Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt etter urinering


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei forum!

Jeg urinerte ista, og selve urineringen var ikke smertefull. Jeg har ikke kjønnsykdommer, så det er sagt, har sjekket meg for ikke så lenge siden. Siden da har det også vært kondom. Men etter urinering, knep/strammet jeg penisen sammen for å presse ut den ekstra urinen som ligger der (det gjør jeg alltid). Akkurat den ene gangen fikk jeg da plutselig, ved kneping, utrolig vondt inne i penis. Som om noen moste penis, kanskje. Vanskelig og forklare. Har aldri skjedd før eller siden. Noen som vet hva det kan være?

 

Anonymous poster hash: 5e3c5...0eb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan høres ut som urinveis infeksjon. Gikk igjennom det samme for ikke så lenge siden å tenkte at det er vel noe som går over av seg selv, men det gjorde det ikke. Ta en tur til lege, så finner de fort ut om du har infeksjon eller ikke.

Urinveisinfeksjon hos menn gir som oftest allmennsymptomer i tillegg (typisk feber og kvalme), og førstegangs urinveisinfeksjon gir ofte nyrebekksbetennelse og dermed stor allmennpåvirkning. Smerter ved urinlating er mer uttalt hos kvinner enn hos menn, hos menn er symptomene i større grad hyppig vannlating, etterdrypp og magesmerter, selv om smerter etter vannlating også forekommer selvsagt. Ville sett det an en dag eller to til, kanskje det var en engangshendelse? Om det vedvarer ville jeg selvsagt oppsøkt lege :)

Lenke til kommentar

 

Kan høres ut som urinveis infeksjon. Gikk igjennom det samme for ikke så lenge siden å tenkte at det er vel noe som går over av seg selv, men det gjorde det ikke. Ta en tur til lege, så finner de fort ut om du har infeksjon eller ikke.

Urinveisinfeksjon hos menn gir som oftest allmennsymptomer i tillegg (typisk feber og kvalme), og førstegangs urinveisinfeksjon gir ofte nyrebekksbetennelse og dermed stor allmennpåvirkning. Smerter ved urinlating er mer uttalt hos kvinner enn hos menn, hos menn er symptomene i større grad hyppig vannlating, etterdrypp og magesmerter, selv om smerter etter vannlating også forekommer selvsagt. Ville sett det an en dag eller to til, kanskje det var en engangshendelse? Om det vedvarer ville jeg selvsagt oppsøkt lege :)

 

Jeg hadde ingen feber, kvalme eller magesmerter når jeg hadde urinveisinfeksjon for ca 1 måned siden. Merket at det gjorde vondt å tisse å det var alt. Dro til legen å tisset i en kopp å de fant med en gang ut at jeg hadde urinveisinfeksjon å satte meg på pencilin kur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...