Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: Det er mange forbedringer i Fallout 4, men også noen små uheldige bieffekter


Anbefalte innlegg

Bra open world følelse. Hoved storyen kommer jeg nok ikke til å engasjere meg så veldig i.

 

Har hatt null problemer med pc versjonen 5 timer i strekk.

 

Det er mere Fallout 3 preg enn Fallout NV. Ikke helt bra i mine øyne, men noen setter vel pris på det.

 

Men den jævla UI'en... hvor vanskelig kan det være å lage en ui som er litt mere optimalisert for PC.

 

7/10

 

7/10 for de 5 timene eller totalt? Ville jo gitt et spill som har flere hundre timer i seg en del flere timer før man eventuelt satt en karakter. Du har jo ikke en gang fullført hovedhistorien. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

7/10 for de 5 timene eller totalt? Ville jo gitt et spill som har flere hundre timer i seg en del flere timer før man eventuelt satt en karakter. Du har jo ikke en gang fullført hovedhistorien. :)

Trekker mye for UI'en. Noe så tungvindt og uhåndterlig har jeg ikke sett siden Fallout 3. Tab, Esc og Enter brukes om hverandre, ofte feil klikking.

 

Noen av dialog valgene man får virker malplassert eller noe min karakter ikke har noen forutsetning for å vite noe om.

 

Lik bør lootes raskt, ellers er det stor sjanse for at de forsvinner. Mista looten til en boss raider slik. Om det er en glitch eller en limit på antall lik i et området vet jeg ikke.

 

Mr handy... En rakett drevet robot ( ikke ha vegg til vegg teppe, hvis du skaffer deg en slik en ) som har fungert i 200 år. Fallouts Jar Jar Bings.

 

Karakteren min har en stemme. Bedre enn voice actinga til DA:I . Men jeg hadde klart meg godt uten.

 

Samme lockpicking og hacking som tidligere spill.

 

Men jeg ser fram til å utforske verdenen dem har laget

Lenke til kommentar

 

Bra open world følelse. Hoved storyen kommer jeg nok ikke til å engasjere meg så veldig i.

 

Har hatt null problemer med pc versjonen 5 timer i strekk.

 

Det er mere Fallout 3 preg enn Fallout NV. Ikke helt bra i mine øyne, men noen setter vel pris på det.

 

Men den jævla UI'en... hvor vanskelig kan det være å lage en ui som er litt mere optimalisert for PC.

 

7/10

7/10 for de 5 timene eller totalt? Ville jo gitt et spill som har flere hundre timer i seg en del flere timer før man eventuelt satt en karakter. Du har jo ikke en gang fullført hovedhistorien. :)

 

 

Det er bethesda, hovedhistorien ville vært bedre skrevet av barnehagebarn :p 

Lenke til kommentar

 

7/10 for de 5 timene eller totalt? Ville jo gitt et spill som har flere hundre timer i seg en del flere timer før man eventuelt satt en karakter. Du har jo ikke en gang fullført hovedhistorien. :)

 

 

Det er bethesda, hovedhistorien ville vært bedre skrevet av barnehagebarn :p

 

 

Hvordan våger du!   ;)

 

Over til noe annet; TES6, Todd Howard med venner, lets get to it!!

Lenke til kommentar

 

 

7/10 for de 5 timene eller totalt? Ville jo gitt et spill som har flere hundre timer i seg en del flere timer før man eventuelt satt en karakter. Du har jo ikke en gang fullført hovedhistorien. :)

 

 

Det er bethesda, hovedhistorien ville vært bedre skrevet av barnehagebarn :p

 

 

Hvordan våger du!   ;)

 

Over til noe annet; TES6, Todd Howard med venner, lets get to it!!

 

 

^^ sier du imot? :p fallout 3 handlet om å rense vann. noe av det enkleste du kan gjøre irl :p completely retarded :p

Lenke til kommentar

 

 

 

7/10 for de 5 timene eller totalt? Ville jo gitt et spill som har flere hundre timer i seg en del flere timer før man eventuelt satt en karakter. Du har jo ikke en gang fullført hovedhistorien. :)

 

 

Det er bethesda, hovedhistorien ville vært bedre skrevet av barnehagebarn :p

 

 

Hvordan våger du!   ;)

 

Over til noe annet; TES6, Todd Howard med venner, lets get to it!!

 

 

^^ sier du imot? :p fallout 3 handlet om å rense vann. noe av det enkleste du kan gjøre irl 

 

 

Fallout4 er første Fallout jeg prøver. Jeg reagerte  "på vegne av" TES. :) Helt greie historier der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...