Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Whispbar - Vaske i bilvask på Statoil?


sigma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

hvorfor vasker du ikke den for hånd?  Late folk as 

 

Har det slått deg at folk kanskje ikke har tid? 

 

 

Er du i fengsel eller ? 

 

 

nei? Men jeg er opptatt med andre ting i hverdagen... Derfor bruker jeg ofte maskinvask, selv om det hender jeg tar den i selvvasken om jeg har god tid den dagen :)  Ser ikke problemet med det. 

Lenke til kommentar

Å vaske bilen for hånd tar da ikke nevneferdig lenger tid enn en maskinvask.

 

En kjapp håndvask tar jeg på ca 12 minutter på den lokale Shell-stasjonen..

 

Med hvit bil må en bruke MYE tid på håndvask om det skal være reint nok, det er iallefall min erfaring :) Mens en god maskinvask gjør den akseptabelt ren på en 10-15 min :)

Lenke til kommentar

Med hvit bil må en bruke MYE tid på håndvask om det skal være reint nok, det er iallefall min erfaring :) Mens en god maskinvask gjør den akseptabelt ren på en 10-15 min :)

Hvit bil, som alle andre biler, er enkle å holde rene om du gjør nødvendig forarbeid som polering og sette den inn med en god voks.

 

Har en bil hvor smuss og skitt blir like synlig som på hvit bil uten at jeg bruker stort mer en 5-10 minutter på en enkel avskylling for å få bilen 'ren'. Skal jeg derimot ha den skikkelig ren bruker jeg lengre tid, men i min bok gjør heller ikke en maskin god nok jobb for et bra resultat. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Med hvit bil må en bruke MYE tid på håndvask om det skal være reint nok, det er iallefall min erfaring :) Mens en god maskinvask gjør den akseptabelt ren på en 10-15 min :)

Hvit bil, som alle andre biler, er enkle å holde rene om du gjør nødvendig forarbeid som polering og sette den inn med en god voks.

 

Har en bil hvor smuss og skitt blir like synlig som på hvit bil uten at jeg bruker stort mer en 5-10 minutter på en enkel avskylling for å få bilen 'ren'. Skal jeg derimot ha den skikkelig ren bruker jeg lengre tid, men i min bok gjør heller ikke en maskin god nok jobb for et bra resultat. :)

 

 

jeg har iallefall ikke tid til å sette bil med voks og slikt. har fått andre til å gjort det ved noen anledninger, synes fortsatt jeg trenger maskin for å få den skikkelig ren på 10-15 min:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...