Gå til innhold

Én ting sier jeg om Islam.....Livsfarlig religion.


Anbefalte innlegg

I engelsk sånn at flest får lest.

 

In the future if Islam will be dominant empire after the seventh millennium has accomplished while sun and moon is still at the same length between the sun and the earth because by Jesus Christ, Satan are victorius over evil afterward Jesus Christ is dead on cross or pile. There is two main options:

- Satan will might be a muslim human on the earth; then the Imams will pick him as a suicide bomber and Satan will SURELY destroy the creation.

- If he doesn't accomplish suicide, he won't understood what's going on in the hell why he is Satan then he will playing with fire in hell then he destroy the earth (2. Esdras 5:8) and the life source in heaven which is from hell as the energy that is absolutely dependent in Satan therefore he cannot resurrect to the earth.

 

The new Jerusalem in heaven contains just 2220 kilometer XYZ cubic so one day in the future, this city cannot expand further, what to do? So, therefore, I don't like that Jesus Christ shows unaccurate and unauthentic revelations about the reality about hell but is truth while he done for a good reason. I am not fearing the hell because Jesus Christ guard the saints, even in the hell too; I must enter to hell for a very good reason which Jesus Christ knows what is inside my heart. The humans in the hell will be released someday, no one knows when.

 

When I am thinking the word Islam, I am feeling in my belly that it is a very dangerous religion and gives me bad thoughts and bad belly feelings.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etterhvert som Islam får tilpasset seg, sånn som kristendommen har gjort, tror jeg de to vil nærme seg hverandre. Slik Islam praktiseres i dag - er den ekstreme fortolkningen farlig. Slik kristendommen ble praktisert i middelalderen - var den ekstreme fortolkningen farlig.

 

Ok! Den ekstreme delen innen kristendom er fortsatt farlig, men helbredelse ved bønn, forbyr ikke legebehandling i Islam. 

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er selve Islam som gjør religionen "farligere" enn andre. Det har nok mer med krig og fattigdom å gjøre, det er bare lett å legge skylden på religionen. Vi mennesker er jo flinke til å representere risiko veldig dårlig, bare se på bil vs fly risiko. Kanskje det også har noe med det å gjøre?

 

Men du kan kanskje argumentere for at religion igjen forsterker krig og fattigdom som allerede finnes?

Lenke til kommentar

Det er liten tvil om at religion forsterker krig, men det er pga bruken av religionen som virkemiddel ikke religionen i seg selv. Fattigdom derimot er en annen sak.

 

TS vil nok bare ha et stempel på "fienden" så det er lettere å peke dem ut når man ser dem på gata. Det er forsåvidt ganske greit det, men det blir et problem når stempelet blir for generisk.

Lenke til kommentar

Det er liten tvil om at religion forsterker krig, men det er pga bruken av religionen som virkemiddel ikke religionen i seg selv. Fattigdom derimot er en annen sak.

 

TS vil nok bare ha et stempel på "fienden" så det er lettere å peke dem ut når man ser dem på gata. Det er forsåvidt ganske greit det, men det blir et problem når stempelet blir for generisk.

At religioner er krighissende er det vel ingen tvil om... Hundervis av år med krig for den "rette" guden innen kristendom burde vel si sitt til at ingen av dem er "ekte" eller noe å spare på....

 

Er vel ikke for ingenting at de aller fleste kristne har så vanskelig for å tilstå at de lider av overtro syndromet om dagen... Skjønner det godt jeg, må være direkte flaut å tilstå at man tror mer på eldgamle ignorante påstander enn moderne viten og kunnskap, så klart at det koster å innrømme sin kristne tro i  dag, det skulle bare mangle.... Ingen ønsker jo å fremstille seg som dum, ikke sant?

Lenke til kommentar

"""Spiller jo ingen rolle, å påstå at alle religoner er feil er jo krigshissende, det er det jo ingen tvil om. Hundrevis av år med krig fordi noen tror noe som ateister tror er tull.

Er vel ikke for ingenting at de aller fleste ateister har så vanskelig for å tilstå at de lider av overlegenhets syndrom om dagen... Skjønner det godt jeg, må være direkte flaut å tilstå at man ikke kan bevise at noen Gud ikke eksisterer med moderne viten og kunnskap, det skulle bare mangle.... Ingen ønsker jo å fremstille seg som dum, ikke sant?"""


