Gå til innhold

[Løst] Komplett bank kan bryte markedsføringsloven?


LMH1

Anbefalte innlegg

Blir som om du kjøper billett til premieren av en film paa kino, og saa blir sur fordi du ikke kan gaa aa se filmen samme dag som du bestilte billetten, selv om premieren er langt fram i tid!

 

Nå vil jeg mene at kino blir noe helt annet, siden det er levrandøen av filmen som er årsaken at man må vente.

Her må man bare vente på komplett bank setter i gang ordningen.

 

Får håpe komplett bank tilbyr kredittkort før black freday neste måned, ellers blir det ekstra surt syns jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Blir som om du kjøper billett til premieren av en film paa kino, og saa blir sur fordi du ikke kan gaa aa se filmen samme dag som du bestilte billetten, selv om premieren er langt fram i tid!

 

Nå vil jeg mene at kino blir noe helt annet, siden det er levrandøen av filmen som er årsaken at man må vente.

Her må man bare vente på komplett bank setter i gang ordningen.

 

Får håpe komplett bank tilbyr kredittkort før black freday neste måned, ellers blir det ekstra surt syns jeg.

 

Og hvordan vet du at det ikke er noen bakomforstaaende som gjør at Komplett Bank ikke har lansert det enda?

Lenke til kommentar

Kan ikke vite det sikkert, kan være levrandøren av kortene som er problemet.

Men komplettbank kunne fremdels gitt tilbudet for alle som bestiller tjenesten selv om man ikke har fått kortet.

Og man kan få rabatter hvis man handler gjennom komplett bank sin konto.

 

Jeg kunne nok spart noen kr på dette. Det jo bonus til både komplettbank og komplett.no og tilby dette tidlig som mulig.

Så da bruker jeg andre løsninger frem til dette blir løst.

 

Godt mulig at hvis slik man bestiller tjenesten lenge før tid, man har fått skulle bli forbudt i fremtiden godt mulig det tar en del år til. Så håper jeg det skjer, beste ville vært om man får alle kortene på bordet, før man får mulighet å bestille.

 

For jeg vet lite om hva jeg faktisk bestiller, har ikke fått noen prisliste ennå.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Kan ikke vite det sikkert, kan være levrandøren av kortene som er problemet.

Men komplettbank kunne fremdels gitt tilbudet for alle som bestiller tjenesten selv om man ikke har fått kortet.

Og man kan få rabatter hvis man handler gjennom komplett bank sin konto.

 

 

Det er jo kortet som er tjenesten! Man får rabatter når man bruker kortet! Bruker man ikke kortet, får man ingen rabatt. Kortet og tilbudet er ikke to forskjellige ting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Maksimal opptjening av bonuspoeng er 500 per måned og 2000 per år.

 

Virket bra helt til jeg leste det ovenfor, ikke at jeg kommer til å kjøpe så mye, men det kan jo være noen som vil nå grensen ganske fort

500 per måned er mer enn nok, men ikke 2k per år

 

Basert på formuleringen på siden antar jeg at "bonuspoeng" i denne sammenhengen tilsvarer kroner en til en, og at man får dobbel verdi hvis man bruker dem på komplett.no.

 

Hvis vi antar at du bruker kortet kun på komplett får du 3% bonus. Maksimal opptjening på en måned (500 kr) tilsvarer da kjøp på 16 666 kr. For et helt år snakker vi om rundt 66 666 kr. Hvis du blander inn de andre (og lavere) satsene må du handle for mer for å nå maksgrensene.

Endret av MemorX
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...