Gå til innhold

Star Wars Battlefront lar deg ikke snakke med medspillerne dine i spillet


Anbefalte innlegg

Det presenteres som en negativ ting, men la oss si rent hypotetisk at disse funksjonene er noe en kan skru av eller på.

Det er fortsatt de som ikke orker å løfte en finger som blir offer for slikt tull. Derfor tenker vel EA det er bedre å ha det helt av og derfor blir spillet bedre i min mening at man slipper søppel fra alle som hyler i mic, nyte spillingen og den biten er jo allerede knall! hvorfor gjøre det verre med å høre alt mulig surr..

Hvis man absolutt vil Voice-chatte har man nå god grunn til å gå aktivt inn for å danne lag med venner, bekjente pga. dette spillet.

Jeg spiller masse CS:GO men det er faktisk irriterende at det er en funksjon man kan skru av eller på, for noen ganger er det ålreit og noen ganger ikke i det hele tatt. Til slutt så vet man ikke hva man vil og jeg syns det er kjempeknall og et spennende valg. Til syvende og sist er man jo der for å spille. Og jeg klarte meg fint uten Voice og Chat, jeg koste meg nemlig såpass godt at det var ikke nødvendig engang :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det presenteres som en negativ ting, men la oss si rent hypotetisk at disse funksjonene er noe en kan skru av eller på.

Hele poenget er at dette ikke går an, ifølge artikkelen.

 

 

Jeg sa aldri at dette faktisk går ann å skru av eller på, nå må du lære deg å lese og tolke tekst,

jeg sa la oss si at dette hypotetisk "hadde" gått ann.

Kanskje du burde lære deg hva er en hypotetisk teori..

https://snl.no/hypotese

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det presenteres som en negativ ting, men la oss si rent hypotetisk at disse funksjonene er noe en kan skru av eller på.

Hele poenget er at dette ikke går an, ifølge artikkelen.

 

 

Jeg sa aldri at dette faktisk går ann å skru av eller på, nå må du lære deg å lese og tolke tekst,

jeg sa la oss si at dette hypotetisk "hadde" gått ann.

Kanskje du burde lære deg hva er en hypotetisk teori..

https://snl.no/hypotese

Jeg tolket det slik at du mente dette ikke var avklart ennå, og derfor kunne vi hyptetisk tenke at funksjonene kunne skrus på. Dette var en forsvarlig tolkning av innlegget ditt. Jeg er i stand til å tolke tekster, der har jeg ingen problemer. Du kan imidlertid jobbe litt med debatteknikken din. 

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

 

 

 

Det presenteres som en negativ ting, men la oss si rent hypotetisk at disse funksjonene er noe en kan skru av eller på..

Hele poenget er at dette ikke går an, ifølge artikkelen.

 

 

Jeg sa aldri at dette faktisk går ann å skru av eller på, nå må du lære deg å lese og tolke tekst,

jeg sa la oss si at dette hypotetisk "hadde" gått ann.

Kanskje du burde lære deg hva er en hypotetisk teori..

https://snl.no/hypotese

Jeg tolket det slik at du mente dette ikke var avklart ennå, og derfor kunne vi hyptetisk tenke at funksjonene kunne skrus på. Dette var en forsvarlig tolkning av innlegget ditt. Jeg er i stand til å tolke tekster, der har jeg ingen problemer. Du kan imidlertid jobbe litt med debatteknikken din. 

 

 

Du er faktisk ikke i stand til å lese tekst hvis du "tolket det slik at dette ikke var avklart enda", da bør du undersøke hva visse begreper betyr som ordet "Hypotese" før du anklager folk. Det stod krystallklart i første linja. Jeg har lest artikkelen og det var akkurat dette det handlet om, at det er permanent slått av, hvorfor skulle jeg da virkelig mene at dette er noe som kan skrus av eller på, makes alot of sense right? Nei gi deg selv en pause. Noen ganger er det bedre å svelge stoltheten sin og innrømme at man hadde feil, "Jeg har ingen problemer med å tolke tekst" enn å se ut som en tulling.

 

I tillegg mener du jeg bør jobbe med debatteknikken min? seriøst? ja hva tenker du på da? Jeg ville heller si det er nok du som bør det.

Endret av James Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar

I tillegg mener du jeg bør jobbe med debatteknikken min? seriøst? ja hva tenker du på da? Jeg ville heller si det er nok du som bør det.

 

......dette:

 

Jeg sa aldri at dette faktisk går ann å skru av eller på, nå må du lære deg å lese og tolke tekst,

 

Noen ganger er det bedre å svelge stoltheten sin og innrømme at man hadde feil, (...) enn å se ut som en tulling.

 

 Å begynn å grin da.. Snakk om å bli grinepave for det minste problem.

 

Jeg står for øvrig for tolkningen jeg gjorde. Innlegget ditt ga flere tolkningsalternativer. Jeg valgte ett, og det var feil. Foreslår vi legger den død nå. 

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke føre noen drakamp her om denne saken.

Poenget mitt var at de tar en vesentlig del bort fra spillinga ved å fullstendig slå av chat istedetfor å ha den valgfri.

 

Din teknikk som går på å be folk slutte å "grine" er den samme man ser der folk kaller en for troll når man ikke er enig.

Men nok om det jeg er ferdigdiskutert men håper på en spillbransje der menneskelig kontakt fortsatt er sterk. Følelsen av å høre en fjortiss er uansett mer ekte enn noen innprogramert OST eller stemmer.Uansett hvor irriterende det faktisk er. Man tar også bort muligheten for noe organissering gjennom spillet for de som ikke bruker Teamspeak etc.

 

Bare av ren nysgjerrighet, er det du som har 2 profiler i denne tråden med så og si nesten samme navn hwballesutt og hwballesug?

hva er greia med det liksom.. For din informasjon så er faktisk dette ikke lov, men noen sterk reaksjon fra en moderator får man neppe.. Bare for din info lix hvis er du som har disse..

 

Det var forresten ikke snakk om å be folk "Slutte å grine" der overdrev du, det var snakk om at en viss person som kunne like gjerne begynne å grine når man kom med en slik bisarr off-topic mening som at:

"nettavisen skal ikke få tjene en krone på meg!". Eller:

 

"Mindre menneskelig kommunikasjon der man fordrives til en slags robot tilværele i ett kaldt og sterilt samfunn."

Men det er jo ikke et stoooort problem? eller så stort som du vil ha det til. Man må finne balansen og kanskje nettopp det å komme seg mer ut kan være en god ting for noen..

 

"Lykke til. !dioter som gir penger til EA og deres intetsigende møkkaspill fortjener virkelig å bli robbet."

Så vel.. grunnen til at jeg skrev som jeg gjorde på toppen av siden her er fordi jeg syns det nettopp blir litt vel mye syting over noe så lite og i tillegg kom fra en og samme bruker, samtidig kan man tenke seg hvor mye tullball man må høre for mer eller mindre online på spillet i stemmeform også. Jeg er veldig glad for å få slippe det. Er det ett stort problem? Mitt synspunkt: Nei. Det finnes andre løsninger også.

 

Men nå syns jeg noen andre kan si sin mening enn meg og de 2 andre som liker å delta aktivt her.

De kan uansett få lov å få tråden så mye de vil bare uten meg, de skjønner visst ikke poenget :ermm: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...