Gå til innhold

Unna vei, iPhone – her er RoBoHoN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Hvorfor skal iphone dras inn i hver eneste mobil-artikkel?

Fordi Androidfanboys klikker seg inn kun for å slenge dritt om iPhone på hver eneste artikkel som har ordet "iPhone" i seg. Sånt genererer klikk og dermed inntekter.

 

Og er det noe som er sikkert her i verden, så er det at Androidfanboys MÅ inn og kommentere om iPhone.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor skal iphone dras inn i hver eneste mobil-artikkel?

Fordi Androidfanboys klikker seg inn kun for å slenge dritt om iPhone på hver eneste artikkel som har ordet "iPhone" i seg. Sånt genererer klikk og dermed inntekter.

 

Og er det noe som er sikkert her i verden, så er det at Androidfanboys MÅ inn og kommentere om iPhone.

 

 

Men nå er jeg bruker av både Android og ios, men skjønner jo at du vil generalisere.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor skal iphone dras inn i hver eneste mobil-artikkel?

Fordi Androidfanboys klikker seg inn kun for å slenge dritt om iPhone på hver eneste artikkel som har ordet "iPhone" i seg. Sånt genererer klikk og dermed inntekter.

 

Og er det noe som er sikkert her i verden, så er det at Androidfanboys MÅ inn og kommentere om iPhone.

Syntes da det er mye værre den andre veien.. at Apple og Iphone fanboys må kommentere.

 

Nå kjører jeg også begge former, vært til sitt bruk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor skal dere krangle om trivielle iPhone saker nå? Ta det i en annen tråd så er dere snille.

Denne MÅ jeg ha!!! Uansett pris :D Problemet er vel at den ikke blir programmert til engelsk (eller et annet språk) så de som ikke kan japansk ikke kan snakke til den :hmm: Blir den kun japansktalende så blir jeg litt lei meg  :cry: Blir den engelsktalende så blir det gave til meg selv  :fun:

Edit; Damn you Leif!

Endret av Belphegor
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor skal dere krangle om trivielle iPhone saker nå? Ta det i en annen tråd så er dere snille.

 

Denne MÅ jeg ha!!! Uansett pris :D Problemet er vel at den ikke blir programmert til engelsk (eller et annet språk) så de som ikke kan japansk ikke kan snakke til den :hmm: Blir den kun japansktalende så blir jeg litt lei meg  :cry: Blir den engelsktalende så blir det gave til meg selv  :fun:

Edit; Damn you Leif!

 

Jeg snakker japansk, så jeg skal ha en, uansett! :p

Lenke til kommentar

Arghhhh, nå ble jeg misunnelig. Vel, jeg fikk så lyst på den så jeg får vel sette meg ned å lære japansk frem til lansering. Trenger ikke være telefon nummer 2, så du ikke ho dama hadde den med seg med en stropp rundt halsen? Eller så får jeg bare begynne å gå med veske :p Man-purse :rofl:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvorfor skal iphone dras inn i hver eneste mobil-artikkel?

Fordi Androidfanboys klikker seg inn kun for å slenge dritt om iPhone på hver eneste artikkel som har ordet "iPhone" i seg. Sånt genererer klikk og dermed inntekter.

 

Og er det noe som er sikkert her i verden, så er det at Androidfanboys MÅ inn og kommentere om iPhone.

 

 

Jeg trodde ikke du var en Androidfanboy? Men du måtte jo inn og kommentere, og ifølge deg selv, er det jo det som tilkjennegir en Androidfanboy. :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

 

Hvorfor skal iphone dras inn i hver eneste mobil-artikkel?

Fordi Androidfanboys klikker seg inn kun for å slenge dritt om iPhone på hver eneste artikkel som har ordet "iPhone" i seg. Sånt genererer klikk og dermed inntekter.

 

Og er det noe som er sikkert her i verden, så er det at Androidfanboys MÅ inn og kommentere om iPhone.

 

 

Men nå er jeg bruker av både Android og ios, men skjønner jo at du vil generalisere.

 

Nå svarte jeg bare på spørsmålet ditt sånn helt generelt, og det var ikke deg jeg snakket om i det hele tatt. Bare så det er sagt.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvorfor skal iphone dras inn i hver eneste mobil-artikkel?

Fordi Androidfanboys klikker seg inn kun for å slenge dritt om iPhone på hver eneste artikkel som har ordet "iPhone" i seg. Sånt genererer klikk og dermed inntekter.

 

Og er det noe som er sikkert her i verden, så er det at Androidfanboys MÅ inn og kommentere om iPhone.

Syntes da det er mye værre den andre veien.. at Apple og Iphone fanboys må kommentere.

 

Nå kjører jeg også begge former, vært til sitt bruk.

Skumles gjennom de 10 siste artiklene om iphone og de ti siste om android så slipper du å synse feil :)
Lenke til kommentar

I inneværende termin med de muligheter og begrensninger det innebærer er det ikke utenkelig at utfallsromet kan vurderes til å inkludere den opsjonen, sånn rent hypotetisk. I.o.m at teksten og tilhørende kontekst du refererer til er nært tilknyttet tiltalte må vedkommende i et forsøk på å vri seg unna erklære seg forklaringsudyktig etter et alvorlig og uventet angrep av akutt demens.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...