Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De 2 bretta på gymG

760 med den koden oppå , ferdig levert. 

Koster jo en formue på gymmet. 

Går under må ha, men dropper det etikettfandenskapet resten av produktene er.

15kr pr, er vel halv pris minst. 

 

Jeg missunner mulighetene du har. 

 

Jeg skal hvertfall se om jeg får kjøpt meg ett headsett. Ellers er det vel svært lite jeg trenger...

Lenke til kommentar

 

TV2 har stått på bakgrunnen her i 1time eller to, og den Expert reklamen som varer sånn 3-4 minutter har blitt visst 3 ganger. Må koste $$$$

Jepp. Har aldri sett Expert slå så hardt på stortromma. Håper de backer det opp med sykt gode tilbud

 

Får håpe reklameutgiftene ikke har gått utover tilbudene :p

Lenke til kommentar

 

D

Forstod nesten ingenting av det du skrev der :p

 

Kort fortalt, det man kjøper der av protein er råvarens etikett, dvs ferdig blanda og levert på døra snakker vi halvparten, men det hører hjemme i treningstråden. 

Kjøpte 2 fat

 

 

Jeg vil også ha en stor tv som ikke koster for mye. HD blir vel ikke dårligere bare fordi det er noen tommer mer ?

 

Ikke om du sitter 3ish meter unna. 

Får ikke 4k uansett med 4k-tv, med unntak av par ting på netflix ol.

Men med blåstrålespiller ol kan man jo oppskalere noe såklart når man ser seg en film, evt laste ned i større en full hd. 

 

 

Ka slags smaker er best? Ser ut som de er tom for jordbær og har bare den pære med koffein igjen

Ja var ikke mye å velge i, fikk feilmeldinger. 

Endret av War
Lenke til kommentar

 

 

D

Forstod nesten ingenting av det du skrev der :p

 

Kort fortalt, det man kjøper der av protein er råvarens etikett, dvs ferdig blanda og levert på døra snakker vi halvparten, men det hører hjemme i treningstråden. 

Kjøpte 2 fat

 

Ka slags smaker er best? Ser ut som de er tom for jordbær og har bare den pære med koffein igjen

 

edit; bestilte 2 med pære

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

https://www.komplett.no/product/812174/lyd-bilde/tv/tv-er/samsung-75-3d-led-smart-tv-ue75h6475

For de som greier seg med fjorårets fjorårsmodell som kom fjoråret før det sist fjor

Jeg vil også ha en stor tv som ikke koster for mye. HD blir vel ikke dårligere bare fordi det er noen tommer mer ?

 

Jeg ville ikke kjøpt 75" med full hd og sittet 3m ifra for å si det sånn. Det går jo greit så lenge avstanden til TVen er stor, så du slipper å telle pikslene

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

 

 

D

Forstod nesten ingenting av det du skrev der :p

 

Kort fortalt, det man kjøper der av protein er råvarens etikett, dvs ferdig blanda og levert på døra snakker vi halvparten, men det hører hjemme i treningstråden. 

Kjøpte 2 fat

 

 

Jeg vil også ha en stor tv som ikke koster for mye. HD blir vel ikke dårligere bare fordi det er noen tommer mer ?

 

Ikke om du sitter 3ish meter unna. 

Får ikke 4k uansett med 4k-tv, med unntak av par ting på netflix ol.

Men med blåstrålespiller ol kan man jo oppskalere noe såklart når man ser seg en film, evt laste ned i større en full hd. 

 

 

Ka slags smaker er best? Ser ut som de er tom for jordbær og har bare den pære med koffein igjen

Ja var ikke mye å velge i, fikk feilmeldinger. 

 

Min 50" var fin til den forrige stuen. Stuen jeg har nå er stor og tv'n føles veldig veldig liten.

Lenke til kommentar

 

 

 

D

Forstod nesten ingenting av det du skrev der :p

 

Kort fortalt, det man kjøper der av protein er råvarens etikett, dvs ferdig blanda og levert på døra snakker vi halvparten, men det hører hjemme i treningstråden. 

Kjøpte 2 fat

 

Ka slags smaker er best? Ser ut som de er tom for jordbær og har bare den pære med koffein igjen

 

edit; bestilte 2 med pære

 

Kjøpte 2 jeg også. Vet ikke hva det er engang. Blir nok blakk før natten er omme vil jeg tro. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...