Arodem Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Jobbutlysning viser at selskapet ikke har lagt klassikerne på hylla.Blizzard gjenoppretter WarCraft III, Diablo II og StarCraft
Gunman1986 Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Hmm prøvde meg på en WC3 campaign playthrough på det vanskeligste for 3 måneder siden, måtte bare gi opp etter et par dager. Starcraft2 Heart of the Swarm på brutal ble jeg ferdig med på 3 dager. Spill var vanskeligere før. Håper de fikser det eller gir de gamle spillene til GOG
cannibalguppy Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Hmm prøvde meg på en WC3 campaign playthrough på det vanskeligste for 3 måneder siden, måtte bare gi opp etter et par dager. Starcraft2 Heart of the Swarm på brutal ble jeg ferdig med på 3 dager. Spill var vanskeligere før. Håper de fikser det eller gir de gamle spillene til GOG Du syns faktisk at Frozen throne var vanskeligere enn heart of the swarm på brutal? how????? Jeg har runnet begge og frozen throne er easy da (men jeg har 2-3000 timer i det da )
Slovpeis Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Hmm prøvde meg på en WC3 campaign playthrough på det vanskeligste for 3 måneder siden, måtte bare gi opp etter et par dager. Starcraft2 Heart of the Swarm på brutal ble jeg ferdig med på 3 dager. Spill var vanskeligere før. Håper de fikser det eller gir de gamle spillene til GOG Du syns faktisk at Frozen throne var vanskeligere enn heart of the swarm på brutal? how????? Jeg har runnet begge og frozen throne er easy da (men jeg har 2-3000 timer i det da ) playstilen på de to spillene er veldig forskjellig trass begge er RTS og laget av Blizzy. Jeg er enig at SC2 er mer chill en WC3, men mest fordi i sc2 er det letter å sverme motstander med units, men i WC3 har du mindre hærer samt micro og spellcasting betyr enda mer. Ikke minst upkeep som rewarder wc3 spilleren i å en middels stor hær han fyller på jevnt. Anyhoot - WC4 hype (håper de satser mer på SP enn MP), og WideScreen til D2 og WC3 Hype! FYI (widescreenen i WC3 som den er nå er bare en strukket 5:4 oppløsning som forteller pcen at den er "1080p") /hardcore nerd rant
Slovpeis Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Forresten @Audun - blir ikke "Vedlikeholder" et mer passende ord i tittel da, føler dette blir like misvisende som en "Valve slipper nytt half life" tittel som egentlig handler om source engine 2.5 feks. just my two cents
cannibalguppy Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Hmm prøvde meg på en WC3 campaign playthrough på det vanskeligste for 3 måneder siden, måtte bare gi opp etter et par dager. Starcraft2 Heart of the Swarm på brutal ble jeg ferdig med på 3 dager. Spill var vanskeligere før. Håper de fikser det eller gir de gamle spillene til GOG Du syns faktisk at Frozen throne var vanskeligere enn heart of the swarm på brutal? how????? Jeg har runnet begge og frozen throne er easy da (men jeg har 2-3000 timer i det da ) playstilen på de to spillene er veldig forskjellig trass begge er RTS og laget av Blizzy. Jeg er enig at SC2 er mer chill en WC3, men mest fordi i sc2 er det letter å sverme motstander med units, men i WC3 har du mindre hærer samt micro og spellcasting betyr enda mer. Ikke minst upkeep som rewarder wc3 spilleren i å en middels stor hær han fyller på jevnt. Anyhoot - WC4 hype (håper de satser mer på SP enn MP), og WideScreen til D2 og WC3 Hype! FYI (widescreenen i WC3 som den er nå er bare en strukket 5:4 oppløsning som forteller pcen at den er "1080p") /hardcore nerd rant Du kan glemme å sverme motstanderen på brutal. Massivt med micro ass. Mindre spells per enhet men når du som zerg har 200+ enheter og halvparten er casters du må treffe med høy presisjon og alt går i høyere fart. Jeg syns wc3 er easymode i forhold. har liksom så god tid til å fikse micro
Arodem Skrevet 5. november 2015 Forfatter Skrevet 5. november 2015 Forresten @Audun - blir ikke "Vedlikeholder" et mer passende ord i tittel da, føler dette blir like misvisende som en "Valve slipper nytt half life" tittel som egentlig handler om source engine 2.5 feks. just my two cents Skjønner poenget ditt. Blizzard bruker selv ordet «restore» i stedet for «maintain» eller «do mainteance», derav gjenoppretter som den nærmeste gode oversettelsen. I tillegg til at de selv i stillingen viser til at de ansatte skal jobbe med nye funksjoner i spillene også, virker det som om de gjør mer enn å bare holde det vedlike.
