Gå til innhold

RYKTE: – I dag lanseres HTC One A9


Anbefalte innlegg

Jeg mener nå iPhone 6 minner langt mer om en iPod Touch 5. Generasjon som kom lenge før HTC One M7, eneste slående likhettrekket mellom iPhone 6 og HTC One M7 kontra Apple's egen iPod Touch 5. Generasjon er antennestripene på baksiden. Jeg mener det faktisk er flere likhetstrekk mellom iPhone 6 / 6S og HTC One A9 enn det er mellom iPhone 6 og HTC One M7.

 

Nå har jeg aldri påstått at det er noe katastrofe at telefoner ligner på hverandre eller henter inspirasjon fra hverandre, så det er ingen grunn til å fyre oppunder denne diskusjonen noe mer enn strengtatt nødvendig selv om du ser ut til å ta det forferdelig personlig.

 

 

Det er jo flere kjente folk i markedet som er av samme oppfatning, men det er jo klart alle som måtte mene noe sånt enten er hjernevasket eller kjøpt og betalt for det å ha forskjellig meninger er jo en synd.  :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

.. det er ingen grunn til å fyre oppunder denne diskusjonen noe mer enn strengtatt nødvendig selv om du ser ut til å ta det forferdelig personlig.

 

Det gjelder vel i like stor grad deg også (begge punkter) :p

iPod touch 5th har vel aldri lignet på iphone 6 , men er identisk med iphone5.https://en.m.wikipedia.org/wiki/IPod_Touch_(5th_generation)

Endret av syar2003
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må jo nesten se på baksiden da, forfra så har jo egentlig alle iPhoner og iPod Touch modeller sett mer eller mindre identiske ut. Og sett forfra så ligner jo ikke HTC One M7 og en iPhone 6 på hverandre i det hele tatt. iPod Touch 5. Generasjon og iPhone 6 ligner veldig på hverandre da begge er i heltstøpt metall, de har begge avrundende kanter (selv om de er mer avrundet på iPhone 6) osv.. Sett bakfra så syntes jeg iPod Touch (5. Gen) og iPhone 6 ser mer eller mindre identiske ut med unntaket av at iPhone 6 har antennestriper.

 

https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fimages.gizmag.com%2Finline%2Fiphone-6-vs-ipod-touch-2015-a-4%402x.jpg&f=1

 

https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fu.yablyk.com%2F2014%2F05%2Fiphone_6_iphone-5s-ipod-touch-5-gen.jpg&f=1

Lenke til kommentar

 

Nå har jeg aldri påstått at det er noe katastrofe at telefoner ligner på hverandre eller henter inspirasjon fra hverandre, så det er ingen grunn til å fyre oppunder denne diskusjonen noe mer enn strengtatt nødvendig selv om du ser ut til å ta det forferdelig personlig.

 

 

Er det derfor du kopierte ditt eget innlegg og postet det på toppen av den andre HTC tråden?. Det er du som går i store lengder med å vise ting og prøve å overbevise folk. Det til tross for at ingen andre ser likheten til iPod touch. Som ellers også betyr at Apple lanserer sine nye design med iPod først, og det er vel litt merkelig i så fall.... Blir som når USA sier de er for fred og demokrati, og så bomber de de et land og innsetter diktator.  Så hvis du virkelig ikke er opptatt av å fyre opp under diskusjonen, ikke gjør det.

Endret av TKongen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Nå har jeg aldri påstått at det er noe katastrofe at telefoner ligner på hverandre eller henter inspirasjon fra hverandre, så det er ingen grunn til å fyre oppunder denne diskusjonen noe mer enn strengtatt nødvendig selv om du ser ut til å ta det forferdelig personlig.

 

 

Er det derfor du kopierte ditt eget innlegg og postet det på toppen av den andre HTC tråden?. Det er du som går i store lengder med å vise ting og prøve å overbevise folk. Det til tross for at ingen andre ser likheten til iPod touch. Som ellers også betyr at Apple lanserer sine nye design med iPod først, og det er vel litt merkelig i så fall.... Blir som når USA sier de er for fred og demokrati, og så bomber de de et land og innsetter diktator.  Så hvis du virkelig ikke er opptatt av å fyre opp under diskusjonen, ikke gjør det.

 

 

Han er apple fan. De er alltid ute etter å sette seg selv på en pidestall mens de er like idiotiske i oppførsel som alle andre. Men de liker jo noe med "mer kvalitet" vet du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Javisst den ser flott ut den der,men med så fantastisk jobb som HTC har gjort med tlf min (m7) etter siste oppdateringen av os og med en så utrolig arrogant holdning som de har når de har gitt sine kunder en totalt ubrukelig telefon så kommer i allefall ALDRI jeg til befatte meg det søplefirmaet der noe mer....men for all del lykke til for de som fremdeles ønsker å støtte sånn kundebehandling.

Lenke til kommentar

Javisst den ser flott ut den der,men med så fantastisk jobb som HTC har gjort med tlf min (m7) etter siste oppdateringen av os og med en så utrolig arrogant holdning som de har når de har gitt sine kunder en totalt ubrukelig telefon så kommer i allefall ALDRI jeg til befatte meg det søplefirmaet der noe mer....men for all del lykke til for de som fremdeles ønsker å støtte sånn kundebehandling.

Hva skjedde her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...