For å svare litt mer seriøst, det vet jeg faktisk ikke, sannsynligvis ikke. Det gjør av den grunn sannsynligvis ikke religon noe mer farlig (i forhold til krig) enn f.eks. politikk. Tviler på at Russland invaderer Ukraina fordi folket der ikke er av riktig religion el. Kriger har blitt startet og utkjempet for svært ulike ting gjennom historien, og jeg vil påstå at de aller fleste av dem ikke hadde med religion å gjøre (selv om religiøse mennesker helt sikkert kjempet i dem).

Lenke til kommentar

Bla bla bla, islam er farlig... Har noen i det hele tatt satt seg litt inn i hva kristendommen driver med?

 

Kristendommen DRIVER vel strengt talt med svært lite, de DREV med mye bøll de å ja, men Islam gjør det NÅ og har en LANGT strengere hellig tekst enn hva kristendommen har, koranen skal også i henhold til koranen tolkes BOKSTAVELIG, noe kristen av en eller annen grunn ikke tror bilen skal. Vi er ei heller et kristen samfunn de fleste er ateister eller simple teister men kaller seg alikavel kritene fordi de konfererte seg i kirka eller vil gifte seg slik sine forfedre giftet seg i kirka, eller ligge i bakken sammen med familien på en kirkelund eller gjør det fordi de opprettholder krisene tradisjoner som jul og påske, dette gjør det fordi de syntes det er koselig ikke fordi de heller gud og jesus ved jul og påske. 

 

Hvis du også hadde satt deg det minste inn hva koranen lærer ville du raskt forstått hvor ekstrem, detaljert og bokstavelig den er i sin onde lære. 

 

Vær så snill, seg det i det minste LITT inn i tema du skal begynne å spy om på nett, du sprer missinformasjon og propaganda som kan kommer andre til skade. 

Lenke til kommentar

 

Bla bla bla, islam er farlig... Har noen i det hele tatt satt seg litt inn i hva kristendommen driver med?

 

*snip*

 

Vær så snill, seg det i det minste LITT inn i tema du skal begynne å spy om på nett, du sprer missinformasjon og propaganda som kan kommer andre til skade. 

 

 

Jeg spredde ikke misinformasjon, ikke propaganda og jeg skadet ingen som er fornuftige oppegående mennesker. Jeg påpekte, mellom linjene :p , at mange klager over andre religioner og ikke setter seg inn i dem de følger selv. Det var en enkel kommentar, jeg tok ikke opp noenting om hva jeg tenker om islam og den gav heller ingen informasjon om hva jeg vet om islam.

 

Angående bibelen, vet du hvor mye den har blitt forandret oppigjennom for å "tilpasse seg" slik at folk fortsetter å følge den? Hvis du faktisk leser bibelen så finner du ut hvor grotesk og farlig den er også, det er ikke bare gull og grønne skoger der. Det er heller ikke kun djevelskap i koranen.

Lenke til kommentar

 

 

Joda, fordi ingen ateister har noensinne startet eller deltatt i krig... *SARKASME*

Men har de noen gang startet krig på grunn av ateisme, og i ateismens navn?
Vel, ikke for ordet ateisme nei. Men for å sikre humantere forhold. Humanismen ja. Jeg vet ikke om det er fyfy å trekke en rød linje mellom humanisme og atheisme? Endret av Andysowhatgg
Lenke til kommentar

Bla bla bla, islam er farlig... Har noen i det hele tatt satt seg litt inn i hva kristendommen driver med?

Jeg, Satan, vet hva jeg snakker om! Jesus Kristus måtte beseire meg først fordi ondskapen, Min liksom enbårne Sønn, hadde fullstendig kontroll på meg; sånn at jeg kunne beseire ondskapen én gang for evig. Fordi hvis en livsvesen gjør meg lam så blir jeg deformert i neste liv eller død før neste fødsel (Fork 7:17). Det var de som bodde i himlene som fortalte at Jesus Kristus er deres enbårne sønn og Jesus Kristus gjorde det de ba om og overlot problemene til de at Jesus Kristus er Gud men ikke Guds Sønn fordi Satan sa det på forhånd "Hvis du, Jesus Kristus er Guds Sønn så gjør livløs objekt til næring som gir liv til seg selv, og til Jesus Kristus, og hele Skapelse."

