Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Skjønner ikke hva Can lager sak ut av. Everton sitt innkast.Fordi d er Derby. Blir ekstra hissige da
sector Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 litt temperatur i kampen er bare bra. skal være det i et lokaloppgjør. men allikevel tåpelig å skape seg slik om Can på innkast og få gult
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Send han avSlutt å se fotball om du virkelig mener at man skal få gult når man går for brassespark. Sporten er kanskje ikke for deg. Endret 4. oktober 2015 av Slettet-D7I5Gr2
knipsolini Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Atkinson har satt lista høyt, ville vært tåpelig å utvise Can for et forsøk på brassespark.
Mr. President™ Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Skjønner ikke hva Can lager sak ut av. Everton sitt innkast.Fordi d er Derby. Blir ekstra hissige da Jojo, men jeg forstår ikke hvorfor han blir så jævla hissig for at Everton vil ta innkastet sitt.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Faenskapet av en passing der da
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaanny iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiings!
oOF Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 For en fryktelig dårlig markering av Everton-forsvaret. Han skal ikke få stå der.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Ings, da.... Hvor er overblikket?Vanskelig å sette pasninger med motspiller som jager
Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Ings scoret ja, da blir vel Rodgers? Send han avSlutt å se fotball om du virkelig mener at man skal få gult når man går for brassespark. Sporten er kanskje ikke for deg. Brassespark er vel å bra, men jeg mener likevel at det er gult å sparke motspillere i hodet. På ball eller ikke, så er det farlig spill i min bok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå