ute å går nå. Har vært nevnt flere ganger, men sier det igjen:

- Du kan ikke objektivt vurdere om du ser forskjell. Objektiv vs subjektiv.
- Denne artikkelen hadde aldri eksistert hvis det ikke var Apple som leverte ett produkt som manglet UHD

- Hvis du ikke ser forskjell mellom UHD og FullHD på en 60+ skjerm i normal sitteavstand trenger du briller.

Endret av Judgement
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...