Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang. TV, var innom Elkjøp og han ene som jobbet der fortalte meg at det var dumt å kjøpe 4K TV om man ser på vanlig TV? Fordi sendingene ikke sendes i 4K, og det vil derfor bli hakkete i bevegelsene... Stemmer dette? Jeg antok at det da bare ville bli vist i HD i stedet, men aner ikke... 

 

Lurer også på om jeg gikk på en smell når jeg var innom Lefdal senere på dagen, og fant denne til 7 777,-

Selgeren var så overbevisende om at det var et godt kjøp, så jeg endte opp med å kjøpe den... Men sjekket på nett når jeg kom hjem, og det er ikke spesielt lenge siden de solgte den TVn til 6000 :p Så mye mulig det blir en retur der, selv om jeg egentlig ikke er spesielt ufornøyd med den enda - bare smålig irriterende å vite at den nettopp var billigere... 

 

Hadde egentlig planer om å gå for en 65", men har nedgradert til en 55" som flere andre her var ute etter så jeg. Så om dere finner noen gode tilbud, del ivei - så får jeg se an denne returen :p

Lenke til kommentar

Ang. TV, var innom Elkjøp og han ene som jobbet der fortalte meg at det var dumt å kjøpe 4K TV om man ser på vanlig TV? Fordi sendingene ikke sendes i 4K, og det vil derfor bli hakkete i bevegelsene... Stemmer dette? Jeg antok at det da bare ville bli vist i HD i stedet, men aner ikke... 

 

Lurer også på om jeg gikk på en smell når jeg var innom Lefdal senere på dagen, og fant denne til 7 777,-

Selgeren var så overbevisende om at det var et godt kjøp, så jeg endte opp med å kjøpe den... Men sjekket på nett når jeg kom hjem, og det er ikke spesielt lenge siden de solgte den TVn til 6000 :p Så mye mulig det blir en retur der, selv om jeg egentlig ikke er spesielt ufornøyd med den enda - bare smålig irriterende å vite at den nettopp var billigere... 

 

Hadde egentlig planer om å gå for en 65", men har nedgradert til en 55" som flere andre her var ute etter så jeg. Så om dere finner noen gode tilbud, del ivei - så får jeg se an denne returen :p

At det hakker med 4K TV når HD sendinger vises må være det dummeste jeg har hørt noen gang. Husk at selgere sin oppgave er å selge ting de tjener penger på. 

At det kan hakke fks ved panoreringer i sport har heller med HZ å gjøre. Ikke oppløsningen til TVen å gjøre.

 

 

edit; Det tok tid for linken de ble vist. Forsåvidt mye TV for pengene. Du skal dog ikke mye opp for UHD.

 

Jeg syntes fortsatt dette er det beste tilbudet på TV fronten.

http://www.prisjakt.no/product.php?p=3086032

 

Den kommer til 9995 kr i morgen.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...