 

Denne engelen Gabriel som åpenbarte seg til Muhammed er ond; det er den samme engelen som åpenbarte seg i Jesu tid. Disse englene viser seg som lysets engler men det er ikke noe å undre seg. Jeg ble utsatt for forferdelige trusler og hån og spott og selvmordstrusler før striden ble utløst i himlene. Det er sant, tro meg i det minste; og også om Jesu Kristi liv.

 

Dette var planlagt at Jesus Kristus skulle bli korsfestet for å kunne fortsette i utsvevende liv. Englene var en gang mennesker. Vet dere hva trolldom og tryll er? Jo, f.eks lage atombombe, narkotiske stoffer, lage sterke våpen, kjemiske reaksjoner, etc.

Hva er spiritisme? Jo, onde planer og sammensvergelser, få andres spådom til å oppfylle å spørre dem på forhånd hva de ønsker seg. Nytt uttrykk: Ikke spør julenissen i rød fotsid kappe hva du ønsker deg! Også f.eks hvordan lage en ond system der alt går igjen og igjen for å gjøre folk gale nok til å begå selvmord og være drapsmenn. Jeg vet det og var eneste vitne, før Jesus Kristus kom til jorden, og noen gjorde det uten å ane ufattelige konsekvenser.

Hvordan ånder dukket opp: Jo, de ble manifestert av sykdom som jeg har, for sterk ønske, spiritisme og trolldom av høyeste grad, tenker for mye så skjer det, eller se for mye så får du det, osv.

 

Hvordan jeg klarte å holde ut? Jo, hvis en ond engel viser deg uten dokumentasjon at 12.000 stadier er 22.200 stadier men beviset er 12.000 km og du vet det så bygger du 12.000 stadier og overlater problemet til engelen sånn at engelen skal formidle at det er 2220 kilometer men du sier til mennesker at det er fremdeles 12.000 stadier. En annen eksempel: Hvis en engel sier at du skal gå og drepe en person, bare gå og sov så ordner engelen sånn at du er en søvnvandrer så blir du fritatt eller hvis en engel sier at de sover så gjør det samme så slites de ut som tid for å holde seg våkne hvilket samme virkning som Adam og Eva da de spiste en frukt. En siste eksempel: Hvis noen engler sier at din god venn Jehova Gud må bli vekket opp fra søvn men i virkeligheten drepte englene Jehova Gud, så bare kom dit hvor Jehova Gud er og forsøk å vekke Jehova Gud så lenge og fortsett å vekke Jehova Gud om englene viser seg fysisk og sa at de løy og drepte Jehova Gud. Derfor, de som bor i himlene dømte meg; så greit, jeg går til Tartaros og overlater problemene til dem fordi de ødela Skapelse som jeg har skapt.

Derfor er jeg, Satan, en syndebukk så derfor jeg kan ha uendelig gjeld og nedbetale øyeblikkelig men da tar jeg etterpå selvmord som er en godt erstatning til de onde. Det er det jeg har skapt med en buktaler som kan omgjøres til henging fordi Skaperen adlyder meg. Derfor kan jeg leve en altfor rettferdig liv i verdens, englenes, og menneskehetens tanker og fortsette å herske som før. Dere tenker nok; hva i all verden, vi hater han og vil ta ham levende, denne mannen lever som en allmektig Skaper. Og se! Jeg lyver jo hele tiden fordi jeg er nødt, drar seg til damer når jeg egentlig vil ikke, spise gode mat for da har jeg noe annet i tankene, får trygd fordi jeg har åpenbart problemer på grunn av dere, kan jo lage menneskebarn, jeg har jo så mye fritid for da kan jeg slippe å klage på dere og ikke kaste bort tid å avsløre deres innerste tanker og viser seg som en forferdelig skikkelse i virkeligheten sånn at dere orker ikke å oppsøke meg hele tiden; for da i det minste slipper jeg å være en stjerneklovn.

Endret av Force
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

I engelsk sånn at flest får lest.