Ahielia Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Det originale Starcraft finnes i SC2 via en fanmod, Mass Recall. De har gjort en veldig god jobb med den. Det eneste jeg savner med WC3 (bortsett fra oppdatert grafikk) er muligheten for å velge mer enn 12(?) units samtidig.
Skosåle Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Får nesten frysninger bare jeg ser WC3 sin cover art. Så mange gode minner!
Oly Skrevet 5. november 2015 Skrevet 5. november 2015 Hadde vært helt sjef om Blizzard faktisk piffet opp grafikken på Diablo 2, slik at det kan kjøres i 1080p uten at alt blir smått som maur på skjermen. Noe lignende grafikkmessig det som ble gjort i Heroes of Might and Magic 3 HD. Kanskje har Blizzard til og med tatt vare på alle rå-filene til player/monster modeller til Diablo 2 i 3d, som videre ble gjort om til sprites? Antar at alle characters og monstre begynte som 3d modeller, eller er jeg helt på bærtur her? 1
oleoleole Skrevet 6. november 2015 Skrevet 6. november 2015 Hæ? Så de prioriterer gamle spill i stedet for å få på plass en linuxklient av battle.net samt sine spill? De støtter allerede OpenGL, så det er jo ikke akkurat -jævlig- mye som bør gjøres heller.
Gunman1986 Skrevet 6. november 2015 Skrevet 6. november 2015 Hmm prøvde meg på en WC3 campaign playthrough på det vanskeligste for 3 måneder siden, måtte bare gi opp etter et par dager. Starcraft2 Heart of the Swarm på brutal ble jeg ferdig med på 3 dager. Spill var vanskeligere før. Håper de fikser det eller gir de gamle spillene til GOG Du syns faktisk at Frozen throne var vanskeligere enn heart of the swarm på brutal? how????? Jeg har runnet begge og frozen throne er easy da (men jeg har 2-3000 timer i det da ) playstilen på de to spillene er veldig forskjellig trass begge er RTS og laget av Blizzy. Jeg er enig at SC2 er mer chill en WC3, men mest fordi i sc2 er det letter å sverme motstander med units, men i WC3 har du mindre hærer samt micro og spellcasting betyr enda mer. Ikke minst upkeep som rewarder wc3 spilleren i å en middels stor hær han fyller på jevnt. Anyhoot - WC4 hype (håper de satser mer på SP enn MP), og WideScreen til D2 og WC3 Hype! FYI (widescreenen i WC3 som den er nå er bare en strukket 5:4 oppløsning som forteller pcen at den er "1080p") /hardcore nerd rant Du kan glemme å sverme motstanderen på brutal. Massivt med micro ass. Mindre spells per enhet men når du som zerg har 200+ enheter og halvparten er casters du må treffe med høy presisjon og alt går i høyere fart. Jeg syns wc3 er easymode i forhold. har liksom så god tid til å fikse micro Jeg gjorde aldri mer enn attack move på brutal og det fungerte bra. Eneste jeg Micro'et var kerrigan. Måtte jo gjøre noen missions flere ganger før jeg klarte det men til sammenligning med warcraft 3 Reign of Chaos var det lettere syntes iallefall jeg. Frozen throne har jeg ikke prøvd på vanskeligste. Bruker sjeldent masse casters med mindre de er autocast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå