Lystig Skrevet 15. november 2003 Rapporter Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Driver å mekker på en ny side, hva mener dere om den? Link her. Skal fikse en logo når jeg får en ide til den... slengte bare opp den driten som er der nå... Edit: Noen av dere som har tips til ett billig webhotell med domene? Endret 15. november 2003 av Lystig Lenke til kommentar
magikern Skrevet 15. november 2003 Rapporter Del Skrevet 15. november 2003 helt ålreit den, men to ting må du fixe: først og fremst er det delvis dobbel-border mellom den øverste hvite delen (rett over "left menu" og "content") sett da heller bare border-bottom: 1px black solid; i css på den hvite delen og ingen border-top: 0px; på både "left-menu" og "content"... en border-right: 1px black solid; på "left-menu" hadde ikke vært å forakte hvis du ikke skjønner hva jeg mener med "left-menu" og "content" spør meg... til slutt vil jeg bare si at litt mer farger kunne sprita siden opp litt mer... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. november 2003 Rapporter Del Skrevet 15. november 2003 Tror ikke noen farger hadde gjort noe, nei... Kanskje en litt mer spennende banner? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 15. november 2003 Rapporter Del Skrevet 15. november 2003 - www.b-one.net - Siden din er enkel og grei, men litt kjedelig. (Borders/tekst). - Den fonten, Asrolyte eller hva den heter, passet ikke inn. - Ta gjerne i bruk 100% høyde propertien. Jeg har 1024x768 og den fyller ikke hele skjermen... Ser litt trøtt ut. - Dumme linker... jeg er hekta på Soccer Slime nå... :/ Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 15. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2003 Som sagt så skal jeg lage en banner om ikke så lenge Sitter å tenker på farger, men finner liksom ikke noe som passer. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 15. november 2003 Rapporter Del Skrevet 15. november 2003 kom på en liten ting til: siden du har runde hjørner på begge sider av "main" bør du ha det på begge sider av den annonse saken under. evt hadde det kanskje vært kulere å bare ha rundt hjørnet på ene sia av begge... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 15. november 2003 Rapporter Del Skrevet 15. november 2003 Er det meninga at den teksta som ruller forbi skal gå så sinnsykt fort? Ser lissom ikke hva som står der. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. november 2003 Rapporter Del Skrevet 15. november 2003 ren og enkel side. Synes den var ok, men nå er vel ikke jeg den mest pirkete her... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 15. november 2003 Rapporter Del Skrevet 15. november 2003 - siden går veldig i ett med bakgrunnen. jeg vil anbefale å skifte bakgrunnsfarge i menyen, får litt kontrast og. gjør siden mer spennende. - du må markere forskjellen på linker og tekst tydeligere, det var irriterende å ikke kunne se forskjell før musen var over. - bra du holder på med header, vil gjøre siden med spennende. - tror det kunne vært ok for deg å lære css. - colormatch.dk kan være til hjelp med fargekombinasjonene.. lykke til videre - smidt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. november 2003 Rapporter Del Skrevet 16. november 2003 * Ett eneste grafisk element på siden (som heller ikke var så bra) er rett og slett bare ikke nok. * Greit nok at det er høst og heller mot vinter, du trenger ikke basere fargevalget ditt på det. (veldig grått, trist og kjedelig) * Som allerde sagt; Definer lenkene dine bedre. * Annonseplassen må enten bygges inn i resten, eller tas bort. * Den "du er her" greia bør ikke ha runde hjørner. * Alle runde kanter er veldig jaggede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå