Gå til innhold

Billig smartelefon til under tusenlappen?


Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Noen som har noen tips til en smart telefon til under 1000lappen? Uten binding.

Min s5 begynner å ta kvelden og nekter å lade seg skikkelig. Noe som gjør at den mister batteriprosent om jeg bruker den mens den er i ladere .

 

Trenger en telefon som takler nettsurfing, spotify, messenger, facebook og har bra batteritid og 4g. Kamera er ikke så viktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger en telefon som takler nettsurfing, spotify, messenger, facebook og har bra batteritid og 4g. Kamera er ikke så viktig.

Du får ikke alt det der til under tusenlappen. Når du er vant med S5 så vil mange telefoner virke udugelig trege på nettsurfing og facebook. Spesielt de under tusenlappen. Når du går så langt ned i pris ender du sannsynligvis opp med en telefon som du ikke gidder å bruke.

Jeg ville ikke gått særlig under f.eks Motorola Moto G (3. gen). Den dekker alle behovene dine, bortsett fra prisen. Jeg bruker selv Moto G (1. gen), og til tider er det litt for utfordrende å surfe på telefonen pga ytelsen.

 

Edit: Jeg prater om Android. Jeg tror learntofly har rett i at Windows er litt rimeligere.

Endret av endrebjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til en smart telefon til under 1000lappen? Uten binding.

Min s5 begynner å ta kvelden og nekter å lade seg skikkelig. Noe som gjør at den mister batteriprosent om jeg bruker den mens den er i ladere .

Trenger en telefon som takler nettsurfing, spotify, messenger, facebook og har bra batteritid og 4g. Kamera er ikke så viktig.

Bare bytt batteri. Folk gjør det for en tusenlapp på finn.no ;)
Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til en smart telefon til under 1000lappen? Uten binding.

Min s5 begynner å ta kvelden og nekter å lade seg skikkelig. Noe som gjør at den mister batteriprosent om jeg bruker den mens den er i ladere .

Trenger en telefon som takler nettsurfing, spotify, messenger, facebook og har bra batteritid og 4g. Kamera er ikke så viktig.

Eller skaff deg 600 kr mer og kjøp en Huawei Honor 3c. Rimelig og fin tlf. ;)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...