Gå til innhold

Nå betaler 6,5 millioner mennesker for Apple Music


Anbefalte innlegg

 

 

Sååå 6.5 millioner vs 20 millioner brukere er å¨ta igjen spotify? sensasjonalisttittel igjen jaaaa.

Poenget her er at Apple Music ser ut til å ha 6,5 mill brukere siden lansering i sommer, Spotify har 20 mill etter å ha holdt på i noen år. Det er en bra start av Apple Music.

 

Med samme fart vil de være like store neste sommer, kanskje er Apple Music dobbelt så store som Spotify om et par år...(?)

 

 

La meg referere til XKCD

 

 

Hehe...:-)

 

Jeg tror ikke ekteskap er direkte sammenlignbart med å opparbeide seg markedsandeler...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Sååå 6.5 millioner vs 20 millioner brukere er å¨ta igjen spotify? sensasjonalisttittel igjen jaaaa.

Poenget her er at Apple Music ser ut til å ha 6,5 mill brukere siden lansering i sommer, Spotify har 20 mill etter å ha holdt på i noen år. Det er en bra start av Apple Music.

 

Med samme fart vil de være like store neste sommer, kanskje er Apple Music dobbelt så store som Spotify om et par år...(?)

 

 

Njaaa skeptisk. Vi får se, hvis de gjør appen sosial så er de virkelig inne på noe det skal jeg gå med på men inntil det skjer så nope. De har så mange brukere fordi så mange har iphone og liker apple mer enn at de måtte inn på et nytt marked uten at noen kjente dem. Spotify er fortsatt flere ganger større og vil antagelig fortsette å være det. 

Lenke til kommentar

 

Sååå 6.5 millioner vs 20 millioner brukere er å¨ta igjen spotify? sensasjonalisttittel igjen jaaaa.

15 millioner brukere, 6,5 betalende... Finnes de som har familieabb, en betaler, flere brukere...

 

 

Det er 20 millioner BETALENDE brukere av spotify. Sjekk hvor mange som bruker gratisversjonen også kan du komme tilbake. Apple er små i forhold på dette markedet enn så lenge. Hvordan fremtiden blir vet jeg ikke men det er ikke uvanlig at et produkt som dette blir stort til å begynne med og vokser tregere etterhvert. 

Lenke til kommentar

 

 

Sååå 6.5 millioner vs 20 millioner brukere er å¨ta igjen spotify? sensasjonalisttittel igjen jaaaa.

 

Poenget her er at Apple Music ser ut til å ha 6,5 mill brukere siden lansering i sommer, Spotify har 20 mill etter å ha holdt på i noen år. Det er en bra start av Apple Music.

Med samme fart vil de være like store neste sommer, kanskje er Apple Music dobbelt så store som Spotify om et par år...(?)

 

Njaaa skeptisk. Vi får se, hvis de gjør appen sosial så er de virkelig inne på noe det skal jeg gå med på men inntil det skjer så nope. De har så mange brukere fordi så mange har iphone og liker apple mer enn at de måtte inn på et nytt marked uten at noen kjente dem. Spotify er fortsatt flere ganger større og vil antagelig fortsette å være det.

Da har vi hvert vårt tips i sånn omtrent motsatt ende av skalaen. Det er jo et godt utgangspunkt for å kikke litt på dette om et år eller to igjen...:-)

Lenke til kommentar

 

 

 

Sååå 6.5 millioner vs 20 millioner brukere er å¨ta igjen spotify? sensasjonalisttittel igjen jaaaa.

Poenget her er at Apple Music ser ut til å ha 6,5 mill brukere siden lansering i sommer, Spotify har 20 mill etter å ha holdt på i noen år. Det er en bra start av Apple Music.

Med samme fart vil de være like store neste sommer, kanskje er Apple Music dobbelt så store som Spotify om et par år...(?)

 

Njaaa skeptisk. Vi får se, hvis de gjør appen sosial så er de virkelig inne på noe det skal jeg gå med på men inntil det skjer så nope. De har så mange brukere fordi så mange har iphone og liker apple mer enn at de måtte inn på et nytt marked uten at noen kjente dem. Spotify er fortsatt flere ganger større og vil antagelig fortsette å være det.

Da har vi hvert vårt tips i sånn omtrent motsatt ende av skalaen. Det er jo et godt utgangspunkt for å kikke litt på dette om et år eller to igjen...:-)

 

Ja er spennende å se uansett! For min del håper jeg de begge fortsetter og vokse for konkuransen er bra for oss som kunder :) Apple music er ikke et alternativ for meg da jeg av prinsipp ikke bruker apples programmer eller produkter(intil de respekterer norsk lov vel og merke :p) men har ikkeno problem med å se at det er dritbra det de har laget nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan bare bruke Youtube pga nettlinje... Jeg ser ikke den store kranglen i dette. Hvilken tjeneste er bedre objektivt sett? Det er vel kanskje vanskelig å være objektiv i saker som handler om Apple /m produkt. Jeg har brukt litt av Spotify, og jeg syntes den fungerte helt greit mtp hva jeg trengte, men nettverks bruken ble faktisk for mye, så den tok alt av den lille linja jeg hadde (1MB opp, 3 MB ned. effektiv max hastighet på dowloading osv er vel en ~300.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-P8zKbRH56D

Gidder ikke å lese igjennom... 

 

Bare jeg som har opplevd at Apple Music ofte henger seg opp? Tenker da på appen.

Så nå er jeg tilbake på kjære Spotify.. Tidal synes jeg er så begrenset.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

Folk har det vel bare fordi de glemte å deaktivere etter prøvemånedene.

Eller kanskje fordi de (vi) liker tjenesten...:-)

 

Hadde det ikke vært litt mer redelig å spørre før de fornyet?

 

 

Jo, det kan jeg forsåvidt være enig i. Samtidig er det vel faktisk slik RamGuy sier at de aller fleste abonnementstjenester fungerer med automatisk fornyelse og at det er kunden selv som må sørge for å si de opp. Litt ansvar må vi jo nesten ta selv også...:-)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...