 

In the future if Islam will be dominant empire after the seventh millennium has accomplished while sun and moon is still at the same length between the sun and the earth because by Jesus Christ, 

 

 

 

Jeg hadde ikke villet nå flest mulig med slike elendige oversettelser av en tekst som i innhold er rene skjære folke eventyrene verdig, og forfattet av noen som man fort kan mistenke å være under en slags tung rus ..

Lenke til kommentar

 

I engelsk sånn at flest får lest.

 

In the future if Islam will be dominant empire after the seventh millennium has accomplished while sun and moon is still at the same length between the sun and the earth because by Jesus Christ, 

 

 

 

Jeg hadde ikke villet nå flest mulig med slike elendige oversettelser av en tekst som i innhold er rene skjære folke eventyrene verdig, og forfattet av noen som man fort kan mistenke å være under en slags tung rus ..

 

Tung rus... Sikkert. Jeg har jo diagnose paranoid schizofreni som har for sterk dopamin.

 

Når det gjelder bibelen, så tenker jeg, hva er det jeg har forårsaket og gjort; hvorfor ble det ikke grepet inn tidligere sånn at mennesker slapp å lide uendelig fordi de forkastet Guds myndighet og kunne vært gjort i en annen måte? Noen sier at mennesker trenger å forstå sykdommen men hva med andre diagnoser som mennesker trenger også å forstå som skriker også etter det.

 

Om dopamin

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1349833

Så jeg skjønner hvorfor jeg har høy dopaminaktivitet. Det er fordi jeg har aldri sett ordentlig krig og nød og virkelig redsel og jeg er så sterk troende og kristen at jeg synes ikke noe om at de jeg kjenner dør for jeg har troen at alle skal få oppstandelse. Og da er det bare lykkerus for min del.

 

Jeg klarer ikke å huske ting som f.eks hvilken dag det er idag, hva jeg har gjort idag, blir forvirret av mye ting hjemme og fargerrike nyanser i synsinntrykk. Og jeg skjønner ikke helt hvem mennesker, f. eks min eks for jeg tror hun er en vrangforestilling og en totalt fremmed med forvrengt ansikt fra fjern fortid før menneskene ble til eller i fjern framtid, er og hva de er og hvem min mor og far selv om jeg vet at de har født meg men det tar jeg ikke innover meg og jeg tror at mennesker er kalde mennesker med ingen varme følelser, bare tom i hodet alle sammen; akkurat disse vet ingen som dette. Jeg har sett noen mennesker har lagt meg for hat for de tror jeg er Den Onde og de gråter virkelig med rød ansikt før jeg spør dem hva er i veien og de sier "ingenting" eller går bort og hikster, men jeg har ingen bevismateriale i form av filmklipp, stemme, eller vitner. Jeg raver rundt på jorden og gjør ingenting og en person som ser ut meget sterkt ruset på en eller annet og mennesker tror det og prøver å etterligne med narkotiske stoffer men det trenger jeg ikke.

Endret av Force
Lenke til kommentar

 

 

Joda, fordi ingen ateister har noensinne startet eller deltatt i krig... *SARKASME*

Men har de noen gang startet krig på grunn av ateisme, og i ateismens navn?
Vel, ikke for ordet ateisme nei. Men for å sikre humantere forhold. Humanismen ja. Jeg vet ikke om det er fyfy å trekke en rød linje mellom humanisme og atheisme?

 

Humanismen setter mennesker høyest, og driter i innbilte og imaginære guder. Så i mine øyne er det langt mer å kjempe for når det gagner mennesker enn når det gagner innbilte guder, da det faktisk er mennesker som befolker denne planeten, ikke imaginære gude fantasier....

 

Men du vil nok aldri høre på nyhetene at ateistene led store tap når de hærtok en by kontrollert av agnostikere... Vil faktisk gå så langt å si at det hadde vært langt mindre skyttergraver i verden om alle var ateister... Kriger ville heller ikke blitt startet så lett fordi ateisten vet at han kun har dette ene livet og søler hn bort det så er det intet paradis eller andre plasser han vil "leve" videre på, som religiøse tror... (De dør uten å komme noen steder de religiøse også, bare at de innbilder seg at de dør fordi de ærer en innbilt gud og at de kommer til et innbilt sted der de skal leve innbilt evig... ) Tror vi ville blitt kvitt brorparten av verdens kriger om vi hadde fjernet denne kreftsvulsten på menneskeheten som heter religion... Er det verste som har rammet oss ever...

