Gå til innhold

EL: Liverpool - Rubin Kazan


Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Tror og håper virkelig Can kan ta store steg på midtbanen. Håper aldri jeg ser han som stopper eller back igjen.

Etter min mening er CB den eneste posisjon Can spiller bra i.

Han kan på ingen måte spille som en av to stoppere. Klopp spiller alltid med fire bak. Can klarte seg greit i en treer bak, men da var han jo stort sett med fremover da og.

Lenke til kommentar

 

 

Tror og håper virkelig Can kan ta store steg på midtbanen. Håper aldri jeg ser han som stopper eller back igjen.

Etter min mening er CB den eneste posisjon Can spiller bra i.

Han kan på ingen måte spille som en av to stoppere. Klopp spiller alltid med fire bak. Can klarte seg greit i en treer bak, men da var han jo stort sett med fremover da og.

 

Vi har Lallana,Lucas,Allen,Henderson,Milner, Coutinho og Firmino som kan spille i samme rolle som Can. Ser ikke for meg Can har en fremtid på midtbanen når troppen er skadefri.

Endret av SpongeFrog
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har Lallana,Lucas,Allen,Henderson,Milner, Coutinho og Firmino som kan spille i samme rolle som Can. Ser ikke for meg Can har en fremtid på midtbanen når troppen er skadefri.

Ehh, neei. Dere har Lucas, Allen, Henderson og Milner som kan spille samme posisjon på midtbanen. Kun de to siste er bedre enn Can i en gitt posisjon på midten. 

 

Edit: grusom feil. 

Endret av Espp
Lenke til kommentar

 

 

 

Tror og håper virkelig Can kan ta store steg på midtbanen. Håper aldri jeg ser han som stopper eller back igjen.

Etter min mening er CB den eneste posisjon Can spiller bra i.

Han kan på ingen måte spille som en av to stoppere. Klopp spiller alltid med fire bak. Can klarte seg greit i en treer bak, men da var han jo stort sett med fremover da og.

 

Vi har Lallana,Lucas,Allen,Henderson,Milner, Coutinho og Firmino som kan spille i samme rolle som Can. Ser ikke for meg Can har en fremtid på midtbanen når troppen er skadefri.

 

Defensiv midtbane. Lallana, Coutinho og Firmino? De har ingen verdens ting der å gjøre. 

Lenke til kommentar

 Slik bør ett toppet lag se ut pdd.                   

 

                          Mignolet

         

            Clyne - Skrtel - Sakho - Moreno

                     Henderson - Allen

            Coutinho - Firmino - Lallana

                            Sturridge

 

Ikke plass til Can her. Allen er bedre i positionering defensivt, er også tryggere med ball.

Can sine styrker ligger helt klart i forsvaret, har likevel forståelse for at han ønsker seg en rolle på midtbanen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...