Gå til innhold

FEATURE: – Jeg vet jeg er i et spill, men kroppen nekter å tro meg


Anbefalte innlegg

Det blir gøy sitte å se på alle Twitch streamerne om noen år som sitter der med svære VR briller på, eller Pewdiepie, siden da ingen lenger ser hvem han er så kanskje han heller kan ansette en som har samme nese og hakeparti til å sitte foran skjermen i timesvis istedenfor seg selv?

 

her er gamle Pewdiepien med oculus DK2 og skriker

 

Gammelt klipp fra juli 2013 men kult alikevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det blir gøy sitte å se på alle Twitch streamerne om noen år som sitter der med svære VR briller på, eller Pewdiepie, siden da ingen lenger ser hvem han er så kanskje han heller kan ansette en som har samme nese og hakeparti til å sitte foran skjermen i timesvis istedenfor seg selv?

 

her er gamle Pewdiepien med oculus DK2 og skriker

 

Gammelt klipp fra juli 2013 men kult alikevel.

opps! var visst med en DK1 der på en videoen da...

 

ser på denne nye videoen fra juni 2015 at han fortsatt er stuck med en gammel DK1.

https://youtu.be/ktkFgtDUdZQ

Lenke til kommentar

Dette her med å se på at andre spiller har jeg til nå synes vært skikkelig teit.

 

Ser dog klart et potensiale med slike briller i spillestrømmer der folk spiller spennende spill gjerne adventurespill, rollepsill osv. Da blir man jo 100% dratt inn i spillet og det blir på en måte som å spille en film der man slipper å spille selv. Spilling for late folk med god innlevelse :-)

Lenke til kommentar

 

Hva får folk til å se sånne filmer egentlig.

Noe sier meg at hans publikum er meget ungt.

Blir for slitsomt for meg.. Men han har nærmere 40 millioner abonnenter så noen liker det tydeligvis :)

Hylingen hans blir raskt gammelt men han har god svart humor som er alt annet enn politisk korrekt. Sikkert derfor Trey Parker og Matt Stone liker han samtidig som de ikke forstår hvorfor folk vil heller se via youtube en person spille spill og hyle istedenfor spille spillene selv som jeg selv ikke forstår. Men lesere på gamer slår meg som ofte "grandpa's" :p

Lenke til kommentar

Jeg er vel litt "grandpa" av meg. Men jeg titer litt på lats play videoer, for å finne ut om spillet er noe for meg. Jeg gjør det vel litt, i stedenfor å spille en demo. Men er det ett spill jeg liker, eller tror jeg vil like, ser jeg minst mulig. Derimot når jeg har fullført spill jeg likte veldig godt, er det litt artig å se hva andre tenker mens de spiller de samme spillene.

 

Når det gjelder HTC VR vs Oculus, er det Oculus kjøp for meg. To grunner til det. Den ene (å den dårligste) grunnen, er rett og slett at jeg har gledet meg så sykt lenge til å kjøpe det, å pluttselig gå for noe annet.... blir litt rart hehe.

Den andre grunnen, jeg har absolutt ingen bruk for ett VR sett jeg kan gå rundt med. Jeg skal sitte stille å spille fly, romskip og bil spill. Vakle rundt i stua å velte lamper mens jeg drar i ledningen har jeg ingen interesse av hehe :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...