Gå til innhold

MMC kort til Nokia 6600


Olaff

Anbefalte innlegg

aldri kjøp TwinMos til nokia mobiler! snakka med komplett, de har fått mange av TwinMos korta i retur, pga problemer med Nokia. Dette er kjent problem med disse (TwinMos) kortene. Kjøp deg heller Transcend mmc, disse er 100% kompatible med Nokia. Jeg har selv et 128mb kort derfra som jeg bruker i min 6600. Mobilen skal også funke utmerket med 256 mb mmc fra hvertfall Transcend.

 

Men mitt stalltips: Ikke benytt TwinMos mmc i Nokia mobiler. (jeg har også en kamerat som fikk problemer med mmc fra TwinMos i sin Nokia mobil).

 

Mvh

_THX_ :-)

Hvor får du kjøpt Transcend mmc da? Nå har jeg lett litt overalt, men ikke funnet det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
aldri kjøp TwinMos til nokia mobiler! snakka med komplett, de har fått mange av TwinMos korta i retur, pga problemer med Nokia. Dette er kjent problem med disse (TwinMos) kortene. Kjøp deg heller Transcend mmc, disse er 100% kompatible med Nokia. Jeg har selv et 128mb kort derfra som jeg bruker i min 6600. Mobilen skal også funke utmerket med 256 mb mmc fra hvertfall Transcend.

 

Men mitt stalltips: Ikke benytt TwinMos mmc i Nokia mobiler. (jeg har også en kamerat som fikk problemer med mmc fra TwinMos i sin Nokia mobil).

 

Mvh

_THX_ :-)

Hvor får du kjøpt Transcend mmc da? Nå har jeg lett litt overalt, men ikke funnet det.

Hei, du får det på Click foto :D jeg har ikke hatt noen problemer med kortet mitt derfra. Transcend er et merke som er 100% kompatibelt med Nokia

 

mvh

_THX_ :xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...