Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Julegave til kjæresten


Anbefalte innlegg

Hallo! Har nå et problem... Er sykt vanskelig å finne en julegave som jeg blir fornøyd med å gi til henne. Hun er 18 år, og er glad i dyrere merke både i sminke, klær og alt annet. Vi har bestemt oss for en grense på 1000kr, men det har ingenting å si om d skulle bli mere. Det jeg trenger hjelp med er å finne en personlig julegave. Noen som har noen tips til hva jeg kan kjøpe?

 

Hun vil helst ikke at jeg kjøper sminke eller smykke. Vurderte å kjøpe en ring med initialene våres eller noe sånt, men har ingen aning Va slags størrelse hun bruker. Har heller ikke lyst å spørre fordi det vil være så åpenbart

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en gave som skal pakkes forran foreldrene hennes... så nei, en dildo blir ikke å skje. Angående det med pris så var 1000kr bare et basispunkt, og mest for at hun ikke skulle kjøpe en gave til 4000, noe hun e truet til å gjøre. Forholdet har jo bare vært i 2mnd, og da vil jeg ikke at hun skal bruke 4000 på en gave

Lenke til kommentar

Dette er en gave som skal pakkes forran foreldrene hennes... så nei, en dildo blir ikke å skje. Angående det med pris så var 1000kr bare et basispunkt, og mest for at hun ikke skulle kjøpe en gave til 4000, noe hun e truet til å gjøre. Forholdet har jo bare vært i 2mnd, og da vil jeg ikke at hun skal bruke 4000 på en gave

 

Sant, det kan hende foreldrene, spesiellt mora, blir misunnelig. Du kan jo bare kjøpe to matchende dildoer og eventuellt en fleshlight til faren hennes så han ikke blir helt utafor.

 

En ring er en veldig god idè, det viser at du er seriøs og at du er villig til å satse. Viktig å kjøpe en som er relativt dyr hvis ikke så blir poenget vekk, sender et bedre budskap til foreldrene også. Jo dyrere jo bedre!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Finn ut hva hun liker og hva hun trenger, uten å direkte spørre om det. Vanskelig ja, men da får du en personlig gave som hun faktisk har brukt for.

 

Hva er vitsen med å gi en gave man legger i skuffen og glemmer?

 

Hvis du skulle gitt vibrator, er det ikke verre enn å gi henne denne på privaten også kjøper du en gave ved siden av.

Lenke til kommentar

I don't Always but julegaver. But when i do, I buy something really special.

 

Jeg liker å kjøpe personlige gaver, noe man trenger eller noe en vet du får ordentlig respons for. Mormor har feks had veldig vond rygg de siste åra, og hun bor et sted med mye snø. Hun hadde problemer med at hun fyrste og at klærne hun hadde var tungvindte å ta på seg. Så hun fikk en kjeledress med gode glidelåser, slik at hun slepper å orme seg ut og inn av klærne. Nå går hun til og med tur på vinteren bare pga dressen.

 

Kjæresten min fikk en invitasjon til resturant der vi hadde vår første date, der jeg også gav henne noe som er veldig personlig ^^

 

Ellers Idk det er mye du kan finne på ^^ men det er ikke alt som blir personlig i guess. Men slapp av så vil du se klart :D (Word of wisdom og the day)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...