Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det utroskap hvis vi bare holder på?


Anbefalte innlegg

 

TS her. Vi har sex sammen, som noen spør om, men vi gjør jo mye mer sammen også. Feks date, prate, se film osv (vanlige ting). Så hvis jeg har bare sex med noen andre, holder jeg jo ikke på med dem slik vi gjør. Det er det vi har avtalt at vi ikke skal gjøre. Er det likevel utroskap?

 

Jo, jeg er glad i han, nei, jeg er ikke et troll. Jeg er 20, han 24.

 

Anonymous poster hash: 6557f...8f0

 

 

Dette lukter av kreativ tolkning. Om det er bevisst eller ubevisst vet jeg ikke.

 

Det kan tenkes han vil synes det er greit at du bare har sex med andre, men ikke dater, prater, ser film, osv., men sannsynligvis er det nettopp sex det dreier seg om.

 

Kommunisér med ham før du gjør noe. Det er ikke lettere å få tilgivelse enn tillatelse. Her du være sikker på at du ikke har misforstått før du gjør noe.

 

Anonymous poster hash: d2719...39c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man er ikke tøs bare fordi man liker å ligge med flere. Da er det i hvert fall mange menn som er tøser. Synes man kan gjøre som man vil uten bli dømt. Spesielt når det bare er kvinner som har en tendens til å bli dømt for å ligge rundt.

 

Edit: Hun har ikke rett, og burde ikke ligge med andre når hun har lovet eksklusivitet, men man trenger vel ikke å kalle henne nedsettende og stygge ting likevel.

Endret av Hannah00
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Man er ikke tøs bare fordi man liker å ligge med flere. Da er det i hvert fall mange menn som er tøser. Synes man kan gjøre som man vil uten bli dømt. Spesielt når det bare er kvinner som har en tendens til å bli dømt for å ligge rundt.

 

Edit: Hun har ikke rett, og burde ikke ligge med andre når hun har lovet eksklusivitet, men man trenger vel ikke å kalle henne nedsettende og stygge ting likevel.

I mine øyne kan ei jente ha ligget med 100 stk, uten å være ei tøs.

 

Gjør hun slik som hun beskriver, dater/henger/ligger med ett individ hvorpå de har en avtale om å være ekslusive, for så å ligge med en annen. Først da er hu ei drittkjerring og nettop ei tøs.

 

Avogtil skal man kunne kalle en spade en spade.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

I mine øyne kan ei jente ha ligget med 100 stk, uten å være ei tøs.

 

Gjør hun slik som hun beskriver, dater/henger/ligger med ett individ hvorpå de har en avtale om å være ekslusive, for så å ligge med en annen. Først da er hu ei drittkjerring og nettop ei tøs.

 

Avogtil skal man kunne kalle en spade en spade.

 

 

Reagerer egentlig bare på at man alltid skal kalle kvinner for horer, løse og tøser, mens menn kaller man bare drittsekk på en måte. Det blir feil. Men ødelegger tråden hvis jeg sporer av mer nå tror jeg  :) Man kan gjerne si at hun er slem, egoistisk eller lignende, for det er jo riktig beskrivelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

TS her. Vi har sex sammen, som noen spør om, men vi gjør jo mye mer sammen også. Feks date, prate, se film osv (vanlige ting). Så hvis jeg har bare sex med noen andre, holder jeg jo ikke på med dem slik vi gjør. Det er det vi har avtalt at vi ikke skal gjøre. Er det likevel utroskap?

 

Jo, jeg er glad i han, nei, jeg er ikke et troll. Jeg er 20, han 24.

 

Anonymous poster hash: 6557f...8f0

 

 

Ja. Hvis du likevel vil ha sex med en annen, er det ingen som kan stoppe deg, men si i det minste ifra til den første karen først, så han kan bestemme om han vil fortsette å treffe deg mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man er ikke tøs bare fordi man liker å ligge med flere. Da er det i hvert fall mange menn som er tøser. Synes man kan gjøre som man vil uten bli dømt. Spesielt når det bare er kvinner som har en tendens til å bli dømt for å ligge rundt.

 

Edit: Hun har ikke rett, og burde ikke ligge med andre når hun har lovet eksklusivitet, men man trenger vel ikke å kalle henne nedsettende og stygge ting likevel.

 

Hvis man driver med noen og med stor sannsynlighet kommer til å såre personen så føler jeg ikke at ordet tøs er feil. Det er en tøsete oppførsel samme hvilket kjønn man er.

 

Synes det er veldig dårlig av deg å trekke inn at kvinner blir dømt, det er ikke det som er saken her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Synes det er å sin plass. Det var en enkel kommentar, ikke en diskusjon. Siterte ikke engang. Tøs er egentlig ikke et ord som burde finnes. Hun er egoistisk og slem. Ikke noe mer. Men nå sporer det helt av som jeg nevnte tidligere. Så greit å la det ligge her. Eventuelt opprette en egen tråd ;)

Endret av Hannah00
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har holdt på med en gutt i 2-3 måneder. Vi avtalte for en stund siden at vi ikke skal holde på med andre sånn som vi holder på med hverandre. Vi har ikke definert at vi er sammen. Er det utroskap hvis jeg har sex med en annen da?

 

Anonymous poster hash: 6557f...8f0

 

 

Ja, dere har jo allerede snakket om det og blitt enige om å ikke holde på med andre.

 

This. 

 

Pardon my french, men hva faen? Det virker som du vet at det ville vært galt, men tenker at "hvis folk sier neida, go ahead, så klart jeg kan hoppe til køys med en annen". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Muligens er hun interessert i å avklare den språklige definisjonen, men da burde det strengt tatt vært postet i en språkdebatt.

Helt i begynnelsen av et forhold kan man være i en situasjon der man er sammen, men likevel ikke er sammen..!

Og det er vel dette hun lurer på.

 

Enkelte vil nok argumentere for at ordet "utroskap" ikke kan brukes før man har avtalt å være kjærester, men hva skal man da bruke, ...svik?

Et stort svik vil det uansett være og man vil ødelegge det begynnende forholdet.

Ordene utroskap og svik brukes dessuten ofte sammen.

Fyren i dette tilfellet ønsker iallfall å sikre seg at hun ikke flørter med andre. Og det sier jo veldig mye.

Lenke til kommentar

Som fleire seier her, så må du legge fram premissa for den stakkaren som håpar de er eksklusive. Dårleg gjort å kneise rundt om han føler at de er i ferd med å bli saman. Dessutan høyrast det å ha sex, gå på dates etc. ut som at de er nokså nære å vere kjærestar. Forhold er meir enn relationship status på facebook, liksom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...