Gå til innhold

[Løst] Bilder utenfor skjermen - få tak i?


Anbefalte innlegg

Noen som kan tipse om hvordan man får tak i et knippe bilder og div. skrot som har havnet "utenfor skjermen"? Ser ut til at det primært har havnet til høyre i bildet, og utenfor den veien. Win7. God plass og F5 hjelper ikke. :p

 

På forhånd takk.

Endret av Foxium
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må slenge masse greier i mapper så det blir mindre ikoner, eventuellt slette. Det er rett og slett så mange ikoner at det ikke er plass på skjermen og da vil resten sortere seg til evigheten og forbi på høyresiden. Jeg har brukt dette "trikset" mange ganger for å få en god latter :whistle:

Takker for tips, men som sagt; "God plass og F5 hjelper ikke.". Men jeg kan alltids prøve igjen, men tror ikke det er løsningen.

Lenke til kommentar

Du må slenge masse greier i mapper så det blir mindre ikoner, eventuellt slette. Det er rett og slett så mange ikoner at det ikke er plass på skjermen og da vil resten sortere seg til evigheten og forbi på høyresiden. Jeg har brukt dette "trikset" mange ganger for å få en god latter :whistle:

Takker for tips, men som sagt; "God plass og F5 hjelper ikke.". Men jeg kan alltids prøve igjen, men tror ikke det er løsningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...