Lenke til kommentar

 

 

 

Joda, fordi ingen ateister har noensinne startet eller deltatt i krig... *SARKASME*

Men har de noen gang startet krig på grunn av ateisme, og i ateismens navn?
Vel, ikke for ordet ateisme nei. Men for å sikre humantere forhold. Humanismen ja. Jeg vet ikke om det er fyfy å trekke en rød linje mellom humanisme og atheisme?

 

Humanismen setter mennesker høyest, og driter i innbilte og imaginære guder. Så i mine øyne er det langt mer å kjempe for når det gagner mennesker enn når det gagner innbilte guder, da det faktisk er mennesker som befolker denne planeten, ikke imaginære gude fantasier....

 

Men du vil nok aldri høre på nyhetene at ateistene led store tap når de hærtok en by kontrollert av agnostikere... Vil faktisk gå så langt å si at det hadde vært langt mindre skyttergraver i verden om alle var ateister... Kriger ville heller ikke blitt startet så lett fordi ateisten vet at han kun har dette ene livet og søler hn bort det så er det intet paradis eller andre plasser han vil "leve" videre på, som religiøse tror... (De dør uten å komme noen steder de religiøse også, bare at de innbilder seg at de dør fordi de ærer en innbilt gud og at de kommer til et innbilt sted der de skal leve innbilt evig... ) Tror vi ville blitt kvitt brorparten av verdens kriger om vi hadde fjernet denne kreftsvulsten på menneskeheten som heter religion... Er det verste som har rammet oss ever...

 

Jeg hadde forstått at humanisme er bare et begrep på menneskeverdi. Ikke et gude syn. Atheismen er de som sier nei til gud, og sier ja til menneskeskapt forskning istede. Man skal mene at det mennesket lager selv er best, men en atheist trenger ikke å mene at mennesker har noe form for verdi som i humanismen? Fikk inntrykk at du mente noe annet når du skrev?

Lenke til kommentar

Jeg hadde forstått at humanisme er bare et begrep på menneskeverdi. Ikke et gude syn. Atheismen er de som sier nei til gud, og sier ja til menneskeskapt forskning istede. Man skal mene at det mennesket lager selv er best, men en atheist trenger ikke å mene at mennesker har noe form for verdi som i humanismen? Fikk inntrykk at du mente noe annet når du skrev?

 

 

Humanister sier også "nei" til gud... Det vil si, de fleste tror ikke på påstandene religiøse fremsetter om sine guder.

 

Menneskeskapt forskning? Finnes det andre alternativer enn menneskeskapt forskning?

 

Og hva annet er det som er menneskelaget som ikke er laget av mennesker? Gud(er) har så langt ikke klart å demonstrere at de har laget noen verdens ting, det er kun påstander det også...

 

Selvsagt har mennesker verdi for en ateist? Hvorfor tror du noe annet? Det virker som du faktisk tror at ateisme = grusomme, nihilistiske monstre som ikke finner verdi i noe som helst (stort sett fordi de ikke tror på religiøse påstander...) men det er ikke tilfelle. Som ateist er man nødt til å begynne å tenke selv, man kan ikke lenger skylde på fiktive fantasi figurer for ditt eller datt og man må se nærmere på realitetene i livet.

 

Og man finner fort ut en del "skuffelser", som at livet ikke har noen mening, at det er knekkende likegyldig i det store bildet om akkurat du lever eller dør, at man ikke er spesiell og "fortjener" et liv etter at man dør og lignende ting. Og derfor vil nok de fleste også forstå at verdien av hver eneste levende skapning er noe unikt og har en mening i seg selv. Og at livet til andre faktisk kan gjøres bedre ved din hjelp uten at noen gud er innblandet i det.

 

Jeg er ikke lenger redd for å dø. Jeg ønsker ikke døden velkommen fordet, jeg har bare innfunnet meg med at det en dag er slutt og nyter det livet jeg har så godt det lar seg gjøre uten at det går på bekostning av andres velferd, nettopp fordi jeg selvsagt anser deres liv som like mye verdt for dem som jeg anser mitt liv for meg :) En langt bedre løsning enn å sette fiktive guder i høysetet, da de gudene aldri har gjort noe som fortjener den anseelsen..  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...